Anledningar till att överföra bilder från Samsung Galaxy Note 3 / S4 till ny iPhone 8 / 7 / 6S Plus.  I artikeln från Digital FOTO, som prenumeranter kan ladda ner gratis från länken högst upp på sidan får du en steg-för-steg-guide till hur du kan överföra bilder från iPhone och Android till både pc och Mac. Låter enkelt, men det finns några olika sätt man kan göra saker. Överföra data från en enhet till en annan är nu riktigt enkelt med så många relevanta program på marknaden. Men utöver detta är det kabel som gäller för att föra över bilder och filmer till din Mac eller PC . Hämta och installera Wondershare TunesGo på din dator, sedan starta den. Läs om hur du överför bilder och videor från en iPhone, iPad eller iPod touch till en Mac eller pc. Appen Phone Companion kan också användas för att överföra foton från iPhone till din Windows 10-dator. Sitter här med liknande problem och behöver få bilderna & filmerna ifrån IPhone 4 till PC med Windows-XP. Sedan kommer att en dialogruta dyka upp. iCloud Drive Alla sorters filer. Programmet kommer att be dig att ansluta enheter för hantering. TACKSAM FÖR SNABBT SVAR! Alla bilder kommer inte över, är det några inställningar jag behöver göra i min ... Hej. Helt plötsligt går det EJ att föra över bilder från min iPhone till datorn! Morr!! Men jag förstår inte hur man gör! Kolla in dessa tre metoder för att enkelt överföra bilder från iPhone till datorn. Att börja flytta bilder från iPhone till en extern hårddisk eller USB blixt driva, Välj bilder och tryck på knappen “Export“. Välj bara de vänner och familjemedlemmar som ska kunna se, kommentera och lägga till egna bilder och videor. Om du förlorar datafiler kan du behöva överföra filer från datorn till din iOS-enhet. 1. Hej. Vet du hur man överför egna video och bilder från iPhone till sin dator? I denna guide har vi specifikt tittar på hur du får dina bilder från din iPhone eller iPad över till din Windows-10-dator. Hur Transfer WhatsApp bilder från iPhone till PC Till att börja med måste vi titta på hur man överför bilder från WhatsApp till PC på iPhone. Hur överföra bilder från PC till iPad . Försöker föra över bilder från min Iphone till min PC. Jag undrar lite grejer som jag inte kan hitta på hemsidan... Hur lägger man över bilder från iPhonen till datorn (PC - Windows)? Du har kommit till rätt ställe. Du hittar alla dina filer på alla dina enheter. 1. Jag fick en fråga om hur man för över bilder och filmer från iPhone till Mac. Du kan visserligen synka dina bilder med ditt iCloud-konto för att få tillgång till dem från andra enheter än telefonen. Mac i detta fall. Alla på samma ställe. Ibland Windows Live Photo Gallery inte visa bilderna du vill se . Sedan kommer att en dialogruta dyka upp. ... Flytta Windows Från HDD till mindre SSD; 5 sätt att överföra bilder från mac/pc till iphone Exportera bilder från Mac/PC till iphone . Heej! Addera filer till iPhone/iPad: Klicka bara på knappen Importera för att synkronisera dina lokala låtar, bilder, videor, böcker till iPhone/iPad. Vet hur man exportera bilder från iPhone 7 till dator vid dessa 4 metoder & vara fri från bekymmer om inte kunna få tillgång till värdefulla bilder. Fråga: Jag vill kunna flytta över alla bilder som ligger i iPhoto och mapparna på skrivbordet till min externa hårddisk. Metod 3 av 3. Om du äger en iPhone / iPad och vill överföra dina bilder från iPhone till din Windows 10 / 8.1 PC eller tablett, kan du göra det med ett par klick eller kranar. Missa inte denna handledning som kan berätta de ideal och praktiskt sätt att överföra bilder från PC till iPhone. I det här fallet behöver du ett verktyg som kan kopiera foton från WhatsApp till datorn. Snabbt skapa nya iPad fotoalbum och fylla dem med bilder från datorn. Men även få över bilder från den externa hårddisken till iPhoto. I den här artikeln introducerar vi bra sätt för dig att överföra bilder från iPhone till iPad, så att du enkelt kan dela bilder du gillar mellan iPad och iPhone. Steg 1 Starta Wondershare TunesGo . ... Hej! Hur importera bilder från iPhone till Windows 10/8 Vill du importera bilder från iPhone till Windows 10 eller Windows 8 PC? Vill du överföra bilder från iPhone till dator? Åter iPhone WhatsApp Meddelanden / foton till PC Till att börja med måste vi titta på hur man överför bilder från WhatsApp till PC på iPhone. Personen appen Foton i Windows 10 eller Windows 8.1 kan du inte bara visa bilder, men också kan du importera bilder från dina smartphones och digitalkameror. Oavsett om du behöver överföra bilder från iPhone till dator (Windows PC eller Mac), är processen ganska lika. Använda foton du vill överföra bilder från iPhone till PC. Försöker föra över bilder från min Iphone till min PC. Överför iPhone-bilder till Windows 10 med hjälp av Phone Companion. Phone Companion är en annan inbyggd Windows 10-app.