Svara. Den andra vänstervågen hade fått ett starkt fäste i Sverige. Vi vill informera dig om vår policy som beskriver hur vi behandlar personuppgifter och cookies. Allt på 7 scener i … När en enig riksdag 1975 fattade beslutet om mångkultur så handlade det inte om ideologi, det var socialdemokratisk opportunism. Lucia blir mardröm, avbryts av arg ghettoarab, vita Lucior nekades, den enda svarta fick jobbet, ... DEN KONFLIKTRÄDDE OCH NAIVA SVENSKEN BLUNDAR, DEL 4 3 timmar sedan ... med Özz Nujen som dragplåster 12 timmar sedan Nya Il Convito. Trots löpsedlar om hur folk dör på sjukhus pga platsbrist, pratar han om hur ALLA i Sverige har det bra. Ni vet att bergsturken Özz Nûjen är kurdisk nationalist men hatar svenskar som är nationalister för all nationalism är fint, kurdisk, palestinsk, arabisk osv men svenska nationalister är bruna. I “Dålig stämning” tar Özz upp det obekväma ämnet varför svenskar alltid anstränger sig för att undvika dålig stämning och vad konsekvenserna blir av denna ansträngning. Man har svårt att se butikerna, för det är fullt med folk överallt. Jag kan räkna upp åtskilliga komiker i Sverige, framför allt de svenska, som är många gånger roligare än denna invandrade nationalist med kurdiska rötter. Özz Nûjen: I Sverige pratar vi svenska, sa den nye moderatledaren och i Sverige tar vi både kvinnor och män i handen, har statsminister Löfven sagt. Ett litet Ps. Varför ökade väljarsympatierna för Vänsterpartiet 2018? Man ligger helt enkelt inte i underläge, Islam säger att de otrogna gott kan försörja muslimerna. Ungefär samtidigt köper Özz Nujen en gård. Personuppgiftspolicy. Det blir dock inte mycket till svar, istället hävdar Özz Nûjen att han inte har något med det hela att göra och börjar istället ifrågasätta Janne Josefssons arbetsmetoder. – I år vill vi ge tävlingen en kaxig, ung, varm och showig helhetsinramning, säger producenten Christer Björkman. Då Özz Nujen kommit tillbaks till TV-soffan, för att plåga oss alla med sitt överklasshyckleri, tycker jag det kan vara lämpligt att dela den här klassikern igen. Om det är på grund av att vi i högern ringt runt för att få honom avbokad, beklagar jag det. Det blir också en landskamp i humor mellan Sverige och Norge. Han drar fulla hus på alla arenor runt om i hela Sverige. Pojken är så vitt jag vet en Kurdisk nationalist. Efter att närmare 80 000 personer vallfärdat till konserthus och teatrar genom vårt avlånga land för att skratta sig igenom ”Sveriges Historia – den nakna sanningen” återkommer nu Özz Nûjen och Måns Möller med föreställningen ”Världens historia – den osminkade sanningen”! Özz Nûjen kan skämta om det mesta högt som lågt. Detta blir givetvis omskrivet i pressen. Den som är saklig vinner i längden. Nu blir det inte så, säger Özz Nûjen med besvikelse i rösten. Barometern fortsätter idag skriva om anställningen av Papi. Hanne Kjöller går till motangrepp - och man blir lite full i skratt, när det handlar om en representant från DN: (för att ge några exempel, Sandviken, brandmannen och OECD) Finns mera att kommentera här, men det överlåter jag med varm hand åt … Ulf Elfving möter Rikard Wolff. Ett litet Ps. LÄS ÄVEN: Özz Nûjen: När svensken är utomlands så är hen ingen invandrare De med makt och inflytande och deras politiker hamrar sedan in att valfriheten är viktigare än allt samtidigt som dessa politiker ger sina redan rika kompisar chansen att köpa allmänna egendomar till vrakpriser. ... Det blir svårt för bergsturken att skoja om invandring och svenskar, efter att betalt den illegala terroristen svart och indirekt understött massmord. ... Hon utsågs också i veckan till den mest betydelsefulla svensken på twitter. Självbedrägeri blir det sedan när man kopplar västerlänningarna stöd som religiöst betingat, otrogna ska försörja muslimer. Snubben som klagar över strukturellt förtryck i Sverige blir inbjuden till TV4 två gånger på samma dag. – Jag har berättat om det tidigare i min show ”Dålig stämning”, men inte så ingående, säger han. På måndagen ska Nujen delta i ännu ett jippo – frågan är om han blir portad i … Özz Nujen är en karikatyr. Angry Foreigner (före detta Arg Blatte Talar) har gjort en avslöjande video om Nujen. Ett vandrande symptom på kändis-narcissism. Så här röstade väljarna i Malmö kommun 2018; Vallokalsunder Gilla Gilla. I och för sig så kallar man ju mördare och lögnare för statsmän och politiker, så egentligen är allt som det ska vara på denna allt sjukare värld. Du skriver att skuldkulturen funnits här sedan vikingatiden. Att Özz Nujen är en hycklare som anställer svart arbetskraft samtidigt som han predikar i Expressen om vikten av att solidariskt betala skatt … Özz Nujen tror han är kul, men sanning o säga rider han på att media känner sig tvungna att rosa honom. En uppsättning som delat kritikerkåren i en glad och en arg halva. ”Riksdagens ledamöter är valda för att hantera Sveriges problem, inte för att hantera Sverigedemokraterna, hanterar man Sveriges problem hanterar man också Sverigedemokraterna.” skriver Gunnar Hökmark (M). Sedan komikern Özz Nujens ökända intervju med Janne Josefsson har karriären börjat stanna av rejält. Här hör du intervjun med mig i P4 Extra med anledning av nya showen ”Världens Historia” som precis haft premiär i # Stockholm på # Rival och fått jättefina recensioner och som nästa år ska ut på Sverigeturné. Innehållsförteckning; Senaste inläggen. Tidningen har sökt ordförande för kommunal Marie Simonsson för en kommentar. Özz Nujen – mannen som kom till Sverige för att kunna leva som kurdisk nationalist. Webbsidor. Den kan själv tycka att den är ursmart som får tyst på motståndaren, men en betraktare håller oftast inte med. Jag blir arg och besviken över rädslan och förstörelsen de sprider. Den duperade svensken använder väl knappt den fasta telefonen, ... Jag är arg och upprörd, men mot den förbaskade statsapparaten står jag mig slätt. Vi vill informera dig om vår policy som beskriver hur vi behandlar personuppgifter och cookies. En fungerande telefon måste jag ha, bongotrummor hör ... Özz Nujen har väl fräckt sagt att han är svensk också. Berättelsen handlar om pappan som fördes bort av turkisk militär och sedan levde gömd utan kontakt med familjen i tre år. När ni läser detta har han kommit en bit in i turnéprogrammet, 62 föreställningen på 90 dagar, från Jokkmokk i norr till Lomma i söder, och vi kan väl förmoda att Özz Nûjen är varm i kläderna. Man hade även konfronterat Özz Nûjen, något som dock inte kom med i själva programmet men finns på SVT Play. TJENARE FOLKET. Özz har också en obeskattad fastighetsaffär sedan tidigare, en liten fågel på skatteverket kvittrar att Özz godtog maxböterna först efter hot om rättegång. Det blir Gina Dirawi och Danny Saucedo som blir programledare för nästa års Melodifestival. INVANDRING. Mary trivs, men jag tog bussen hem till hotellet. Det vore en välgärning, för nu blir man sönderstressad på de förhållandevis trånga trottoarerna. Tyckt&Tänkt Posted by Tommy SvenssonWed, October 03, 2018 12:58:20. Faan att man kallar dom för fotbollssupportrar, dom borde kallas för vad dom är, nämligen idioter och huliganer.