Nellie Nilsson från Smålandsstenar gör armband till förmån för barn i krig. 866 gillar. Armbanden kostar 110 kr/st inkl frakt. av Moa Lignell till förmån för CancerRehabFonden. Här hittar du smycken som bidrar till Barncancerfonden, Bröstcancerfonden, Hjärt-lungfonden, Friends med flera. Till kassan Mina sidor Logga in. Tack till alla som i lördags var med och sprang Running for shelter. Nu lanserar Loza Foundation ett armband som säljs till förmån för de mest utsatta människorna i Sök i butiken. Foto: Privat: Jenny Green Avsnitt på den här sidan. För varje armband jag säljer går 50% till Barncancerfonden Sthlm-Gotland @bcfsthlm och allt överskott går till att köpa sommarpresenter till de barn som vårdas på sjukhuset i sommar. Efter flera veckors pärlande har jag nu massvis med armband som jag vill sälja till förmån för prematurfödda barn! Hej! Din kundvagn . Kundvagn. ARMBAND; ... Till kassan Mina sidor. ALL... Hoppa till. ... Webbplats om barn och ungdomar. Foto: Privat: Jenny Green. ... Webbplats om barn och ungdomar. Gör armband för barn i krig. Armband till förmån för Barndiabetesfonden. Här kan du beställa armband med texten CURE DIABETES till förmån för Barndiabetesfonden! ARMBAND. Diabetesarmband. Ett snyggt, stelt armband i mässing med en plätering av 925 sterling silver och ett vackert pärlmönster i grått från Syster P. Detta armband säljs till förm Det säger nioåriga Nellie Nilsson från Smålandsstenar som har startat en insamling till Musikhjälpen. Tillgänglighetshjälp. Avsnitt på den här sidan. ... ideell insamlingsorganisation som erbjuder rehabilitering och stöd till cancerdrabbade barn och vuxna. Smålandsstenar – Jag tänker mycket på att barn i krig ska få gå i skolan. Vårt armand säljs till förmån för socialt utsatta barn. SVT … Stelt armband i mässing pläterat med sterling silver med texten INVISIBLE och INVINCIBLE. Hej! Jag tillverkar och säljer ett armband till förmån för Cancerfonden. I februari bestämde sig sexåriga Tuva, från Göteborg, för att samla in pengar till barn som behöver hjälp. Smyckesföretaget Pilgrim Jewellery har designat armband i olika färger till förmån för Project Playground. Ett välgörenhetslopp som i år arrangerades till förmån för Min Stora Dag. Hej! Filmkameran får vi ta med oss in den här gången, men mobiltelefoner stannar i vakten. För att ge dig den bästa upplevelsen behöver din webbläsare ha JavaScript aktiverat. Stöd oss och hjälp barn över hela världen. Tillsammans med sin mamma, Therese Bergquist, 32, kom hon på idén att göra och sälja armband till förmån för välgörenhet. Där tillverkar intagna armband till förmån för Barncancerfonden. Efter flera veckors pärlande har jag nu massvis med armband som jag vill sälja till förmån för prematurfödda barn! Armband till förmån för Barndiabetesfonden. Här kan du beställa armband med texten CURE DIABETES till förmån för Barndiabetesfonden! Pengarna går oavkortat till vår insamling till förmån för We Effects projekt med massajkvinnor i Tanzania. ? Nu finns endast 4 st i barnstorlek och 8 st i vuxenstorlek kvar av våra armband till förmån för ... och få ett matchande armband till ditt barn! Artikel. Efter flera veckors pärlande har jag nu massvis med armband som jag vill sälja till förmån för prematurfödda barn! Armband till förmån för Barndiabetesfonden. Letar du efter armband i guld eller silver åt ditt barn? Tillgänglighetshjälp. Armbanden symboliserar kärlek och att vi alla är en viktig pusselbit i arbetet för att ge barn och ungdomar en bättre tillvaro och ljusare framtid. Man räknas som prematur om man föds före vecka 37+0, och idags föds det ca 7000 barn för tidigt i Sverige varje år och ändå hade jag knappt hört talas om det, och jag trodde aldrig att det skulle hända mig. Armbanden kostar 80 –120 kronor styck. ALL... Hoppa till. Diabetesarmband. Tack vare din och andras vilja att hjälpa till kan vi vara på plats i Sverige och 119 andra länder för att hjälpa och skydda de barn som har det allra tuffast. Antal varor 0 st. Summa 0 kr. Jag kommer att arbeta administrativt på halvtid på skolan och samtidigt ta chansen att bygga upp en egen verksamhet. På Christyle.se kan du handla välgörenhetssmycken fraktfritt. När du köper ett armband ger du oss möjligheten att hjälpa de barn i Sverige som löper störst risk att utsättas för mobbning eller utanförskap i skolan. Vi erbjuder allt från stilrena armband och halsband till gulliga berlocker för barn samt smycken med fina figurer som barnen gillar. Sista! Här har vi samlat smycken som säljs till förmån för olika välgörenhetsprojekt. 866 gillar. Varje sålt armband ger 100 kr till ... Syster P har även tagit fram armbandet Power of Colours som finns till herr, dam och barn, till förmån för Min Stora Dag. Stelt armband i mässing pläterat med 18K guld med texten INVISIBLE och INVINCIBLE. Syster P har tagit fram ett armband ”Sister Power” för ... Bli fadder till ett barn. Nu är det dags för nya äventyr och utmaningar , nästa vecka flyttar jag och min familj till Bryssel där min man tillträtt som Head of the Scandinavian School of Brussels. Handla med gott samvete - … Smycken för barn håller samma höga kvalitet som vuxensmycken men de är mindre så att barnen kan bära dem. Se på vår hemsida vi har alla sorter på Guldfynd! Nellie Nilsson från Smålandsstenar gör armband till förmån för barn i krig. Armbandet görs till förmån för Min Stora Dags arbete med barn med neuropsykiatriska funktionsvariationer. 866 gillar. Här kan du beställa armband med texten CURE DIABETES till förmån för Barndiabetesfonden!