Mikael Linusson's Music Collection: Gyllene Tider - Halmstads pärlor. ... (original lyrics) Hi little girl, it’s me ... Det é Gyllene Tider för rock ‘n’ roll i evighet! Så hade jag gått nånstans och druckit mej full. Learn to play 'Bäst När Det Gäller' easy by Gyllene Tider with guitar chords, lyrics and chord diagrams. Gyllene Tider together with Linnea Henriksson made the official Swedish Soccer World Cup song. Jag stannar här i kylan. 24 december. Gyllene Tider med Linnea Henriksson Bäst när det gäller (Musikvideo) Officiell VMlåt 2018 Bäst när det gäller. Samtliga hits 1979-95 (information, ratings, lyrics etc.) Så hade jag gått nånstans och druckit mej full. Music/Lyrics: Per Gessle: ... Bäst när det gäller (Gyllene Tider med Linnea Henriksson) ... Der beste Song von Gyllene Tider. Updated: June 3rd, 2018. Officiell musikvideo för "bäst när det gäller" av gyllene tider med linnea henriksson. ODZ - Nya tider ft. Azide, 2018 Lyrics: [Refräng] ... Officiell musikvideo för "Bäst när det gäller" av Gyllene Tider med Linnea Henriksson. 24 december. The band is well-known for its catchy choruses and light-weight lyrics. Gyllene tider står bakom årets VM-låt ”Bäst när det gäller” och är själva stolta över sitt verk. Hela natten, hör hur staden lever. Jag stannar här i kylan. Och hade stan vatt öppen. Hela natten, hör hur staden lever. Och hade stan vatt öppen. Allt med en Roxette- och Gyllene Tider-samling som ger stället en ... Men hur gick det till när ... "Det gäller att dra upp tempot". Sveriges VM låt 2018 "Bäst när det gäller" Det blir gruppen Gyllene Tider ... Låttext/lyrics: När vi träffades i vimlet Det ... Vi är bäst när det gäller När vi två blir en: Singel av Gyllene Tider; ... låg som bäst på #1 på singellistan i Sverige 2003-2004.