Hon kom över mon är ett musikalbum från 1971 av den svenska rockgruppen Contact tillsammans med folkmusikgruppen Skäggmanslaget. Contact - Hon kom över mon Tabs & Lyrics : Jag kan hantera en såg jag kan yxa en båt jag kan ro Jag kan klara mig själv jag kan laga min mat jag kan sy. Listen & view Hon kom över mon lyrics & tabs by Contact from album Hon kom över mon. Jag är sexton år / Jag är platsen dom aldrig upptäckte / Jag är en storm från 9892 times played : Jag kan hantera en såg jag kan yxa en båt jag kan ro Jag kan klara mig själv jag kan laga min mat jag kan sy. Regn hos mig lyrics: Jag har hört p& aring ... över hela vår stad. The song Jag är lite ledsen ikväll of Contact is here. Advertising. Forum; Listen & view Hon kom över mon lyrics & tabs by Contact from album Hon kom över mon. Det var hon som kom över mon som möter mig igen i andan om Hon fattas mig Hon fattas mig Hon fattas mig Hon fattas mig Hon fattas mig alla morgonar. Då kom där en kvinna tvärs över mon Nånstans i mitt inre hon slog an en ton Jag föll som en fura Discover new artists and listen to full albums from your favorite bands. 4.8 / 5 (5) playlist. Contact us. show all Contact songs ; 1: Perfect lyrics Ed Sheeran. Watch their music videos complete with lyrics, song meanings and biographies. ... (kom tillbaks och gör det fort nu) Jag kan hantera en såg jag kan yxa en båt jag kan ro. Lyrics to 'Det kommer aldrig va over för mig' by Håkan Hellström. Snacket på stan Songtext von Danny Saucedo mit Lyrics, ... hon kastar glitter över stan, yeah yeah Så kom och stanna hos mig, ... Kontakt; Infos. Då kom där en kvinna tvärs över mon nånstans i mitt inre hon slog an en ton hon gav mig sin vänskap liksom hennes kropp hennes läppar var heta hon skänkte mig hopp som mig styrkte när tungsinnet över mig kom. Natten var så tyst och skön och månen var så vacker över taken. Hon Fattas Mig lyrics Contact − / 5 (−) playlist. Att svärmodern var omtalat tvär och ilsk skulle hon nog komma över bara det fick gå lite tid. Hon Kom Över Mon This song is by Dia Psalma and appears on the album Sell Out (1996). Lyrics to 'Hon Kom Över Mon' by Contact. Currently there are no lyrics for this song. Lisa Ekdahl Hon förtjänar hela himlen lyrics: hon är inte nåt man får / hon är nån man ska förtjäna ... inget att förfoga över. ... Hon Kom över Mon lyrics Contact. ... Mo Hayder 54 kr. Kung över ängarna Songtext von Drängarna mit Lyrics, ... Hon kommer nog till mej inatt igen. ... Kundforum och kontakt Köpvillkor; Jag kan hantera en såg / jag kan yxa en båt / jag kan ro / Jag kan klara mig själv / jag kan laga min mat / jag kan sy. Contact us. Då kom där en kvinna tvärs över mon nånstans i mitt inre hon slog an en ton hon gav mig sin vänskap liksom hennes kropp hennes läppar var heta hon skänkte mig hopp som mig styrkte när tungsinnet över mig kom… Hon Kom över Mon This song is by Contact and appears on the album Hon kom över mon (1971). These Dia Psalma Hon kom över mon lyrics are the property of the respective authors, artists and labels. Jag kan hantera en såg Jag kan yxa en båt Jag kan ro Jag kan klara mig själv Jag kan koka min mat Jag kan sy. Lyrics of HON FATTAS MIG by Contact: Hon fattas mig i min vrede, Hon fattas mig i varje steg, ... Det var hon som kom över mon som möter mig igen i andan om