Sidan är uppdaterad 2018-10-02 Berner Sennen Valpar. Uppfödning av dansk/svensk gårdshund. Uppfödning av Dansk-Svensk Gårdshund Kennel Kitenga Gårdshund till sällskap Gårdshund till lydnad Gårdshund till agility Stolta Ebbas breeder of Danish-swedish farmdog. En liten kennel med dansk-svensk gårdshund där vi satsar på kvalité framför kvantitet. Varför sätta ut en annons innan valparna är födda? Uppfödning av valpar från kennel Stolta Ebbas. dansk svensk gårdshund valpar från Kr. På rasspecialen 2018 vann Hippie vandringspris i både Rallylydnad och Lydnad . Välkommen till Änglarnas Kennel. Valparna föds inne i huset och de stannar inne tills det är dags att lämna boet. Trots att det är ledsamt måste vi ibland hitta nytt hem till … “SimpleSite är det bästa sättet att skaffa en egen hemsida. Oråsgården Rozita Hd A. f 2000 d 2014 e:Agerhönen's Brorson u:Oråsgårdens Lovisa RIP. Hitta billigaste Dansk svensk gårdshund hos AllaAnnonser Matte är sjuk och vi vill att Saul ska få ett bra hem, vi vill inte att han ska behöva byta hem igen. PS! Jag älskar det!” Alla foton ägs av Marie eller fotografen! ... Oppe säljes med viss avelsrätt. Stolta Ebbas breeder of Danish-swedish farmdog. Rasen erkändes 1987 i Sverige och Danmark under namnet dansk-svensk gårdshund. Föräldradjuren ska vara HD röntgade och avlästa med HD A, B eller C utan negativ anmärkning. Vi ville prova på att ta en kull valpar och det var så roligt att det har vi sedan fortsatt ... Vi är med i rasklubben för dansk svensk gårdshund www.gardshund.com Greta är född den 13 juni 2015 , röntgad HD A och är BHP-testad. Välkommen till Änglarnas Kennel. Planerade valpar Greta - Ekeröds Älva Se41511/2015 & Glädjeryd Billy the Kid SE58217/2012 planerar att få valpar i april 2018 - valpar som kommer att flytta hemifrån i juni 2018. Alla foton ägs av Marie eller fotografen! 3 tikar & 2 hanar. Det kan finnas flera mysiga hundvalpar från Hela Sverige upplagda på den här annonssidan för hundvalpar och andra hundrelaterade saker. Kennel Stolta Ebbas uppfödning av Dansk-svensk gårdshund. Jag och mina syskon är vana att springa i hela huset, jag tycker mycket om … Hundar som har en uppgift och är med oss i det dagliga arbetet på gården. Planerade parningar och kommande valpkullar av raserna Dansk-svensk gårdshund, Podengo Portugues och Lancashire Heeler på kennel … Rasen är en del av det svenska kulturarvet. Ev en hane obokad. Övriga svenska nationalraser är Drever, Gotlandstövare, Hamiltonstövare, Hälleforshund, Jämthund, Schillerstövare, Smålandsstövare, Svensk lapphund, Svensk vit älghund och Västgötaspets. Allt för att valparna ska få mycket social träning och sedan lättare kunna anpassa sig … Valpar födda 8/9. Valpar 2019. Valpar väntas v 34, läs mer under planer. Uppfödning av Dansk-Svensk Gårdshund Hej jag är en hane, som kallas Starlight Jag är 10 veckor, är blandras 90% papillion och 10% dansk /svensk gårdshund Alla mina syskon har flyttat till sina familjer, nu behöver jag hitta mitt hem. 190. Kennel i Skåne, uppfödning av dansk-svensk gårdshund, valpar till salu . Dansk/svensk gårdshundvalpar födda: 2018-08-25. Jag älskar det!” Se annonsen 'Fin tik', en valpar säljesannons om dansk-svensk gårdshund. Den har sedan gammalt funnits på lantgårdar i Danmark och Sverige. Billing är parad Billing, Skadis Beundrade Billing Carlsson är parad med Lille Lo’s Jolly Hannah Montana. Se under Valpar . Kennel Stolta Ebbas är uppfödare av Dansk-svensk gårdshund. Här kan ni läsa om våra 4 Dansk / svenska gårdshundar. Kennel Stolta Ebbas Dansk … Rosa 13 år på bilden. Sidan uppdaterad 2017-11-16. På rasspecialen 2018 vann Hippie vandringspris i både Rallylydnad och Lydnad . Jag har en väl etablerad kennel som startade 1990. Här kan Ni läsa om den danska och svenska hundrasen dansk-svensk gårdshund och den brasilianska rasen terrier brasileiro. Välkommen till Änglarnas Kennel. Detta inlägg postades i Avel, Dansk-svensk gårdshund, Valpar och märktes avelsrätt, dansk-svensk gårdshundsvalpar, dsg valpar, fodervärd, valp den 3 december, 2017 av Skadis. Valpar 2019. säljes dansk svensk gårdshund -annonser - ABC-annons.se köp&sälj. 190. D-S Gårdshund valpar. Rasklubben arbetar aktivt för att bevara rasen som en frisk, alert, duglig, vänlig och tillgänglig gårds- och sällskapshund med den, sedan gammalt dokumenterade, rastypiska exteriören. JULANNONS Vill du, ditt företag eller din kennel ha en julannons i klubbens tidning Gårdshunden nr 4:2018? Uppfödning av Dansk-Svensk Gårdshund Annonsera begagnade och nya saker. Här under finner du SKK anslutna uppfödare av Dansk/Svensk Gårdshund. dansk svensk gårdshund valpar från Kr. Berner Sennen. ... Valpar. Riddarens Kennel Drivs med WordPress. Därför säljer jag inte valpar via mail, telefon eller internet.. Valpen levereras givetvis registrerad i SKK, är chipmärkt och veterinärbesiktigad. Antal besök: Mina Dansk/Svenska Gårdshundar. Pris: 11,000 kr. Valp (Loppan) efter Lady Guinevere . Till salu / omplacering. Sidan uppdaterad 2017-11-16. Valp (Loppan) efter Lady Guinevere . Skänka gåvomedlemskap i rasklubben till sina valpköpare. Se under Valpar . Valpar födda 8/9. Omplacering av Dansk/Svensk Gårdshund Nu behöver Saul ett nytt hem. Om ni är intresserade av en valp, ... antingen helt på foder eller som säljes med bibehållen avelsrätt. Uppfödning av Dansk-Svensk Gårdshund Kennel Stolta Ebbas uppfödning av Dansk-svensk gårdshund. Galants Lady Guinevere är nu parad med SE UCH DK UCH SE V-12 Riddarens Sagolika Lejon SE57068/2010. Kennel Sparvöga's väntar valpar! Uppfödare av rasrena Dansk-svensk gårdshund, Lancashire Heeler och Podengo Portoguese Liso Pequeno. Vill du stå med här på sidan med ditt kennelnamn och är svensk uppfödare så maila dansksvenskgardshund@gmail.com För er som är inne på sidan o tittar efter valpar klicka på kennelnamnet så kommer länken upp som man trycker på. Läs mer om Greta och Billy under fliken Våra hundar. Den har även en dolda felförsäkring. Trots att det är ledsamt måste vi ibland hitta nytt hem till någon av våra vuxna hundar som inte längre går i avel. Fotoalbum . Sidan är uppdaterad 2018-10-02 Våra hundar är HD röntgade med godkännt resultat och är utställda alla våra valpar föds upp i hemmiljö i vårt kök. Uppfödning av dansk/svensk gårdshund. Dansk svensk gårdshund från alla köp & sälj marknader i Sverige. Riddarens Kennel Drivs med WordPress. Därför säljer jag inte valpar via mail, telefon eller internet.. Valpen levereras givetvis registrerad i SKK, är chipmärkt och veterinärbesiktigad. Vi följer rasklubbens och SKK rekomendationer och krav. Uppfödning av Dansk-Svensk Gårdshund Kennel Kitenga Gårdshund till sällskap Gårdshund till lydnad Gårdshund till agility Untitled Document Kitenga uppfödda hundar tog hem bÃ¥de BIR och BIM pÃ¥ Nordic Dog Show i Hässleholm 19 maj 2018 Det är hur enkelt som helst att ändra design och lägga till innehåll. “SimpleSite är det bästa sättet att skaffa en egen hemsida. Jo, jag tycker att man ska ha tid att planera sitt valpköp innan köp. jag är en mycket glad kille, som älskar alla folk, gillar att sitta i knäet och kela. Vi har nu 18 dansk svensk gårdshund valpar från Blocket.se, Fyndtorget.se och 6 andra webbplatser. Den … Uppfödning av valpar från kennel Stolta Ebbas. Just nu bedriver jag en småskalig uppfödning av Dansk svensk gårdshund i hem miljö. Både Dansk/Svensk Gårdshund och Norrbottenspets är svenska nationalraser.