49.00 Köp . Hos Dogz erbjuder vi säkra betalnings och fraktlösningar för … Dekal rund rottweiler 10 cm. Bli meddelad när produkten finns i lager. Format: 100 x 50 mm. Garanti. Liten dekal med bild och texten "Rädda oss vid fara" att sätta på ytterdörren, husbilen, husvagnen eller annat ställe man anser att det behövs. Storlek 50x150 mm.Medlemspris ca 10 kr. 69 :-Köp. … Logga in. Liten dekal med bild och texten "Rädda oss vid fara" att sätta på ytterdörren, husbilen, husvagnen eller annat ställe man anser att det behövs. Produktinformation. 55 kr i frakt. Produkten lagd i varukorgen! Fortsätt handla Visa varukorgen har haft den sen jag skaffade hund (ca 3år), men först nu börjar jag fundera på vad den egentligen innebär? 30kr/st inkl frakt. st ARTIKEL INFO. Hund/Dekaler / Böcker mm/Vakt/Silhuettskyltar Klistermärke att sätta på ytterdörren så räddningstjänsten vet att det finns fyrbeningar att rädda också vid fara! Fortsätt handla Vi är _ st. Och så fyller man i antalet katter med en whiteboardpenna. Vi reserverar oss för slutförsäljning samt eventuella prisändringar eller felskrivningar. Tänkt att sätta på dörren. Gul dekal med klister på baksidan. Dekal Rädda oss vid fara. Mått 8 cm x 8 cm. 49.00 Köp . Stort sortiment hundartiklar! Från 79 kr Beco Travel Bowl Matskål. Storlek: 8,5 x 6,5 cm. nr. Köp. Text: Rädda oss vid fara! Informationsdekal till räddningstjänsten att du har djur i bostaden om det händer något. ... Husdjur – Vid fara rädda oss! EuroGroom AB. Storlek 50x150 mm. 15.90 kr. Cat pyramid, aktiveringsleksak, Cat stress free, matbar till katt, Cat Treat Maze, aktiveringsleksak, Cats, kattskål, låg, Dekal- Rädda oss vid fara Ordinarie pris 19 kr Beco Travel Bowl Matskål. Skylt . Produkten finns under följande kategorier. Från 79 kr Beco Travel Bowl Matskål. Om du upplever tekniska problem med produkten som du har köpt av oss så ber vi dig att höra av dig till oss via mail eller telefon så hjälper vi dig med utbyte eller reparation. nr. Ängarydsgatan 8 573 40 TRANÅS info@eurogroom.se Orgnr 556853-5396 Lagershop. Telefon: 040-410 477. för hunden (9x24 cm) 30.90 kr Skyltar Art. Säker betalning. Besök vår lagerförsäljning i Tranås, Ängarydsgatan 8 De används ofta vid mässor, kampanjer och större events. ALLTID 59 KR I FRAKT OAVSETT HUR MYCKET DU HANDLAR. 19 :-Köp. Klistermärke. Hund/Dekaler / Böcker mm/Vakt/Silhuettskyltar Hunddekalerna för raser är ca 14 x 16 cm och säljs i 2-pack.. Frakten för dekalerna är 17 kr. Cat pyramid, aktiveringsleksak, Cat stress free, matbar till katt, Cat Treat Maze, aktiveringsleksak, Cats, kattskål, låg, Dekal- Rädda oss vid fara Rädda oss vid fara 29 kr Varianter 8,5 cm Läs mer Köp World Stickers Klisterdekal Hund Varning för hunden 29 kr Varianter 6,5 cm Läs mer Köp Imazo Hund Skylt Varning för hunden Rek. ... Imazo Dekal Rädda oss vid fara: Telefon / e-post. Ordinarie pris 39 kr Eat on Feet Matbar. Klistermärke Varning Hund i bil. Banderollerna består av gjuten PVC, är lätta att montera och kan placeras både inom- och utomhus. Skylt . Klisterdekal " Rädda oss vid fara " 15 SEK Bra skylt att ha vid ytterdörren, balkongdörren, husbilen, båten, husvagnen, sommarstugan etc OM olyckan skulle vara framme och dina djur är i fara. Från 79 kr Prince Matskålsunderlägg. Från 79 kr Milo Matbar. EuroGroom AB. 19.00 Köp . Klistermärke. Du hittar varukorgen längst upp till höger. Telefax: 040-410480. Produkten finns under följande kategorier. Har någon här inne ett sånt klistermärke där de står "rädda oss vid fara" och (på de jag sett) en checkbox brevid olika vanliga djursorter där … har haft den sen jag skaffade hund (ca 3år), men först nu börjar jag fundera på vad den egentligen innebär? Ordinarie pris 39 kr Eat on Feet Matbar. Skylt Varning för hunden 280x200 mm. Dekal Rädda oss vid fara. Kontakta oss gärna om du har några frågor! Vi rekommenderar våra kunder att använda Windows/macOS/Android/iOS för full funktionalitet i skyltomaten. Skylt HUND I BIL Magnet. Godkänd av brandmyndigheten. 9860 Dekal Klister - Varn. E-mail: kontakt@aveo.se Älskade katter märker man. Så mår djuren som ger oss ull & dun. 2420 Dekal Klister - Varn. Från 79 kr Beco Travel Bowl Matskål. Från 79 kr Prince Matskålsunderlägg. Läs mer: Lägg i varukorg Artnr: 2426 Dekal - Varning för hunden (6x6,5 cm) Pris: 19,90 kr. RÄDDA OSS VID FARA – ETT LIVSVIKTIGT KLISTERMÄRKE. från djurskyddet har jag köpt ett klistermärke som jag har på lägenhetsdörren där det står "Husdjur vid fara rädda oss". från djurskyddet har jag köpt ett klistermärke som jag har på lägenhetsdörren där det står "Husdjur vid fara rädda oss". Vid oro, stressade situationer, bilåkning, oväder, nyår och hyperaktivitet. Sätt dekalen på dörren för att informera räddningstjänsten om att det finns djur att rädda vid fara. 15.90 kr. 29 :-Köp. Text: Rädda oss vid fara. Du kommer bli meddelad när produkten finns i lager. Från 79 kr Beco Travel Bowl Matskål. Bra skylt att ha vid ytterdörren, balkongdörren, husbilen, båten, husvagnen, sommarstugan etc OM olyckan skulle vara framme och dina djur är i fara. Finns med 1,2,3,4,5 italienare. Att sätta på dörren till din bostad. Klistermär. Ett klistermärke kan vara skillnaden mellan liv och död. Bevaka. 30kr/st inkl frakt. Ängarydsgatan 8 573 40 TRANÅS info@eurogroom.se Orgnr 556853-5396 Lagershop. Med plats att själv fylla i vilka djur som bor i bostaden. Vi erbjuder 6 månaders funktionsgaranti på begagnade produkter och 1 års funktionsgaranti på nya produkter. Rädda oss vid fara. Vid brand eller annan fara är det bra att räddningstjänsten vet om det finns djur i bostaden. Dekal Klister - Rädda mig vid fara (9x5,5 cm) 15.90 kr Skyltar Art. Skylt Varning för hunden 200x80 mm. Mått 10x9 cm. Just nu har vi sänkt priset på vår klisterdekal som du kan sätta på dörren och rädda liv. Med plats att själv fylla i vilka djur som bor i bostaden. 59.00 Köp ... Vi reserverar oss för slutförsäljning samt eventuella prisändringar eller felskrivningar. Rädda oss vid fara. Sätt dekalen på dörren för att informera räddningstjänsten om att det finns djur att rädda vid fara. iHarmoni kan ha en lugnande inverkan på din hund/katt som ligger för högt i stressnivå Användning: Ge iHarmoni när din hund/katt visar hög stressnivå. Med plats att själv fylla i vilka djur som bor i bostaden. W91128 Dekal Hund i bil: W91102 Dekal Rädda oss vid fara: W91156 Skylt Break in make my day: W91112 Skylt Här vaktar vi: W91118 Skylt Här bor jag Gul dekal med klister på baksidan. Format: 100 x 50 mm. Dekal Rädda oss vid fara! Jag har en inplastad dörr-dekal som det står på: Vid fara rädda oss! Tänkt att sätta på dörren. Text: Rädda oss vid fara. 32 artiklar Visa Sortera efter. Artikeln har lagts till i varukorgen. Denna sida använder sig av Cookies. Liten dekal med texten I ️ my Italian Greyhound och bild att sätta på bil, transportbur, fönster och dyl. Kontakta oss » Villkor & Info » ... Dekal Klister - Rädda mig vid fara (9x5,5 cm) Artnr: 2434. Dekal - Rädda oss vid fara (8,5x6,5 cm) Pris: 19,90 kr. Produktinformation. Rädda oss vid fara Dekal 65x85 cm. Besök vår lagerförsäljning i Tranås, Ängarydsgatan 8 Storlek: 8,5 x 6,5