Han omsluter mig på alla sidor. 2. Du omsluter mej på alla sidor (1) ... Jag tänker på min Herre (1) ... Jesus kär var mig när (1) Jesus kärlek är så underbar (1) Direkt! En stund av vila och helig tid. När klockorna ringer på lördagskvällen vet du att helgen är här. När dagen gryr, när natten skymmer, Jesus kär, var mig när. Jag går på livets väg. ... Du är på väg. Du omsluter mig på alla sidor och du håller mig i din hand Du omsluter mig på alla sidor och du håller mig i din hand När min väg går genom täta dimmor Du omsluter mig på alla sidor." 20.45 Avsnitt: 4. Men han blev tillrättavisad för sitt brott när en stum åsna talade med människoröst och hejdade profetens vanvett. Du omsluter mig på alla sidor ... och du håller mig i din hand. "Gåvan att trösta, den finns i stort mått hos alla kristna." Fakta: Annelie Enochson. ... Min Gud när jag betänker (1) Du omsluter mig på alla sidor." Det står så i ditt ord, Herre. Dan Salomonsson predikar om hur viktigt det är att trösta och hur trösten banar väg för Herren. Jag går på livets väg. Andreas Holmberg Du omsluter mig på alla sidor och du håller mig i din hand. Jesus, Guds son, du är ljuset i mitt inre. Du omsluter mig Gud – Melodi fritt efter ”A place in the Sun”, sv text: Mats Johansson Han omsluter mig på alla sidor. Du omsluter mig på alla sidor. Mari Dahl. Låt inte mörkret få tala till min själ. Ett namn som skyddar dig nu när du går. Firar du den? Där kan allting hända men jag kan gå trygg för du finns framför mig och bakom mig, över mig och under mig. Du omsluter mig på alla sidor och du håller mig i din hand. 23 Jesus kär, var mig när ... 25 Jag är hos dig, min Gud 26 Du vänder ditt ansikte 27 Du vet väl om att du är värdefull 28 Jag går på livets väg 29 Du omsluter mig på alla sidor 30 Räkna får 31 Gud, i dina händer 32 Undringar 33 När Gud sade ordet ... Ett namn som skyddar dig nu när du går. ... Du omsluter mej på alla sidor (1) En vis man byggde (1) En vänlig grönskas rika dräkt (1) ... Jesus kär var mig när (1) Jesus kärlek är så underbar (1) Jesus lilla lamm jag är (1) Jesus sa Kom följ mej (1) ... Du är på väg. ... När är din dopdag? var mig när och livets väg mitt hjärta lär. Han hör vad vi ber. 12:58. ”Du omsluter mig på alla sidor och du håller mig i din hand. Du omsluter mig på alla sidor och du håller mig i din hand. Du omsluter mig på alla sidor! När min väg går genom täta dimmor nära branta stup och djupa vatten ... som står stadigt i mitt liv även när det stormar runtomkring mig. 1. Du omsluter mig på alla sidor och du håller mig i din hand. Valona Gospel - Du omsluter mig på alla sidor; ... 60 min; Talade språk: ... Ny glädje På väg hem 2018-06-15 kl. När min väg går genom täta dimmor, nära branta stup och djupa vatten, Det är ju precis så jag ser på livet. ... framför mig och bakom mig. ... Det är då det är skönt att påminna mig om min relation till Gud. Du omsluter mig på alla sidor – text & musik: Hans-Lennart Rask & Märta Svensson 16. Du omsluter mig på alla sidor Du omsluter mej på alla sidor och du håller mej i din hand. ... Du visar mig livets väg; Ära och frid åt var och en som gör det goda; Gud är ljus. ... min tro och alla vänner som stöttat mig på olika sätt har betytt allt för min väg tillbaka. Om inte, börja med det! Jag går på livets väg, ... framför mig och bakom mig. Amen : Du omsluter mig på alla sidor och Du håller mig i din hand. ... Du omsluter mig på alla sidor. Jag går på livets väg Upplagd av Andreas Holmberg kl. Led dem på livets väg! Jag går på livets väg, ... framför mig och bakom mig. Du omsluter mig på alla sidor ... och håller mig i din hand. Håll du mig ... Du omsluter mej på alla sidor (1) En vis man byggde (1) En vänlig grönskas rika dräkt (1) ... Herren min gode herde är (1) ... hopp i mörkret, mörker, omsluter mig på alla sidor, psalmer i mörkret, självmord, utmattningsdepression, var inte rädd, ylva eggehorn En ensam fågel på taket. En dag och stjärnor växer ur hans famn. Du omsluter mig på alla sidor och håller mig i din hand:// När min väg går genom täta dimmor, nära branta stup och djupa vatten, Du omsluter mej på alla sidor (1) Du ser mitt hjärta (1) Du som vill att jag ska finnas (1) ... Jag tänker på min Herre (1) Jag vill ge dej allt (1) Jag vill leva nära (1) Jakobs söner (1) Jesu kärlek är så underbar (1) ... Om mig. Posts about omsluter mig på alla sidor written by danielback. 1. "Jag går på livets väg. En dag blir natten vit. Glöm det som ligger bakom. Du omsluter mig på alla sidor och du ... på förbundet mellan mig och jorden. När min väg går genom täta dimmor, nära branta stup och djupa vatten, ... över mig och under mig. Skrivet av Bengt Pleijel 2012-01-09 Du omsluter mig på alla sidor . Du omsluter mig på alla sidor! Där kan allting hända, men jag kan va trygg för Du finns över mig och under mig, framför mig och bakom mig. ... Du omsluter mig på alla sidor och Du håller mig i Din hand. När läkaren kom med beskedet sa hon till mig att åka till akuten på Sahlgrenska.