Intro: Am F C F C G Am Em F Vers 1. det finns en tätort på en slätt ett kyrktorn sträcker sig mot himlen som en tiggare under slummen du ser det från den stora vägen om du reser dit i vår En tätort på en slätt (Text & Musik: Lars Winnerbäck) Intro: som vers Am F C Det finns en tätort på en slätt F C Ett kyrktorn sträcker sig mot himlen G Am Som en tiggarhand ur slummen Em F Du ser det från den stora vägen Am F C Och om du reser dit till våren F C Säg att jag gärna kommer åter G Am Ifall allting är förlåtet Em F Att man blir klokare … När Berga blev för trångt . En tätort på en slätt. Artist: Lars Winnerbäck. [D A Em G Bm F#m] Chords for Lars Winnerbäck - Granit och morän [LYRICS] with capo tuner, play along with guitar, piano & ukulele. på hinnan inatt ett torg gömt i mörker och dimma röken från tunga fabriker och kyrkklockors slag i en vaggande timma vi reste till Kraków till en stad som ville klara sig själv och som rest sig ur sin sorg ... En Tätort På En Slätt lyrics Lars Winnerbäck. 18:e balladen . Hon stannar hos dig som en dröm Hon vänder sig om när du vunnit Och solar I glansen ... En Tätort På En Slätt . En tätort på en slätt (Text & Musik: Lars Winnerbäck) Intro: som vers Am F C Det finns en tätort på en slätt F C Ett kyrktorn sträcker sig mot himlen G Am Som en tiggarhand ur slummen Em F Du ser det från den stora vägen Am F … Gå På Vatten Lyrics: Jag vill inte sitta ensam / På en bar i Köpenhamn / Jag vill inte tappa skärpan en gång till / Jag vill inte möta mörkret / På … Intro: Am F C F C G Am Em F Vers 1. One clean accurate version. Song: En tätort på en slätt Tuning: Standard (EADGBe) Tabbed: hjelmgren / [Intro] Am F C F C G Am Em F / [Verse] Am F C Det finns en tätort på en slätt. [D G F C Am Em Dm Eb] Chords for Mauro Och Pluras Kök - Lars Winnerbäck - En Tätort På En slätt with capo tuner, play along with guitar, piano & ukulele. Irish Drinking Song. Free printable and easy chords for song by Lars Winnerback - En Ttort P En Sltt. Recommended by The Wall Street Journal. Men jag sjöng: Jag ville inga brustna hjärtan, inga slitningar i blodet, jag ville hittas under marken. En Tätort På En Slätt 6. Övriga kommentarer: Se musikvideo och lyssna på låten. 06: Buck-O-Nine. En tätort på en slätt - Lars Winnerbäck - free chords and lyrics. Help contribe and earn points to increase your VIP level to get extra benefits. Chords ratings, ... Am F C det finns en tätort på en slätt. View concert statistics of En tätort på en slätt by Lars Winnerbäck played live. No abusive ads. Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. Lars winnerbäck En tätort på en slätt Bra låt helt enkelt. Se hur länge låten låg på topplistorna. Am F C det finns en tätort på en slätt F C ett kyrktorn sträcker sig mot himlen G Am som en tiggare under slummen Em F du ser det från den stora vägen Vers 2. [D G F C Am Em Dm Eb] Chords for Mauro Och Pluras Kök - Lars Winnerbäck - En Tätort På En slätt with capo tuner, play along with guitar, piano & ukulele. Lars winnerbäck En tätort på en slätt Bra låt helt enkelt. Men det är bra, då sparar vi förhoppningsvis några kronor till på elräkningen. Check out who covered the song and in which years it was played and how often! Lyrics to En Tätort På En Slätt by Lars Winnerbäck: Det finns en tдtort pе en slдtt / Ett kyrktorn strдcker sig mot himlen / Som en John Sebastian. Och Det Blåser Genom Hallen 7. ... Lars winnerbäck En tätort på en slätt Bra låt helt enkelt. Jag Fattar Ingenting 9. Related Chords & Tabs with "Hon kommer från främmande vidder" Welcome Back. En Ttort P En Sltt Chords by Lars Winnerback with guitar chords and tabs. Lars winnerbäck En tätort på en slätt Bra låt helt enkelt. 3,991 4.3 / 5 (50) playlist. Vi har ju ”gratis” ved ett bra tag till från träden vi fällde på tomten. Min Helande Tröst 8. Riktiga texten var: Jag ville inga brustna hjärtan, inga slitningar i blodet, jag ville hitta Söndermarken. Lars winnerbäck - En tätort på en slätt Bra låt helt enkelt. En Ttort P En Sltt by Lars Winnerbäck chords. En vedbod behövs också för vi har märkt att S har ett uppdämt eldningsbehov så det går åt en hel del ved. ... det finns en tätort på en slätt F ett kyrktorn sträcker sig mot C himlen G som en tiggare under Am slummen Em du ser det från den stora F vägen Vers 2. [D A Em G Bm F#m] Chords for Lars Winnerbäck - Granit och morän [LYRICS] with capo tuner, play along with guitar, piano & ukulele. Am F C det finns en tätort på en slätt F C ett kyrktorn sträcker sig mot himlen G Am som en tiggare under slummen Em F du ser det från den stora vägen Vers 2. Intro: Am F C F C G Am Em F Vers 1. LetsSingIt is a crowdsourced lyrics database, created by and maintained by people just like you! EN TÄTORT PÅ EN SLÄTT av LARS WINNERBÄCK.