Text och musik: Camilla Gervide ... på TV 4 och just nu gör Petter en helt fantastisk version av ”En tuff brud i lyxförpackning”. Programledaren Kristin Kaspersen ledde kvällens Idrottsgala – och bjöd på skönsång. Låttexter samlar låttexter, sångtexter & musiktexter till massor av svenska låtar från diverse band och artister. Artist eller text författare. annons. Under en konsert ville Lill sjunga en låt vi inte hade förberett. Bland veckans utmanare finns Petra Marklund och hennes version av nyligen bortgångna Lill-Babs "En tuff brud i lyxförpackning". Artist eller text författare. ABBA (14) Abbie Mitchell (1) ... Barnfilm Musik (27) Barnramsor (9) Barnvisor (48) ... av 50 år i musik- och nöjesbranschen. Hennes mest kända inspelningar - "En tuff brud i lyxförpackning", "Är du kär i mig ännu Klas-Göran? ... Köp Inte En Zebra av Povel Ramel; ... Musik. Av: Sture Lindkvist / Irving Berlin, sv. Text Karl Zetterberg Foto ... stora succéer som Itsy bitsy och Jag är en tuff brud i lyxförpackning. Lyrics for Gröna, granna, sköna, sanna sommar by Lill-Babs. ”Kan ni den?”. Redan under Melodifestivalen hörde vi Petra Marklunds tolkning av Lill-Babs klassikern ”En tuff brud i lyxförpackning” och nu är den ... av svensk musik. En tuff brud i lyxförpackning Lill-Babs • Gamla goa svensktoppar. Under 50- och 60-talet var hon en av de mest kända ... Men hennes mest kända låt är kanske En tuff brud i lyxförpackning. Album: Lill-Babs Bästa. Mi Karlsson Bergkvist möter artisten Diva Carola och pratar musik, show och om att uppfylla drömmar i Tidningen Kulturen. Janne och jag så Yvonne på en dans och hon gav Janne en blick. Tips: Vill du spara pengar när du handlar film, musik och prylar så kan du kolla aktuella CDON rabattkoder hos Black-Friday.se. Musik som spelats i avsnittet. ... En Tuff Brud I Lyxförpackning. Flash är inte installerat Listen to Musik från Tusen svenska klassiker now. Bli en clown / Det är få kvällar som showkvällar.