Jag hade samma problem med min, men jag skickade in den på lagning så bytte de ut hörlursuttaget. Sökte på flashback om det här problemet men hittade det inte. Varför den inte gör det vet jag inte. Lägre ljud i ena hörluren. Hej! Knappen låter dig använda Google Assistant till röststyrning och mer. Hej! Helt gratis! Regent ligger ändå på 1,300 kronor, inte det dyraste men inte det billigaste heller. Vi samlar alla tester på ett ställe så att du enkelt hittar det du behöver. iPod. Köpte en iPhone för ca: ... Har problemet att bara ena högtalaren funkar ... Fast ljudet i den högra hörluren är inte lika lite som på högtalaren iaf.. Det gör iPhone 7 Plus till en av de mest kraftfulla och högkvalitativa högtalartelefonerna på marknaden. Har en iPhone 3gs med ett ... Vissa kontakter gillar inte dom böjningar som kan förekomma när det ligger så ... Jag har bara ljud i ena hörluren. Telefonen har samma typ av högtalare som exempelvis HTC 10. ... När jag kopplar dem till mobilen funkar båda hörlurarna normalt. Resultatet blir en lur som funkar riktigt bra på ... Fjärrkontroll och mikrofon sitter på ena lursladden. Sudio Regent funkar lika bra som en snygg accessoar som den gör för att spela upp musik. Här kommer dagens tips: telefonen är inte trasig ... du behöver ytterst lite puts för att få bort fett och annat som råkat hamna i din iPhone. Medan iPhone 7 Plus hade stora problem med att högtalaren i hörluren hade svårt att komma i närheten av huvudhögtalarens ljudvolym och kvalitet är skillnaden nu betydligt mindre. iPhone. I länder där Google Assistant inte är tillgängligt kan du snabbt byta mellan de olika brusreduceringsnivåerna, så du får optimalt ljud var än du är. Ja. Mac (Stationära eller bärbara datorer eller macOS) ... Annat problem som inte anges ovan. Så bra är Apples nya trådlösa hörlurar airpods till Iphone. Det nya som QuietComfort 35 II introducerar är en handlingsknapp på den vänstra hörluren. ... men snabbspolning fungerar inte med Iphone. Fick du gjort det du ville idag? Det betyder att telefonen inte har två identiska högtalare utan att den har en traditionell högtalare på undersidan och att hörluren agerar som en andra högtalare. Tror ni att det är ett problem i mjukvaran eller hårdvaran? Tja jag ska införskaffa en iphone och jag vill ha ut bästa möjliga ljudkvaliten! Ljudkvalitet som är helt OK. Med ett par så väldesignade hörlurar hade vi förväntat oss ett riktigt bra ljud också. Min ena iPhone högalare funkar inte. Vet inte vad som är fel, om det är fel på ljudkortet, eller något, men jag får i alla fall bara ljud ur ena hörluren, oavsett vilka hörlurar jag kör med.. iPhone 7 har dubbla högtalare. Tipsen fungerar oavsett om du har en iPhone, ... ett extremt vanligt misstag som ofta orsakar just att den ena hörluren inte ger något ljud. Under de tre dagarna innan rapporten kom 2 804 kunder in med Iphone-problem, varav 547 gällde Iphone 6 och 965 Iphone 6 Plus. Jag installerade just mitt nya ljudkort, SB X-Fi Xtreme Music, men de kommer bara ljud från den vänstra hörluren men inte från den högra :S? Det ska ge telefonen dubbelt så hög ljudvolym och högre ljudkvalitet, enligt Apple. Av dessa hade Apples tekniker redan diagnosticerat det här felet i 47 Iphone 6 och 265 Iphone 6 Plus. Bäst i test – Hörlurar, over ear – 34 experttester. iTunes.