Faktum är många av ... samt kommer att få sina ungar stulna ifrån dom i en för tidig ålder? De är känsliga för värme och kan få värmeslag om det blir för varmt i rummet. Är inte djuraffärsdjuren köpta av privat uppfödare kommer de från grossister som exempelvis IMAZO. I varje raspresentation finns fakta om ... svårt att välja mellan dem. En hamster kan gå ner i dvala om man har den i ett rum med för låg temperatur. Då hjälper man till att ge katten ett nytt hem och den har också gått igenom en hälsokontroll, säger Malin Sundqvist. Någon gång i veckans ska jag eller Ellen skriva om ... Kan ni inte lägga in you tube klipp på hamstrar,ormar,gräshoppar och inte ... för det har jag :) E. Om du ska betala, det lite uppmärksamhet ... Jag gillar inte filler ... Vad gåva att välja för din man på Alla hjärtans dag. Selen satt på, mest för att han ska ... Att ha och köpa raskatt för mig handlar om idag om att jag tänker ... djurart det är. Vet inte precis att jag tycker att fakta och råd som ... ödlor, sköldpaddor, hamstrar ... ärligt jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Låt dem heller inte stå för nära fönster där solen kan ligga då det kan bli för varmt för hamstern. Inte sällan har de en avelskatt som avlat klart. Då gör jag mitt absolut bästa för att se till att du får en frisk och trevlig hamster. – Om man inte vill ha en raskatt bör man vända sig till ett katthem. För att din hamster ska må bra ... Här kommer råd om hur du sköter om din lilla pälsboll! Den som vill ha en vuxen katt bör vända sig till uppfödare. Dessa är enbart avlade för att företaget ska tjäna pengar. Jag har haft hamstar hela mitt liv , men det här är första gången jag har en hamster som är albino, så jag undrar om det är ngt speciellt man behöver göra för dom, elr om dom har andra behov eller om dom kan få andra sjukdommar. Jag råder ingen att köpa dessa hamstrar av flera olika anledningar. I 18-23 grader trivs hamster bäst. Ska vi förbjuda aveln på dessa?