Jag slutade med soppor och sallader och började äta mat som jag, Anna, tycker om och samtidigt lovade jag mig själv att förbli träningsfri under hela min viktuppgång till ett friskt BMI så att jag får chans att faktiskt få se och känna min kropp utan mag- och armmuskler och lite underhudsfett. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan? Rättare sagt så läser jag det mesta. Om du skulle beskriva dig själv med tre ord, vilka skulle de vara? Jag skattar mig lycklig som får ha Matilda i mitt liv och vi är fan en perfect match, så olika men ändå väldigt lika på många sätt och vi kompletterar verkligen varandra.  Frågor och svar. Om. Här är man sällan ute efter en lång uppradning av ditt CV i kronologisk ordning. - 174, tror jag.4. Hej på er!♥ Alla frågor blev inte besvarade i videon och inte i rätt ordning, var så himla många frågor. ... Jag tror jag svär mer än vad jag själv vet. Jag har skrattat högt för mig själv flera gånger och fällt både en och annan tår.  Oavsett om vi inte har setts på ett tag eller pratat i telefon så nästa gång vi ses så känns det som vi sågs igår. Jag ställer frågor…” Naveln, läppen o öronen. Jag kan alltid vara mig själv med henne utan att hon dömer vilket gör att jag oftast frågor henne om råd … Jeans, tiger skärp, svart linne och en mullvadsfärgad tröja över. Du är i rummet bredvid. Elin.  Jag kommer att lägga ut mer info om mig själv och så att ni kan ställa frågor. Häftigt det låter, era planer ? Man kan ju ha en bovagn och en musikstudiovagn om inte annat. 2. Vad kan du fortfarande överraska mig med? Sverige när det är som bäst? Dock så känner jag inte för att skriva ett personlig brev och försöka förklara vem jag är. ... Tänkte att det kunde vara en bra början om ni får en liten presentation av mig själv genom dessa 10 frågor ... Jag tog tag i mina problem med mamma, jag tog tag i mitt liv ordentligt. 151 / 152 :/ 4. ... Men efter ett tag fick jag fler och fler ideer hur jag ville att ett babynest skulle se ut och små funktioner och detaljer som fulländade den lilla kreationen. 1. Alla frågor som rör 5:2-Dieten och hur den fungerar skriver jag om på sidan Frågor & Svar. Har inte läst en sida sedan dess. Om 5 år är jag 30 år och det låter himla vuxet tycker jag. - 22,5 år.2. 1. Inlägg om 10 frågor om mig skrivna av Katarina. Jag blir ibland förvånad över vilka kloka svar jag ger till mig själv. Om mig Annons. - Tio frågor om dig själv. 19 2. Kan inte låta bli att kolla innan jag går till skolan och när jag kommit hem och även innan jag går och lägger mig. Jag vill vara nöjd med mig själv och mitt liv, jag vill kunna titta mig i spegeln och vara glad över det jag ser. 10. Vilken är den senaste filmen du sett? Jag har registrerat mig som Buzzador på Buzzador.com och föreslår att du också gör det! Hur gammal är du om fem år? Jag ställer frågor…” Eftersom denna bloggen är ny så anser jag att det är bäst att introducera mig själv. Om du någon gång har tråkigt, eller bara känner att du har lust, varför inte ta och svara på 50 frågor om dig själv? Du kan få prova allt från skönhetsprodukter, godis, barnmat, kaffe, filmer mm mm. Gymtokig Träningsblogg fylld med glädje, god mat och ... Vad är du mest stolt över hos dig själv? 50 snabba frågor om mig. 83. Namn? Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. 50 frågor och svar om mig själv. Om mig. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mitt arbete med mig själv gjorde att jag hamnade på en lycklig plats. Jag hör din röst, jag hör ditt skratt. 16 Maj. Några piercingar? Vad vet jag ännu inte om dig? Den som intervjuar dig vill inte höra en lång upprepning av ditt CV med alla enskilda karriärsteg från din … Berätta tre saker om dig själv? Load more comments; sossos_privat_insta Vad heter du på riktigt. Okategoriserade. 1. <3 Jag känner att ni inte vet så mycket om mig så därför tänkte jag göra Get To Know Me TAG! Jag har tagit frågor från några olika som har gjort detta och jag har kommit på några frågor själv också! BLANKATORPET - En blogg om mig själv och mitt dagliga liv ... Ny vecka, nya tag ... 11 frågor om mig! Vad gillar du minst med dig själv? Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! 19. Hur gammal är du om fem år? Ibland om jag grubblar över något så frågar jag frågor och sen svarar jag själv på dem. 21.1k Likes, 2,427 Comments - @kaspersen on Instagram: “Du är så nära. Hur lång är du? 100 frågor om mig. Hur gammal är du?  Läs mer om sajten och om mig Sedan starten för fem år sedan har sidan uppdaterats flitigt. Lite frågor om mig januari 19, 2010 januari 18, 2010 Vägen från 37 kg Fick en läsarkommentar med en del frågor som jag tror att kanske fler skulle vilja få svar på. 50 frågor om... MIG. – 12 frågor om dig själv . 1. Roligaste kvällen ... Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. En kille från Göteborg som älskar att läsa och därav har skapat en bokblogg för att få skriva om sin passion. Svar som jag inte hade någon aning om. Serier för den delen. Om. … Saknar du en fråga kommenterar du sidan så återkommer jag så snabbt jag kan. 1.Vad heter du? Stackars barn, hoppas han inte fick men för livet. Film? Mental eller fysisk. Du är i rummet bredvid. Började läsa Sandras bok "Allt som blir kvar" som ju handlar om att bli dumpad, och så när jag själv blev det orkade jag inte fortsätta läsa. Problemet är ju att det blir dyrt om man ska låta någon annan bygga det hela åt en eftersom det blir så mycket påslag av skatt, moms och sociala avgifter som inte blivit om man byggt själv. kanske svarade på detta istället för frågorna jag fått till frågestunden, svarar på dem någon annan dag, har bara fått typ 20 frågor så de e knappt lönt. Ok, det här var så kul att läsa! Vad gillar du minst med dig själv (utsida och personlighet)? 20. När jag går och lägger mig på natten måste jag alltid ha med mig ett … Jag gillar att klura på smarta funktioner och ständigt förbättra saker. Vilken del av din kropp är mest känslig? 20 frågor om mig tag. Fast tog ut dom 2 första för ett tag sen. Vad har du på dig just nu? Har inte läst en sida sedan dess. - Sanna och Amanda samt min klass.3. Linnea. Tack! Att jag typ alltid skämmer ut mig. 21. 9. Linus. Jag hör din röst, jag hör ditt skratt. - Sandra Sandström ... Mig själv. Såg att min fina vän Rosanna hade kört 50 snabba frågor om sig själv, så snodde den. 1. 10 frågor om mig själv. När fyller du år ? 82. Kurser är bra, vi kan mer än vi tror. Jag stängde in honom i ett hörn i dockvrån och tvingade honom att gifta sig med mig. En sommardag när solen är framme nere i södra skåne. självsäker, ego, omtänksam. Du har säkert hört fraser som: "Berätta om dig själv " eller "Ge mig en sammanfattning av din karriär". Bok? Namn? hoppas ni haft en bra måndag, hadee Tips och guider för hur man påbörjar och genomför fasta på bästa sätt hittar du här tillsammans med kalorisnåla, goda … Hur gammal är du om fem år? Martina . Rekomenderar alla att se den!! jag vill inte ångra något jag gjort eller inte gjort, utan se att det jag varit med om, både dem tuffa dagarna, dem glada och alla misstag har gjort mig till den personen jag är idag. Medan pyret fullkomligt äger i tävlingen ”vem kan stanna kvar i magen längst” (bf + 13, snyggt jobbat) passar jag på att svara på ett gäng frågor om mig själv.