I så fall vad står det om den? ... men jag ser den inte i "den här datorn… Även om den inte har den innovativa Touch Baren, erbjuder den här bärbara datorn nu också Kaby Lake-prestanda tillsammans med en snabb SSD hårddisk och riktigt bra batteritid. reservdator som jag formaterade en ny hårddisk (disk1) ... disken inte är formaterad (i "Den här datorn"). Hej, bokstäverna är "namnen" på olika enheter. UPPDATERING: Det står nu även hur man gör med hårddiskar på mera än 2TB. ... lampan när alla batterier i datorn är fulladdade. Mer hjälp kan du få här: Syns inte din iPhone som enhet när du har anslutit den till datorn men du ser ... mobilen till en annan USB-port då ska den fungera igen. Senast förra veckan satt jag och redigerade med klipp från min externa hårddisk. Hej, Har problem med att Windows 8 inte hittar min ena hårddisk. Jag har en Western Digital25001032 och den är ca ett år gammal. Om en ny hårddisk syns i bios men inte i utforskaren vad kan då vara felet? Det finns fler än en skärm kopplad till datorn. Så vitt jag kan läsa mig till verkar det bero på antingen att; 1. Av. Om den inte visas kan den här felsökningsassistenten hjälpa dig. 2. Det låter underligt! Köpte mig en intern hårddisk för ett tag sen, Western Digital 1,5TB. Det gick alldeles utmärkt när windows ... men den syns inte under den här datorn. ... Högerklicka på Den här datorn och välj Hantera. Men när man öppnar upp Computer (den här datorn) så syns endast C: ... Skapa en ny beteckning på den hårddisk som inte syns. När jag flyttar tillbaka disken till PC syns den inte i Den här datorn, Enhetshanteraren, ... Windows 10 hittar inte extern hårddisk Köpte mig en intern hårddisk för ett tag sen, Western Digital 1,5TB. Senast förra veckan satt jag och redigerade med klipp från min externa hårddisk. Idag kan datorn inte ... syns där. ... Högerklicka på ”Den här datorn” ... Du bör hitta både dina hårddisk/CD/DVD-enheter och USB-minnet. Välj Start > Den här datorn. Finns USB-hårddisken med i Diskhantering (högerklick på Den här datorn - Hantera)? Mne när jag öppnar 'Den här datorn' så syns inte den nya disken ... Disken är inte ny-ny utan bara ny för just den datorn. Har letat lite i Enhetshanteraren, och den syns likt nedan, men kommer inte vidare. Tjena gubbar! När jag går in i diskhanteraren visar den dock inte min externa hårddisk. Här finns alla Windows-filer och installerade program. Hej Peter! Det gick alldeles utmärkt när windows ... men den syns inte under den här datorn. Tjena gubbar! Har du köpt en ny hårddisk, men du hittar den inte i ”Den här datorn”? Datorn har bytt namn till Den här datorn och den visas inte på skrivbordet som standard. Xperia™ Z2 FAQ – Datorn upptäcker inte enheten när den är ansluten med en USB-kabel Butik ... Varför var den här informationen inte användbar? När jag går in i diskhanteraren visar den dock inte min externa hårddisk. Kopplar jag tillbaka (disk1) i reservdatorn startar den Idag kan datorn inte ens avläsa att hårddisken är ansluten. USB-DISK SYNS INTE. Hej, Har problem med att Windows 8 inte hittar min ena hårddisk. Din C-disk är den hårddisken som Windows använder för att starta. När du ansluter en iPhone till datorn visas normalt en iPhone-symbol i den vänstra kolumnen i iTunes, under Enheter. Det verkar dock inte (efter lite Googlande) som du är ensam om att få detta problem. Den här artikeln hjälper dig att återställa ditt system från lösenordsskydd för hårddisken (HDD) eller BIOS. Jag har en WD extern hårddisk på 500 GB med USB ... men datorn hittar den inte. Så enkelt är det att byta hårddisk själv Det hör till vanligheten att den bärbara datorn blir långsam efter några år.