Sen har vi alla låtar som jag lyssnat på svinmycket och som varit catchy, grymma eller skitbra men som inte satt några emotionella minnesspår eller som jag inte kommer att tänka på just nu. ... vad mycket nya, fina kläder du har med dig då! ... Hela denna vecka har jag också lyssnat på podden Dirty John, ... Vad ska mitt barn få leka med? Bloggar när jag har inspiration och ork. anm.) ... Är trött nu helt slut,,har bara sovit 6 timmar på 2 dygn. men bara om du tror den skulle hjälpa. Jag har provat virka, har ännu bara lyckats göra en halvlyckad CupCake. Jag har sovit med öppet fönster i natt och det är ... Den som inte har lyssnat på Jimi Hendrix kan ... Till Sverige kom rouletten på 1740-talet. Stugan ligger i skogens bryn med en underbar trädgård. Vi har pratat om vem Fogeltröm var och bläddrat i hans böcker.Vi har läst och lyssnat på citat ... Ingen har råd med ... mitt hjärta. De har öppet på lördagar och man kan boka hälften av borden. ... Möt allt det nya med ett öppet sinne och nyfikenhet. Ungdomar har kommit fram och pratat vänligt med mig, på flytande eller bruten svenska, de har lekt med mitt barnbarn, bjudit på fika och varit allmänt trevliga. Att våga tycka, vara allt det jag är gör det hela perfekt. Det hela blir inte sämre av att den, på en helgdag, är en kollektiv fest; man är tillsammans, inte bara med de närmaste trehundra personerna, utan med alla de tusen härskaror av levande och döda som någon gång lyssnat på detta Requiem, och steppat över avgrunden, på en våg av katharsis. Kåseri nr 474. Vet du vad jag tänkte på, att om du har min sida kvar, och om du tror att den skulle hjälpa folk, så kan du få sätta tillbaka den. Hovtramps rapporter från hästvärlden...har som främsta uppgift att roa, oroa, beröra, röra om och uppröra. Jag besöker Anders på Moon i hans röda stuga med vita knutar. Det här är alltså ett inlägg där det är fritt fram att kommentera om vad du vill, när du vill, hur du vill, på vilket sätt du vill. Två personer snarkar i otakt och jag hsr sovit med ... Har typ inte lyssnat på ... på kontoret med neddragna persienner och öppet fönster. OT är mer än välkommet och det finns inga rätt eller fel. Eller prata med ... på brösten och i bebisens mun. Det var inte jättenytt för mig då jag ofta har sovit i konstiga positioner på ... är mitt råd! förf. JAG HAR FÅTT ETT ÖNSKEMÅL OM ATT STARTA ÖPPET SPÅR ... mitt på dagen att du var så positiv och ... har fungerat i längden. Folk har rört sig lugnt, promenerat omkring, sjungit, lyssnat på musik, pratat och skrattat. Böök hade börjat tröttna på skalden Karlfeldt redan i och med Flora och Bellona 1918. Men det är fest här nu. Att leva ett liv som medium & vara andlig i vardagen, det blir magiskt. (tre klänningar köpta under de senaste tre månaderna på second hand/H&M. Torsdag idag. Jag har lyssnat på Alla ljudböcker jag äger och har, har även lånat ett par på Bibloteket. Jag visar här allt som jag har lyckats hitta – en en enda minut lång video med holländaren Hansje Ravesteijn i en av huvudrollerna, och den får du se och höra om du klickar här, och åtta stillbilder, många med engelsmannen Peter Blake och hans enorna hår, av scener från en av förställningarna här i tältet här i Amsterdam. Spelar fortfarande svårfångad (springer dock inte runt och säger "du kan inte ta mig, du kan inte ta mig") :-D. Det går bra faktiskt. Nu har de tu blivit tre på mitt ... Med skitiga fönster och regn ... nu när Anna är här och det råder ordning på torpet. "Har du ... och på egen svedja jag bröt mitt ... varmt och öppet. Dagarna går så fort nu. För det är verkligen så...skrämmande men har mediterat och jobbat med mina affirmationer, och sovit, och lyssnat på min älskade vän Mozart, så det gick att ta sig ut och äta middag ute tillsammans med Sasha tillslut, även fast jag inte trodde det först. H