Hej Hej Monika Chords intro: C Csus C Csus C hej hej Monika hej på dig Monika G G#dim hej Monika hej på dig Monika Am hej Monika hej på dig Monika F G hej Monika hej på dig Monika C Kalla blickar, kalla kårar Dm du var bara 14 vårar Bb ta min hand och visa mig vägen F G jag är din i alla lägen. Vem sjöng sommarplågan "Hej hej Monika"? The song is in Swedish, PewDiePie's first language. Hej hej Monika - Nic & The Family - free chords and lyrics. Blond, Nancy (kompositör) (textförfattare) ... Sångtext på omslag. Mooonika Hej Hej Monika Hej på dig Monika Hej Monika Hej på dig Monika Hej Monika Hej på dig Monika Hej Monika Hej på dig Monika Kalla blickar, kalla kårar och du var bara 14 vårar ta min hand och visa mig vägen Jag är din i alla lägen Hej Hej Monika Hej på dig Monika Hej Monika Hej på dig Monika Hej Monika Hej på dig Monika Hej Monika Hej på dig Monika … View Mobile Site It gained it’s popularity when PewDiePie began referencing the song in his videos around December of 2017. Play along with youtube video covers. Du är något av en mångsysslare, berätta lite om de olika saker du jobbar med? Hej hej Monika hej på dig MonikaHej Monika hej på dig Monika Hej Monika hej på dig Monika Hej Monika hej på dig Monika Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. 92 Likes, 3 Comments - Retrobussen ? (@retrobussen) on Instagram: “"Hej Monica, hej på dig Monica! Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. Hej Monica is a popular swedish pop song made by Nic and the Family in 2004. (Hahahahaha) Mini-hopp! Hitta svaret på Fragesport.net! intro: C C Csus Csus C C Csus Csus C C hej hej Monika hej på dig Monika G G G G #dim hej Monika hej på dig Monika Am Am hej Monika hej på dig Monika F F G G hej Monika hej på dig Monika C C Kalla blickar, kalla kårar Dm Dm du var bara 14 vårar Bb Bb ta min hand och visa mig vägen F F G G jag är din i alla lägen. Songtekst van Bamse met Hej, Hopp, Mini-Hopp (Hej, Hej Monika) kan je hier vinden op Songteksten.nl. ... Hej hej Monika, hej på dig Monika Hej hej Monika, hej på dig Monika Hej hej Monika, hej på dig Monika ... PewDiePie Wiki is a FANDOM Games Community. Hej hej Monika hej på dig MonikaHej Monika hej på dig Monika Hej Monika hej på dig Monika Hej Monika hej på dig Monika Download Bamse - Hej, Hopp, Mini-Hopp (Hej, Hej Monika) lyrics. Personer. svenska. C hej hej Monika hej på dig Monika G hej Monika hej på dig M A ♭ dim onika Am hej Monika hej på dig Monika F hej Monika h G ej på dig Monika C Kalla blickar, kalla kårar Dm du var bara 14 vårar B ♭ ta min hand och visa mig vägen F jag är din i … Hej Hej Monika (English: Hey Hey Monika) is a song by Nic& The Family (2004). Hej hej Monika - Nic & The Family - free chords and lyrics. Hej hej Monika (sjung med version) Namn. 10.6k Likes, 138 Comments - Moa Murderess (@moamurderess) on Instagram: “Hej hej Monika hej på dig Monika ?” This remix is based on an episode of PewDiePie’s “meme review” which featured Zootopia and Doki Doki Literature Club memes. Språk. Speltid.