Per Gessle - Lycklig en stund lyrics. B A E Jag bjuder dig min kropp, serverad på silverfat. Refräng: E A F#m E I natt är jag din. [1] Den finns även inspelad av Thorleifs 1977 på albumet Du, bara du [ 2 ] samt av Curt Haagers , Dancemän och Bohus 1978 , på albumen Tinge linge ling [ 3 ] , Dance [ 4 ] respektive Lördagskväll . One clean accurate version. Natten ifrån oss . Lyrics.camp. You look like someone who appreciates good music. Get known every word of your favorite song … I natt är jag din – Tomas Ledin GD C D Dra ner rullgardinen, släck alla lampor som stör CGDD Lägg dig ner och lyssna, på stadens skrik utanför. G#m C#m A B Allt som hörs i huset är grannens TV-apparat. Jag har alltid tyckt om att gömma mej ett tag, smeka dej i mörkret och glömma att jag är jag, … Text-Dra ner rullgardinen Släck alla lampor som stör Lägg dig ner och lyssna På stadens skrik utanför Vänd dig om sakta Och le som bara du gör Refr. Read or print original I Natt är Jag Din lyrics 2018 updated! Tomas Ledin. I natt är jag din hördes första gången på Tomas ledins album "Tomas ledin" 1977. Login. E A F#m E A B A E Och ingen ska, få ta, natten ifrån oss. These Magnus Uggla I natt är jag din lyrics are the property of the respective authors, artists and labels. Bm Em C G Allt som hörs i huset är grannens TV-apparat. I Natt R Jag Din by Tomas Ledin chords. Listen to all your favourite artists on any device for free or try the Premium trial. I natt jag drömde, är en amerikansk fredssång från 1950, skriven av Ed McCurdy. Chords ratings, diagrams and lyrics. Lyrics to 'I Natt Är Jag Din' by Tomas Ledin. Una canción que me gusta mucho: ! Rock, Pop. E B A E Nu är timmen slagen, det är slut på blickar och prat. I natt är jag din Dra ner rullgardinen. Lyrics for the song I Natt Är Jag Din by Tomas Ledin. "I natt är jag din" är en sång skriven av Tomas Ledin och inspelad av honom på hans femte album Tomas Ledin . Free printable and easy chords for song by Tomas Ledin - I Natt R Jag Din. Vers 1. Important: The song above is NOT stored on the Chordie server.The original song is hosted at www.guitaretab.com.Chordie works as a search engine and provides on-the-fly formatting. Joina Singa Bara registrerade användare kan sjunga. Nu är timmen slagen, det är slut på blickar och prat, jag bjuder dej min kropp, serverad på silverfat, I Natt Är Jag Din music video. Vänd dig om sakta. Jag vill ha dig här hos mig . Var god … Det är slut på blickar och prat. Refräng Listen, Watch, or Download for Free Allting som ni gör kan jag … "I natt är jag din" är en sång skriven av Tomas Ledin och inspelad av honom på hans femte album Tomas Ledin . I natt är jag din – Tomas Ledin GD C D Dra ner rullgardinen, släck alla lampor som stör CGDD Lägg dig ner och lyssna, på stadens skrik utanför. Bm Em C D Vänd dig om sakta och le som bara du gör. I natt är jag din, i natt är du min, och ingen ska få ta natten ifrån oss. B A E Lägg dig ner o lyssna, på stadens skrik utanför. förtitt. I natt är du min. Be the first to add profile information for this page! Vers 2. G#m C#m A B Vänd dig om sakta och le som bara du gör. Inatt är du min. Den heter Last Night I Had the Strangest Dream på engelska . I natt är jag din, i natt är du min, och ingen ska få ta natten ifrån oss. Nu är timmen slagen Det är slut på blickar och prat Jag bjuder dig min kropp Serverad på silverfat Allt som hörs I huset Är grannens tv-apparat Tomas Ledin I Natt är Jag Din Lyrics Send “I Natt är Jag Din” Ringtone to your Cell Dra ner rullgardinen Släck alla lampor som stör Lägg dig ner och lyssna På stadens skrik utanför Vänd dig om sakta Och le som bara du gör Refr. I Natt Är Jag Din. Home >> Artists starting with T >> Tomas Ledin Lyrics >> I natt är jag din Dra ner rullgardinen Släck alla lampor som stör Lägg dig ner och lyssna På stadens skrik. Dra ner rullgardinen / Slдck alla lampor som stцare / Lдgg dig ner och I natt är du min. ... går inte en dag utan att jag saknar en minut är vad jag önskar av din tid det går inte en natt utan. Och alltid vara nära dig C G F C Nu är timmen slagen, det är slut på blickar och prat G F C Jag bjuder dej min kropp, serverad på silverfat Em Dm D G Allt som hörs i huset, är grannens TV-apparat C F Dm7 C I natt är jag din, I natt är du min F Dm7 C … Tomas Ledin » Songs » I Natt Är Jag Din (Song) Profile; EDIT. Get lyrics of Text till en natt i köpenhamn song you love. Tomas Ledin I Natt är Jag Din Lyrics Send “I Natt är Jag Din” Ringtone to your Cell Dra ner rullgardinen Släck alla lampor som stör Lägg dig ner och lyssna På stadens skrik utanför Vänd dig om sakta Och le som bara du gör Refr. C Am G Och ingen ska, få ta, natten ifrån oss. I natt är jag din, i natt är du min, [Vers 1] G D C G Dra ner rullgardinen, Släck alla lampor som stör. Sjung Tomas Ledin – I Natt Är Jag Din med Singas online karaoke! På stadens skrik utanför . Chordie does not index songs against artists'/composers' will. Inatt är jag din. vertical_align_top. I natt är jag din, i natt är du min, och ingen ska få ta natten ifrån oss. michael kors hamilton v ska, michael kors travel jet set, mikael kors sverige,michael kors italienska handväskor,michael kors klockor online,michael kors mikael kors klocka dam,klassisk,michael kors bag hamilton messenger borsa in pelle saffiano grande con tracolla,vilketnummer.se No abusive ads. Vers 2. Och ingen ska få ta Natten ifrån oss. Nu är timmen slagen, det är slut på blickar och prat, jag bjuder dej min kropp, serverad på silverfat, allt som hörs i huset är grannens TV- apparat. "I natt är jag din" är en sång skriven av Tomas Ledin och inspelad av honom på hans femte album Tomas Ledin . Dra ner rullgardinen / Släck alla lampor som stör / Lägg dig ner och lyssna / På stadens skrik utanför / [1] Den finns även inspelad av Thorleifs 1977 på albumet Du, bara du [ 2 ] samt av Curt Haagers , Dancemän och Bohus 1978 , på albumen Tinge linge ling [ 3 ] , Dance [ 4 ] respektive Lördagskväll . Refrängen till låten går: Inatt är jag din. [1] Den finns även inspelad av Thorleifs 1977 på albumet Du, bara du [ 2 ] samt av Curt Haagers , Dancemän och Bohus 1978 , på albumen Tinge linge ling [ 3 ] , Dance [ 4 ] respektive Lördagskväll . by song title. Vänd dig om sakta och le som bara du gör. Dra ner rullgardinen / Släck alla lampor som stör / Lägg dig ner och lyssna / På stadens skrik utanför / Vänd dig om sakta / Och le som bara du gör / I natt är jag din lyrics. Dra ner rullgardinen, släck alla lampor som stör, lägg dig ner och lyssna på stadens skrik utanför. Sången fick svenskspråkig text av Cornelis Vreeswijk . Play on Spotify E B A E Dra ner rullgardinen, Släck alla lampor som stör. I NATT ÄR JAG DIN Album: Tomas Ledin (1977) (Written by Tomas Ledin) Tomas Ledin (Sweden) Dra ner rullgardinen Släck alla lampor som stör Lägg dig ner och lyssna På stadens skrik utanför Vänd dig om sakta Och le som bara du gör Refr. Free printable and easy chords for song by Tomas Ledin - I Natt R Jag Din. Contents. No wiki available. Lägg dig ner och lyssna. Registreringsnummer: SE33215/2012 (Delad av landsberg.hytternas@telia.com) Ras: Västgötaspets Födelsedatum: 2012-04-25 (6 år) Kan starta i Rallylydnad nybörjare, Spår appellklass, Lydnadsklass 1. Get one of the browsed Text Till En Natt I Köpenhamn lyrics and watch the video. Refräng: G C Am G I natt är jag din. För din kärlek går jag genom eld och vatten . Jag bjuder dig min kropp Serverad på silverfat Allt som hörs I huset Är grannens tv-apparat Inatt är jag din Inatt är du min Och ingen ska få ta Och ingen ska få ta.