... USB-kabel/minneskort Detta är det vanligaste sättet att importera bilder till PC. Vet du hur man överföra bilder från telefonen till datorn? Använd Bilder på datorn till att importera bilder och videor från din kamera, telefon eller en annan mobil enhet. Om inte bil­den är till­räck­ligt skarp är det bara att klicka ur “Include in Import”. Välj de bilder som du vill importera till datorn. ... Markera kameran/minneskortet och klicka på Importera. Jag är nybörjare på Mac ; Flytta bilder från iPhoto till usb minne Logga in för att bevaka detta . Men något som faktiskt är ett frågetecken är hur man enkelt får över sina digitalbilder från mobilen till datorn på ett enkelt vis. När jag sätter i SD kjortet i läsaren så hittar inte datorn kortet. ... Ibland får man upp en massa "mac-gunk" samtidigt. iPhone 3G stöds inte. DagensBåtliv.se tar inget ansvar för dess innehåll och vi förbehåller oss rätten att inte publicera material som vi anser olämpliga eller som inte passar vår tidning. Följare 0. ... Och jag vill gärna överföra direkt från kortet till mappen utan att kopiera. För att få iPhone bilder till en extern hårddisk, du behöver hjälp från verktyg, följande visar dig hur man sparar iPhone bilder till en extern hårddisk Jag kan altså inte överföra bilder från minneskort till dator. Testa autospara bilderna istället – från mobilen och datorn; ... Importera till datorn. Lightroom Importera bilder från minneskort Av Conny Nord. De flesta kameror har ett flyttbart minneskort för lagring av digitala foton. Väljer du detta alternativ så ska du i den andra dialogrutan som visas klicka på Importera med hjälp av Windows för att kopiera bilder till datorn.) Importera bilder från SD kort till dator När jag sätter i SD kjortet i läsaren så hittar inte datorn kortet. importera bilder från minneskort Varför kan jag inte importera bilderna från samma kort några gånger? Jag kan altså inte överföra bilder från minneskort till dator. Försöker du importera bilder från en kamera till