Om du fortfarande använder ett par datorer kan du stänga av en genom att öppna iTunes och välj Store \ Avauktorisera den här datorn. Så är datorn/enheten ifråga inte tillgänglig längre, är det kört och man får utföra alla köpen på nytt. ... Klicka på "Auktorisera den här datorn." Jag ... avauktorisera datorn du sitter på och auktorisera den ... båda datorerna vara auktoriserade för iTunes Store. Del 1. Detta är en huvudorsak till att jag själv avskyr iTunes, med flera andra som använder DRM-skydd, som pesten. I iTunes gör du detta genom att välja Affär från menyraden och sedan Avauktorisera den här datorn. Om du vill auktorisera den här datorn för objekt köpta på iTunes Store går du till Affär > Auktorisera den här datorn“. Gör något av följande: Om du vill auktorisera en dator att spela upp inköp från iTunes Store: Välj Affär > Auktorisera den här datorn. Öppna iTunes på den nya datorn. Säkerhetskopior hjälper inte. ... Affär - Visa konto. Bland annat. Om du har auktoriserat datorn, hoppa över steget. Du kan läsa rekommendationerna i instruktionsboken, den tekniska specifikationen eller installationsanvisningarna för APPLE IPOD TOUCH. Om du har godkänt 5 datorer över tiden till ditt iTunes-konto, kommer du att se följande meddelande när du försöker hämta ett program eller låt från iTunes Store. Auktorisera datorn . Avauktorisera enskilda datorer. Gå till Arkiv-menyn. Jag har bytt dator, och vill ha båda datorerna för synkronisering med min iphone. Ange e-postadress och lösenord registreras med ditt Apple-ID. Det är här musik, filmer och tv-program samlas. Starta iTunes på datorn. Ladda ner iTunes för Mac eller pc och upptäck en värld av obegränsad underhållning. ... högst upp på skärmen väljer du Konto > Auktoriseringar > Auktorisera den här datorn. Om inte, Följ steg. Följ de här stegen om du inte ... Hitta en låt du köpt från iTunes Store i Bibliotek och markera den. Nedrullningsbara listan väljer du tillåta den här … Gör så här: Direkt från din ... (finns i iTunes App Store) ... Auktorisera den med samma Adobe-ID som du använde på din dator. Du kan endast auktorisera en dator via iTunes på den berörda datorn. Överföra iPad köpt till iTunes-bibliotek Steg 1. Affär-menyn och välj Auktorisera dator ... med uppmaning att auktorisera datorn genom att skriva in Apple-ID och lösenord. iT unes 8.2 eller senare som nns på Â www.itunes ... Med iPhone får du enkelt tillgång till viktig information på datorn. Du kan auktorisera upp ... hämtas objektet automatiskt nästa gång du öppnar iTunes eller när du väljer Affär ... Importera filer som redan finns på datorn; ... iTunes Plus är här!