... De få gångerna du är ledig då vill säga.. Du får också vara berred på du kan få ett extremt monotont jobb om du har otur. Även för dig som är på väg tillbaka till Sverige! Kom ut enbart pga kontakter, sen visade jag mig vara en duglig person som de ville anställa. Att jobba på en oljeplattform i Norge kan vara mycket lönsamt då oljeindustrin är Norges största bärande kraft och det som bidragit till landets ekonomiska försprång. Så höga är lönerna, vilka utbildningar krävs, säkerhetsutbildning o.s.v Finns en artikel om det här på ... utan utbildning. Jag är intresserad av att jobba som städerska på en oljeplattform. November 27 . Offshore jobb avser vanligtvis sysselsättningen i olje-och gas. För att du ska få jobba på en oljeplattform i Norge så krävs det att du genomgår en säkerhetsutbildning, denna får man ofta bekosta själv om man inte besitter en speciell kompetens som gör att företaget väldigt gärna vill ha dig på oljeplattformen. Utbildning på arbetsplatsen täcker ... stannar och startar utan att förlora fart. Dessa sidor ger tips på Utbildningar och anställningsmöjligheter ... Offshore Utbildning. Jobb Oljeplattformar i Norge. Nja, Mc Donalds är inte aktuellt. om man inte får fast jobb utan bara kontinuerliga projektanställningar så kommer inte en sådan arbetsgivare betala kurs för att du kanske ska ut på jobb. Då hade jag tänkt flytta till Stavanger och söka jobb på ... Menar du komma in på skolan eller komma ut offshore utan tidigare utbildning? ... Vad finns det för yrken på rigg som skulle kunna tänkas isf, utan vidare utbildning dvs (utöver den i norge som var obligatorisk isf?) Jag vet att det är många som pratar om att plugga till brandingenjör för att sedan söka sig till oljeindustrin och då främst att jobba på oljeplattform i Norge. Jag snackade med min pappas vän för ett tags sen, han sa att man kunde gå nån utbildning i gbg så att man kunde få jobb som t.ex elektriker, kock m.m i norge på en oljeplattform. Utbildning till flygmekaniker finns inom gymnasieskolan på flygteknikprogrammet som har riksintag. Nej jag hade verkligen inte något meriterande jobb innan. Att få jobb på McDonalds utan erfarenhet är till exempel inga problem, lönen är ca 120 NOK i timmen, vilket motsvarar knappt 150 SEK per timme. hejsan Nästa år tar jag studenten. Dessa arbeten utförs normalt på en offshore oljeplattform. Reglerna är lika för all a som arbetar på oljeplattform och först och främst ställs krav på personlighet, utbildning, erfarenhet och om man anses vara mentalt stabil nog för att klara av detta jobb. Där var han till 2006 då han fick jobb på Stena drilling på en rigg ... På en oljeplattform går det inte att få tag på ... Men det är inte utan tvekan. Utan utbildning. Lediga Jobb Offshore. Den perfekta mötesplatsen för dig som vill flytta till- och jobba i Norge. Jobbade på Ica och som väktare. Publicerad 6 September kl 10:40 . Utan jag var intresserad av att veta mer om arbete på oljeplattform. Tex. Avesta el. Cyklar med endast ett redskap blir allt populärare bland cykling ikonoklaster och urban cykling hipsters, men även traditionella spandex entusiaster kan förbättra deras cykelhastighet genom utbildning på en single speed cykel. ... jag läste detta om att det är svårt att få jobb offshore om man bor i Sverige. Ett jobb i Norge som många har hört talas om är jobb på en oljeplattform ... Utan jag var intresserad av att veta ... Lediga jobb i örebro utan utbildning; De hade också bra betalt, och ingen högre utbildning krävs för städjobb. Oljeplattform Jobb Offshore oljeplattformar ... Søk lite på ROV och Oceaneering google och youtube så bør ni hitta en del intressant. Information för dig som söker jobb på oljeplattform i Norge. så jag har bestämt mig för att jobba i 2 år. Hej, ja alla kan få jobb på en oljeplattform men det är bara upp till dig själv hur mycket tid och pengar du vill lägga på utbildning, plus att du måste nog fundera på att ta utflyttning till en av de städer i Norge som har in direkt med oljeverksamhetan att göra, tex Stavanger, Bergen, Kristansund. ... söka jobb som. Säkerhetskurs är på ett sätt som du säger en formalitet men tyvärr tror jag att det kan vara en sådan sak som kan vara ett extra plus när man söker jobb. Det finns även utbildningar till helikoptermekaniker på ett fåtal orter. Utan jag var intresserad av att veta mer om arbete på oljeplattform. Lediga jobb på oljeplattform i Norge. Får du jobb som städare på oljeplattform så kan du räkna dig till gruppen av världens bäst ... Är du en sjuksköterska med erfarenhet och utbildning? Information för dig som söker jobb på oljeplattform i ... del utbildning och ... som ska jobba på oljeplattform i Norge. Ett jobb i Norge som många har hört talas om är jobb på en oljeplattform “offshore”, alltså utanför kusten. Ett jobb i Norge som många har hört talas om är jobb på en oljeplattform ”offshore”, alltså utanför kusten. March 23 . Inom högskolan finns några ingenjörsutbildningar med inriktning mot flygteknik, till exempel flygingenjörsprogrammet.