Ted Gärdestad (born February 18, 1956 in Sollentuna - died June 22, 1997) was a Swedish singer, composer and musician. LetsSingIt is a crowdsourced lyrics database, created by and maintained by people just like you! Ted Gärdestad - Låt Kärleken Slå Rot lyric Ted Gärdestad - När Du Kommer lyric Ted Gärdestad - När Showen Är Slut lyric Ted Gärdestad - Rockin N Reelin lyric Ted Gärdestad - Satellit lyric Ted Gärdestad - Snurra Du Min Värld lyric Ted Gärdestad - Sol Vind Och Vatten lyric. Bröderna Gärdestads låt i ett arrangemang av Helene Rydberg för tre stämmor med komp. HR007. Låt kärleken slå rot Lyrics: Jag vet att du tvivlar på din verklighet / Efter all förlorad identitet / Men som ett träd som blommar på en asfaltsgård / Vill jag … Lyrics and Chords of Hela Världen Runt. 4 sidor. ... 1981 – Låt kärleken slå rot; För en gångs skull låt kärleken slå rot Oh Du låt kärleken slå rot Och växa sig stark Fast livet kan ta emot För hur ska..... More on Genius "Kärleken är stärst" Track Info. Hejsan! Lyrics to Ted Gärdestad Låt kärleken slå rot: Jag vet att du tvivlar på din verklighet Efter all förlorad identitet Men som ett träd som blommar på en asfaltsgård Vill jag krypa fram när det är svårt Åh du, låt kärleken slå Vill jag krypa fram när det är svårt Åh du, låt kärleken slå rot Och växa sig stark Fast livet kan ta emot För hur ska vår ensamhet ta mark Gärdestad composed his first song, Sollentunavalsen, at the age of six. 2 tabulaturer för gitarr, sång ackord:Låt kärleken slå rot, Tabulatur för gitarr, noter, ackord Övrig information SAB + komp.Svårighetsgrad 1-2 (enkel-ganska enkel). Låt Kärleken Slå Rot Chords & Lyrics by Ted Gärdestad Ted Gärdestad - Låt Kärleken Slå Rot Guitar Chords & Lyrics : Love It. Han komponerade sin första låt som sexåring, ”Sollentunavalsen”. Help contribe and earn points to increase your VIP level to get extra benefits. 1 Låt kärleken slå rot lyrics 2 Stormvarning lyrics 3 Don't Treat Me This Way lyrics 4 Slingan lyrics 5 You Got Me Dancing lyrics 6 The Reason lyrics 7 Ingen annan än du lyrics 8 Låt solen värma dig lyrics 9 How Do You Wanna Make Love lyrics 10 Darling It's You lyrics 11 Down at … Artist:Ted Gärdestad Play this song Vi letar efter text och musik till Ted Gärdestads låt kärleken slå rot, har ni förslag på var jag hittar. Efter all förlorad identitet Men som ett träd som blommar … Gärdestad slog igenom som artist som femtonåring och hade sin glansperiod på 1970-talet. Han medverkade som åttaåring i Sveriges Televisions Circus minimum där han spelade sin musik på dragspel. We use cookies to customize content and advertising, to provide social media features, and to analyze traffic to our site. Låt kärleken slå rot – min brudbukett Bröllop , Dagbok / tisdag, september 4th, 2018 Jag hade egentligen tänkt publicera del tre i min bröllopsserie idag, om själva vigseln (som utlovat). Jag vet att du tvivlar på din verklighet. We also share information about your use of our site with our trusted social media, advertising and analytics partners.