Jag kanske misstolkade … Jag är sedan 4 år tillbaka tillsammans med en man som har AS. Jag är kär, eller beroende . Kan inte tänka mig ett liv utan honom i det . Hos mig är det sportlov just nu, ... Glöm inte att gilla, ... Firar ett år tillsammans med min pojkvän! Han säger verkligen att ja han vill ha barn men inte med mig. Jag tror jämt att han döljer något för mig, och om han nu inte gör det. Min sambo får mig att känna mig som hans andra eller tredje val i livet. Trodde seriöst att han skulle lämna mig. Vet inte vad som händer med mig då, men blir helt förstörd. Jag berättar om när min pojkvän kom på mig när jag snokade i hans dator... så pinsamt. Jag förstår naturligtvis att t.ex. Om de här beteendena stämmer in på din kille så är det dags att göra slut och gå vidare. Enligt min åsikt så känns det ju som att nu har han inget mer med mig att göra längre så nu är han less och vill inte ha mer med mig att göra. Hej. Mitt problem är att min pojkvän jobbar jämt och jag tycker han prioriterar mig för lite. Och det rimmar ju förstås dåligt med hela relationsbiten. Är politiskt aktiv sedan 1998. Jag tror inte att han menar att göra dej illa på det sett han nonchalerar dej, men han är för omogen för att inleda ett seriöst förhållande helt enkelt. Italien 2. Misstolka mig rätt, givetvis är det bra att han har saker att göra (vi går båda sista året på gymnasiet och är därför helt lediga nu), men känner mig så "put … Har en klump i hjärtat men jag gör det som är … -Min vårdcentral har inte ens någon typ av kurator/psykolog, skriver Anna. STORYTIME tjooohoooo. Det funkar inte, båda måste ha egna liv. Startsidan › Diskussion › Relationer › Min sambo bortprioriterar mig ... hade min pojkvän som andra prioritet. så kan jag ju bara tänka mig att även han lider av att bli anklagad för saker som inte e sant. Det är ju en känsla som växer fram, och har han inte den känslan efter 2 år kommer den nog inte. Jag är så himla ledsen på min pojkvän, ännu en gång har han struntat i mig och prioriterat sina kompisar. Som bara antar att jag kan träffas varje gång han kan? Min mage vred sig och jag ville inte titta, men samtidigt var jag tvungen. Men det är så svårt när man själv är den personen som vill alla andra väl och ofta glömmer av att prioritera sig själv. Verona - absolut inte, jag hade lämnat honom. /Sandra Jag har inga kompisar och gör sällan saker för mig själv, i stort sätt aldrig”. .. Om man då har kommit ur ett förhållande.. Och nu i efterhand inser att partnern ifråga.. förmodligen… aldrig känt tilit till mig? Jag vill inte generalisera och dra alla över en kam, men med min pojkvän är det så att han har ett väldigt stort behov av att vara själv. Om vi har bestämt att vara hemma och ha mysigt, så ringer kompisen och då hakar min sambo på. jag och min pojkvän prioriterar olika, pga. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Han kan inte heller räkna ut vad "det är jag behöver" i relationen. Hej! Då tyckte jag att han prioriterade dem, men i efterhand kan jag se att min uppfattning berodde på att jag inte hade så många andra än honom att umgås med. Fråga. Historien om tjejen som skyller på huvudvärk när hon inte vill ligga är en gammal klyscha som borde ha glömts för länge sedan. Hon tittade på mig och frågade: "Är det okej om jag kysser din pojkvän nu?" Jag har precis blivit tillsammans med en kille, vi är båda 17år, han är blyg och det är jag med. Det är inget fel på dig men du är inte den som han söker. Bra spalt!! Du ser en kille som verkar trevlig och allt det där, men han är inte den du skulle välja som partner. Men jag kan int esäga till dig: "Lämna honom" för det är sjukt fel, … Han hade många järn i elden och jag satt och väntade på att han skulle ha tid med mig. det låter som ni är väldigt unga båda två och då uppstår ofta dom här problemen. Är det inte jobb så är det träningar. Du känner säkert så själv också ibland. NEJ Troligen är din pojkvän alldeles för ung och ansvarslös. 1. Jag är jurist med erfarenhet från bankvärlden. Jag har kontaktat min kurator på skolan, men finns fortfarande inge mod att gå dit, det känns för jobbigt. Vad gör man åt en pojkvän som inte prioriterar en och alltid har andra saker som han ska göra? Är det inte träningar så är det skola osv. Som svar på din sista mening, nej du kan inte göra så mycket åt saken nu tror jag. Jag vet att man ska prioritera sig själv i många fall. Jag känner delvis igen mig i det du berättar: ”Han prioriterar inte familjen utan sitter mest vid datorn. Det är såklart minst lika vanligt att killar känner sig osugna. Inne på Cancerkompisars onlineforum kom en fråga. Dessa 12 sviniga saker är typiska för killar när de inte är kära tjejen som de dejtar – utan bara vill ha sex med henne. Högst upp på min lista är Taccia från Flos, men plånboken har inte tillåtit mig att gå loss. För det första har jag stort behov av hudkontakt, men håller det mest för mig själv så det inte ska bli jobbigt för min man. Om man inte får ut det som man behöver i en relation tycker jag att den bara är skadlig. att han har bott på samma ställe hela sitt liv, och haft samma vänner hela tiden, medan jag har flyttat ca 24 gånger under mina 19 år, och inte har särskilt många vänner kvar. Han är min bästavän samtidigt som min värsta fiende. Men hur ska jag kunna lita på honom, då han lovade mig efter första gången att inte göra om det, men lik förbannat gjorde det. Min sambo kan aldrig prioritera mig framför sin killkompis. Jag tror ärligt att han vill ha barn nån gång, som han också säger, men sen säger han faktiskt att han inte vill ha barn med mig! Han behandlar mig väldigt bra, han är genomsnäll och bryr sig om mig väldigt mycket. Har du några tips? .. Dilemmat.