Sedan Oskar Linnros comeback klargjordes i maj har han varit på tapeten med låtar, EP-släppt och spelningar. Det är förmodligen Oskar Linnros största skivstund hittills och Cherrie-duetten »ÖverAllt« är redan ett smärre stockholmsmonument. Läs mer om cookies och hur vi behandla personuppgifter. Oskar Linnros kommer snart med ny musik – i november släpper han albumet "Väntar på en ängel". Album Credits. Mjuka insidor och len hy och jag sliter … Under sin karriär har han gjort flera samarbeten, med … Tillgängligt med en prenumeration på Apple Music. Listen to Oskar Linnros — Väntar på en Ängel now. I våras släppte han fem låtar på Väntar, och med de följande Väntar på Titeln är “Väntar På En Ängel”, något han berättar om i Spotify-spellistan “This Is: Oskar Linnros”. Artist Oskar Linnros Titel Väntar på en ängel Betyg 4. Oskar Linnros är aktuell med albumet "Väntar på en ängel". Det heter Väntar på en Ängel och det följer upp där EP:n Väntar som släpptes i våras slutar. Mjuka insidor och len hy och jag sliter bort blicken men i periferin ser jag dig vända dig bort. ”Väntar på en ängel”, som släpps den 10 november, innehåller det bästa av de 250 låtar som Oskar Linnros har knåpat på sedan ”Klappar och slag”. Från den sammanbitna svärtan i … Han är aktuell med albumet "Väntar på en ängel" från 2017 där låtar som "Psalm för skolgårdar" och "Oavsett" finns med. Via hållplatserna Väntar i våras och uppföljaren Väntar på en i augusti, summerades resan i november i albumet Väntar på en Ängel. 2010 25 Ack, Sundbyberg Annie Hall Ballad från en loftsäng Debut Din mamma Från och med du Genom eld Kaffe/Cigg ... Väntar på en: Väntar på en ängel Vilja bli; Lägg till album. Nu äntrar hyllade Oskar Linnros scenen på ... albumet "Väntar på en ängel" 2017 fick det bra ... på gång framöver? Nu berättar artisten Oskar Linnros att hans nya album släpps den 10 november. Listen to Oskar Linnros — Väntar på en Ängel now. I sin spellista "This is: Oskar Linnros" på Spotify berättar han … Listen to Oskar Linnros — Väntar på en Ängel now. Precis som låtlistan har byggts ut för varje släpp, har titeln och artworket sakta utvecklats till en helhet som får oss att häpna. Nu berättar artisten Oskar Linnros att hans nya album släpps den 10 november. Nu äntrar hyllade Oskar Linnros scenen på Strömma Farmlodge. Måste ta mig härifrån. Så heter en samling nya låtar från Oskar Linnros som kommer på fredag och är det första nya släppet av flera från honom under året. Väntar på att jag ska glömma dig. Han är trots sin mediala frånvaro en … av Emma Ahlqvist. Ben Howard - alla låtar. I sin spellista "This is: Oskar Linnros" på Spotify berättar han … Listen to Oskar Linnros — Väntar på en Ängel in full in the Spotify app. Oskar Linnros till Furuviks Stora Scen Mynewsdesk (pressmeddelande) - 29 Mar 2018 Med hyllade albumet ”Väntar på en ängel” trädde han 2017 åter in i rampljuset med sitt första egna släpp på fyra år. BILD: Anders Wiklund/TT | Under arbetet med ”Väntar på en ängel” var Oskar Linnros tyst på sociala medier. Oskar Linnros Väntar på en ängel Läs även gärna Listen to Oskar Linnros — Väntar på en Ängel in full in the Spotify app. Oskar Linnros kommer snart med ny musik – i november släpper han albumet "Väntar på en ängel". 1 låt. Det heter Väntar på en Ängel och det följer upp där EP:n Väntar som släpptes i våras slutar. I denna podcastliknande spellista berättar Linnros även om minnen från karriären tillsammans med musikerkollegan Magnus Lidehäll; Snooks första inspelningar till solokarriären och det nya albumet. Oskar Linnros kommer snart med ny musik – i november släpper han albumet "Väntar på en ängel". Måste ta mig härifrån. av Emma Ahlqvist. Under året har Oskar Linnros släppt Väntar på en Ängel i tre etapper. Genom att fortsätta använda vår webbplats godkänner du att vi använder cookies. I sin spellista "This is: Oskar Linnros" på Spotify berättar han … Play on Spotify ... About “Väntar på en Ängel” “Väntar på en Ängel” Q&A. Hitta liknande musik du kommer att gilla, endast på Last.fm. I dag släpps också en spellista på Spotify där Linnros berättar om hur musiken blev till och andra historier. "Det jag vill göra är att leka med desperation och hopp, göra folk deprimerade och … Oskar Linnros är en 34 årig svensk popartist som efter genombrottet med hiphopgruppen Snook startade solokarriär och tog sig in i alla svenskars hjärtan med låten Från och med Du. Prova gratis. Oskar Linnros släpper albumet "Väntar på en ängel" i november. Hitta de senaste låtarna, albumen och bilderna från Oskar Linnros. Det är en gatefold vinyl som dessutom innehåller en 12-sidig booklet med några aldrig tidigare publicerade bilder, alternativa artworks och samtliga låttexter från albumet. DE BÄSTA LÅTARNA AV OSKAR LINNROS: Alla songer med minst 5 recensioner är inräknade i denna lista. Upptäck mer musik, konserter, videor och bilder med den största katalogen online på … Label Universal Sweden. LÅTAR AV OSKAR LINNROS: Sortierung: Titel | År. By using our website, you agree … Lyssna på musik från Oskar Linnros som Från och med Du, Bäst och mer. Lyssna gratis på Oskar Linnros – Väntar på en Ängel (Väntar på en Ängel, GåApaGå och mer). Bland annat berättar han i ett av spåren, som i spellistan varvas med Oskar Linnros tidigare låtar, att han gick till studion en dag för flera år sedan och där sjöng orden "Väntar på en ängel". Oskar Linnros kommer snart med ny musik – i november släpper han albumet "Väntar på en ängel". Oskar berättar bland annat att Rihannas låt Higher fick honom att inse att han skulle fria till sin flickvän. Lyssna på musik från Oskar Linnros som Från och med Du, Bäst och mer. Released November 10, 2017. ”Väntar på en ängel”, som släpps den 10 november, innehåller det bästa av de 250 låtar som Oskar Linnros har knåpat på sedan ”Klappar och slag”. Play on Spotify Skamset, för nu är hennes ögon försvunna och blicken hakar sig fast. Inspirerad av Väntar på en ängel, Oskar Linnros — Jag märker blicken smyga sig nedåt, hur den söker sig mot mjuka kullar och dalar. Lyssna på Från och med Du, Genom eld och mer från Oskar Linnros. Sedan Oskar Linnros comeback klargjordes i maj har han varit på tapeten med låtar, EP-släppt och spelningar. Man kan prata hur mycket som helst om att allt handlar om låtar men Oskar Linnros har en hel berättelse som jag tycker att du ska lyssna på. Oskar Linnros till Furuviks Stora Scen Mynewsdesk (pressmeddelande) - 29 Mar 2018 Med hyllade albumet ”Väntar på en ängel” trädde han 2017 åter in i rampljuset med sitt första egna släpp på fyra år. Inspirerad av Väntar på en ängel, Oskar Linnros — Jag märker blicken smyga sig nedåt, hur den söker sig mot mjuka kullar och dalar. Han är aktuell med albumet "Väntar på en ängel" från 2017 där låtar som "Psalm för skolgårdar" och "Oavsett" finns med. Hitta de senaste låtarna, albumen och bilderna från Oskar Linnros. Väntar på en Ängel Oskar Linnros. 'Väntar'. Listen to Oskar Linnros — Väntar på en Ängel in full in the Spotify app. 12 låtar (39:16). ”Väntar på en ängel”, som släpps den 10 november, innehåller det bästa av de 250 låtar som Oskar Linnros har knåpat på sedan ”Klappar och slag”. Oskar Linnros Presenterar stolt ”Klappar och Slag ... Väntar på en ängel. Hans låt "Psalm för skolgårdar" blev en tröst för många efter attentatet på Drottninggatan förra året. Under sin karriär har han gjort flera samarbeten, med bland andra Veronica Maggio och Petter.