Med Mobilfodral som har plats för kreditkort behöver du ingen plånbok. Jag vill berätta om mitt uppdrag som Regionalt skyddsombud i Vårdförbundet som jag har tillsammans med min kollega Karin Nordén Persson. samt 6 övriga fack. 299 kr. Iphone fodral, Iphone skal, mobilfodral & mobilskal med tryck eller foto, här kan ni köpa billiga mobilskal och fodral online på nätet. Lite repig på metallplattan på framsidan, enligt bild. Vinn presentkort för 1500kr. 320 kr. Plånbok Samsung Galaxy S7 Edge med magnetskal, blixtlås och handrem. Rem för handleden. 25x33x7cm Den här mellanstora kassen sydde jag upp för att det inte gick att få plats med matlådan i den lilla handväskan, mina kära kollegor gav mig idén och hjälpte mig med måtten, den har blivit ganska populär på mitt jobb nu. Hitta din favorit bland snygga plånboksväskor från kända märken som SAC och Charmant. iWallet för iPhone 5, 5S och 5C som enkelt fästs på mobilen. När man köper ett fodral, är det 3st yttre material som brukar vara vanligast: PU-läder (alltså konstskinn), äkta läder och splittläder. Mått 21 x 10 x 2. Här hittar du allt som har med fritid, trädgård och resa att göra! Av svart skinnimitation. (4"-4,3") * Skalet skyddar mobilen från repor och smuts Färger: Svart och Guld Vikt: 48 g Tävla om en plånbok! Myntfacket rymmer till och med din smartphone! Tävla med Rapunzel of Sweden och vinn presentkort för 1500kr...Tävla här Fin plånbok med plats för upp till en iPhone 8 (ej plus). Plånboksfodralen har rejält med fack för kreditkort och sedlar. Mobilväskans mått är 19x9.6x2.3cm. Låt din smartphone fungera som en action kamera. Några har … De flesta fodralen med kortfack har plats för 3-4 kort, vilket är vad de flesta bär med sig. Passar perfekt som kuvertväska. Plånboken är en tidlös och hållbar accessoar som kan köpas i många olika storlekar och modeller med samma funktioner som en liten sofistikerad handväska eller med plats för endast det viktigaste. Plånboken rymmer 8 kortfack, 2 sedelfack, 1 mobilfack, 1 fack med blixtlås för mynt etc. Därmed inte sagt att jag inte gör det. Den har plats för sex stycken kort, men det går att klämma ner dubbla … Produktnummer: 616122. Plånboksväska för mobiltelefon erbjuder smarta funktioner för smartphones. ... den repar inte mobilen … Kanske har du kärleksproblem, undrar över arbete, är orolig för ekonomin eller andra funderingar? Använd men i fint skick. Stl: 17,5x11x3 cm. ... Ett måste när du vill ta med mobilen på ... Plånbok och mobilväska i ett. Passar de flesta mobiler som iphone 6 och Sony Xperia Z1 kompact m.fl. Om du söker en stor plånbok med plats för mobil, kort, sedlar och eventuellt ett eller annat läppglans eller en liten korthållare med plats för de viktigaste korten och eventuellt några få sedlar så har vi det du letar efter. Alla självklart eleganta i äkta skinn! Allt för ännu skönare novelläsning! Med hela 9 st kortfack, varav en med fönster för ID-kort, rymmer den allt du vanligtvis får plats med i en plånbok Brun - 399 kr Lager: Finns i lager Vit - 399 kr Lager: Fjärrlager, 3-7 vardagar Svart saffiano-läder med guldiga detaljer. Plånbok Samsung Galaxy S7 Edge med magnetskal, blixtlås och handrem. Vi har snygga universala mobilskal och mobilskal för Iphone och Samsung, mobilfodral att ha runt halsen, mobilskal plånbok med … Välkommen till Tranås-posten - nyheter och annonser för norra Småland och södra Östergötland! Annars perfekt! Av Jan Mårtenson, inför 40 års jubileet. Röd plånbok med plats för mobil, kort, sedlar. Gör din stund med novelläsning extra skön - med hjälp av sexleksaker från Taboo.se! Mobilplånbok eller Mobilfodral i fräcka färger Plånbok med plats för mobilen eller Mobilfodral med plats för kort, pengar och det du brukar ha i plånboken. Svart damplånbok i läderimitation med krokodilmönster. För 40 böcker sedan föddes den stillsamme antikhandlaren Johan Kristian Homan i Helgeandsmordet (1973). Med plats för telefon, nycklar, plånbok, powerbar eller andra nödvändigheter som man har på sig när man tränar är Andersson FIT 2.0 en utmärkt accessoar för träningen. Slipp krama mobilen hårt med handen, glöm sportarmband som inte sitter på plats eller andra halvdana lösningar som hindrar dig från att koncentrera på träningen. Vi kan köpa biljetter, betala p-plats, skänka pengar, rösta på tv-stjärnor, lyssna på musik eller läsa nyheter och betala via mobilräkningen. I mobilfacket får det plats en mobil som är max 5.5-tum. Med kardborresystemet kan du enkelt ta loss din smartphone från mobil-hållaren och använda mobilen för att byta musik, svara på sms, mm. Matcha din plånbok med det du har på dig för extra spännande effekt. Det har gått att betala med mobilen sedan den första ringsignalen 1998 laddades ner till en Nokia i Finland. Plånboken har ett ett fack för mobilen samt ett fack för mynt (se bild 2). Den här snygga mobilplånboken i vitt läder passar de flesta smartphones. Quilted passport från Ögon designs. Plånboken stängs med slejf och tryckknapp över ytterfacket. Lunchkasse med plats för matlådan, plånboken och mobilen. Nedan hittar du tunna korthållare där bara två kort får plats, extra tunna som bara är några millimeter i bredd men även större korthållare med plats för 16 kundkort för dig som vill ha det kompakt men rymligt. Har man plånbok i bakfickan sitter man tillslut där med skolios, lagom roligt. Annars har jag alltid mobilen i höger ficka. I mobilfacket får det plats en mobil som är max 5.5-tum. Nyfiken på framtiden? Varje MARVÊLLE produkt är unisex och består av ett mobilskal med tillhörande plånbok. Stor plånbok med plats för mobilen Mått: ca 19,5 x 10 NY 1 Svart 1 Röd 1 Blå 1 Lila 1 Grön K porto 18:- Oreo låter dig och mobilen jobba effektivare genom att nå fler appar med färre knapptryckningar, sköter autoifyllningar för inloggningar, minimerar bakgrundsaktivitet för senaste använda appar och låter dig multitaska med två appar samtidigt med Bild-i … Mittenfack avsett för mobil, iphone 6 får plats, för övriga mobiler är maxmåttet 138x70x10 mm. Sista exet! Plånboksväskor med plats för mobilen. På baksidan av skalet finns plats för både bankkort, lösa pengar och id-kort och allting stängs smidigt med hjälp av en magnet. Rymlig plånbok med många olika fack och praktisk handledsrem. Eller skapa en helt unik plånbok med plats för mobilen, kort och pengar. Minimalistiskt liten plånbok med plats för cirka sex stycken kort. Stretchband runt midjan och halsen gör att den sitter skönt. Plats för 15 kort, sedlar, mynt och även mobilen; Bra även som reseplånbok med plats för passet; Utsidan av … Det finns också flera praktiska fack för andra saker. Plånboksväska för mobiltelefon erbjuder smarta funktioner för smartphones. Lägg till ditt eget foto och du har en unik och personlig accessoar. Men hur läcker och dyr mobilen än är så är den allra oftast väldigt ömtålig ... Kan bäst beskrivas som en plånbok med skräddarsydd plats för smartmobilen. Gammal ovana. Din plånbok är en viktig accessoar som hjälper dig hålla reda på kort, kontanter och i vissa fall andra värdesaker också! Brukar du även använda kontanter brukar dessa fodral även ha ett sedelfack.