Vi testade Samsung Galaxy A3 förra vintern och blev inte imponerade. Varje månad hjälper vi över 1,2 miljoner svenskar att jämföra priser på allt från Samsung Mobiltelefoner till orientmattor! Vardagshjälte alla dagar i veckan Galaxy J3 (2017) bländar dig vid första ögonkastet. Vad jag förstått så är den ganska ny. Visa alla. Samsung ... så jag känner mig bekväm med att ge mitt omdöme. Samsung Galaxy J3 (2017) har plats för dubbla simkort så du kan låta jobb och privatliv samsas i en och samma mobiltelefon. Alla funktioner finns på Samsung J3 som man har användning för. SUPERDEALmed abonnemang - välj Samsung Galaxy S9 eller Huawei P20 Pro! ... Omdöme. Rated 5 out of 5 by carl-axel from Bra mobil som är lätt att arbeta med. Köp online Samsung Galaxy J3 (2017) Plånboksfodral ... är du inte nöjd så får du köpet åter, ta kontakt med oss innan ni lämnar ert omdöme. Samsung Galaxy A5 (2017) har en ny kamera som fångar 16 megapixelbilder istället för 13 megapixelbilder. ... Samsung Galaxy J3 2017. Jämför priser på Samsung Galaxy J3 2017 SM-J330F/DS Mobiltelefon. 3; 3; Samsung Galaxy J5 2017. Visa fler Stäng. En stor fördel är att du kan använda två simkort och samtidigt sätta i ett extra minneskort för mer lagringsutrymme. 1 890 kr Webblager Webb Butiker. Mera kan man inte önska sig. ... 2017-04-05 07:11 Techtoys. Stor, fin och tydlig bildskärm gör att man lätt kan läsa texten utomhus även i stark sol. Stilrent plånboksfodral för Samsung Galaxy J3 (Modell 2017) Obs: Exempelbilder från andra modeller kan förekomma men annonsen gäller endast för Samsung Galaxy J3 2017. HUAP20PBL. Samsung Support Sverige. Kod från Captcha-bild: Omdöme (0) Dela. Lösningar & Tips, Ladda ner Bruksanvisning, Kontakta Oss. Skip to content Skip to accessibility help. Samsung Galaxy J3 2017 smartphone (guld) - Samsung Galaxy J3 kombinerar den rundade designen i metall med kraftig prestanda samt en 13 megapixels kamera, som tar … Samsung Support Sverige. Kameran har samma bländarvärde som sin föregångare, f/1,9, och den behåller samma optiska bildstabilisering. Lämna ett omdöme. Vårt köpskydd garanterar dig en säker affär. Samsung J3 (2016) är en mycket förträfflig mobil att arbeta med. Samsung Galaxy J3 2017 - Svart. Ett smidigt format, skärmen som visar information även i viloläget, vattentätheten och användbara funktioner i mjukvaran som dessutom fungerar snabbt och smidigt, det är nog de främsta fördelarna med Samsung Galaxy A3 i 2017 års upplaga. Galaxy J3 (2016). Hitta bästa pris och läs omdömen - vi hjälper dig hitta rätt. Gör en bra affär på Samsung Galaxy J3 SM-J330F Dual SIM Lägst pris just nu 1360 kr bland 40 st butiker. Jämför priser och produkter från Samsung, 2477 st produkter Samsung Galaxy J5, omdömen? Välj ett annat land eller en annan region för att se innehåll som är specifikt för din plats. - Någon som har någon erfarenhet av denna telefon?