Att gå på mässa är någonting som man kanske inte gör så ofta, men alltid är lika roligt. Välkommen till Stockholmsmässans webbshop. Välkommen till mitt projekt på YouTube som kallas Polski. Jag kallas Polski. IPMS Stockholm arrangerar Modellexpo 08-Open 2018 den 7-8 april, 2018. As cities across the region continue to grow the pressure on them to develop increases, but so does the opportunity to make new projects and renovation projects as smart and sustainable as they can be. 25 tn gillar. SciFiWorld Göteborg i Gothenburg, Svenska Mässan, lördag, 17. februari 2018 - 17 - 18 februari 2018 kommer SciFiWorld till Svenska Mässan i Göteborg!!! Hem, Villa & Bostadsrätt. The scandinavian sci-fi, game & film convention Att gå på mässa är någonting som man kanske inte gör så ofta, men alltid är lika roligt. Väl inne på mässan så får man ändå säga att det mesta var sig likt, samtidigt så är det svårt att grotta ner sig så mycket i vad som erbjuds hos de olika utställarna när man har en tvååring (med helt annat fokus än en själv) i ena handen och en barnvagn i den andra. I 20 år har du funnits med på den svenska musikscenen. Stockholm Lifestyle Motor Show Meny. Hallå så. Har du inte registrerat ett konto? DARTHLARS Jedi Grand Master. Här hittar du det mesta inom det specifika området som mässan behandlar och kan både prova … 50% mer yta! Seniormässan är Sveriges största mötesplats för seniorer med mässor i Stockholm, Malmö och Göteborg. SciFiWorld.se. 50% mer yta! Några kända mässor är till exempel Allt för sjön, Formex, Nordiska Trädgårdar, Skydd, Stockholm Furniture & Light Fair, Nordbygg, Antikmässan och Sthlm Food & Wine (tidigare Mitt kök-mässan). Created with Sketch. För tjugonde året på raken intog besökarna Sci-fi-mässan i Göteborg under helgen. Välkommen till den officiella facebooksidan för "SciFiWorld - The Scandinavian Sci-Fi, Game & Film Convention" Samma entré som de senaste åren, mer info inom kort! Här hittar du våra kommande mässor och events på Svenska Mässan och Gothia Towers. Efter det förmodade terrorattentatet i Stockholm är det viktigare än någonsin att visa att man vågar ge sig ut och leva sitt liv enligt arrangören Jesper Isberg. GothCon, Sci-Fi-mässan eller Comic Con, men en sf-kongress har ett lite annat fokus. Modellexpo 08-Open 2018. Mässan erbjuder även utställningar med äkta filmrekvisita och life-size filmfigurer, cosplay-tävlingar, en spelkonsert med Professor Sakamoto, filmbilar, en ”Gaming Zone”, gratis frågestunder, kändisfotografering och en gratis speltidning till alla besökare. Nordic Smart Cities 23-24 Oktober, 2018 Nordic Smart Cities returns in 2018 for the 4th edition – this time in Malmö, Sweden. Användarnamn/e-post Skriv in ditt lösenord Har du glömt lösenordet?. Hem, Villa & Bostadsrätt är Sveriges största boendemässa med produkter för hela hemmet. Medlemmarna på en sf-kongress överlappar såklart en hel del med deltagarna på andra roliga evenemang som t.ex. 2018 flyttar vi till en finare och 50% större lokal på Svenska Mässan! Loading... Unsubscribe from Polski? Så jag och Leia begav oss till Älvsjömässan och hängde på låset på söndag morgon för att se vad mässan hade att erbjuda. New Boards XX Anniversary. High End Mässa 2018 i Stockholm. Nästa VA-mässa och mötesplatsen för det hållbara samhället sker den 25-27 september 2018. ... Rebel Legion Nordic Base kommer att fira 10-årsjubileum i samband med mässan och det vill jag gärna vara med på. På Explore (fd. Stockholmsmässan. Imorgon tar vi nya tag och Mässan håller öppet 10 – 16. Vi använder oss av cookies för att göra din upplevelse bättre. Vildmarksmässan) handlar resan om upptäckarglädje, oavsett det handlar om det mindre, spontana äventyret eller det stora, välplanerade. 11-14 oktober 2018. lördag 06. oktober 2018. Du kan läsa mer om VA-mässan här. Subscribe Subscribed Unsubscribe 24K. Created with Sketch. Genelec kommer att stå för ljudet…. Tack alla trevliga musikälskare som besökte oss på Sheraton idag. Tack alla trevliga musikälskare som besökte oss på Sheraton idag. High End Mässa 2018 i Stockholm. Jag hade tänkt att åka dit och skaffa mig ett signerat foto av Gunnar Hansen :) Någon annan som hade tänkt åka dit ? ... 125 80 Stockholm; Obi Anne, Sep 6, 2012 #2. Helgen den 29-30 november var det åter dags för SciFi World i Stockholm och på gästlistan hittade man denna gång återigen David Prowse men även Kenny Baker. Spännande och aktuella gäster, många nya utställare och fler aktiviteter väntar :) ... Ramboll Stockholm Halvmarathon. Nu kan vi glädja alla att de är tillbaka på Comic Con Stockholm 2018! 2018 flyttar vi till en finare och 50% större ... På mässan i Göteborg kommer det erbjudas ... Vi håller tävlingar i kategorierna "Bästa Sci-Fi", Logga in. Där fins en utmärkt hörsal en trappa upp. Cancel Unsubscribe. Alla mässor - SciFiWorld 2018 - Stjärnspäckad mässa för sci-fi-entusiasten. Föredrag mässan 2018 I år är alla föredrag på Coor. Den 3-4 november är det Sci-Fi mässa på Stockholmsmässan. SCI-FI MÄSSAN I GÖTEBORG 2018 Polski. lördag 15. september 2018. Evenemanget äger rum i Skytteholmsskolan i Solna.Med över 30 års tradition är Modellexpo 08-Open ett av de största evenemangen i sitt slag i Sverige och ett av de viktigaste i Norden. 17 - 18 februari 2018 kommer SciFiWorld till Svenska Mässan i Göteborg!!! I Stockholm samlar vi allt inom elinstallation, belysning och fiber på ett mässgolv fyllt med produktnyheter, utställare, inspiration och … 11 september / 2018 ...du kommer till Hjärntillskott på Svenska Mässan, 25 september för att föreläsa om ”Artisten, varumärket och entreprenören”. Tjurruset Stockholm. I år kommer två generationer röstskådespelare att gästa det fartfyllda eventet. Den årliga mässan i Stockholm blir nu större och bättre än någonsin tidigare! Några kända mässor är till exempel Allt för sjön, Formex, Nordiska Trädgårdar, Skydd, Stockholm Furniture & Light Fair, Nordbygg, Antikmässan och Sthlm Food & Wine (tidigare Mitt kök-mässan). Imorgon tar vi nya tag och Mässan håller öppet 10 – 16. Sweden Sci-Fi Mässan - Stockholm - 1-2 december 2012. And join Forum Feud 2018! 2018 Created with Sketch. Välj event för att logga in i Webbshopen.