highlight lyrics to add meaning... Eeeyeeee Äntligen jag fann dig, tack för att du finns ... Naturligt vacker, inte falsk som dom andra, jag svär på min mamma. Jacco Du är min, vill inte ha någon annan, det finns ingen som dig så hos dig ska jag stanna. Lyrics for All Green by Fiidow feat. Lyrics to song "TILL MIN KÄRA" by STREAPLERS: ... Och jag lovar och jag svär, ... vill du bli min livskamrat? You look like someone who appreciates good music. jag svär på min mamma, rebecca, pappa älskar dig. Ge mig kärlek, ge vin, ... dte kan jag ta på min ed. Lyrics / song texts are property and copyright of their owners and provided for educational purposes. Två månader har gått sen jag såg min lilla dotter på centralen ganska kort. Det finns penicillin, ... All lyrics are property and copyright of their owners. ... Jag lovar och svär att jag är redo ... Jag gör allt jag kan och jag svär vid min mamma . Här brister mycket och då börjar mina tankar flöda. Lyrics to 'Jag Skrattar Idag' by Ison & Fille. Comment : Rating : (Maximum characters: 100) You have characters left. Jag skrattar idag kanske gråter jag sen / Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen / Så jag lever idag, idag, ... Jag pussar min mamma på kinden och ax För benim vill leva ut livet till max Är det nånting jag lärt mig i livet är det att aldrig ta … Listen to all your favourite artists on any device for free or try the Premium trial. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-). Lyrics to 'Själen Av En Vän' by ... önska du var här och kunde joina min turné på varenda jävla sceen så är det som ... Varma macker medans mamma va på jobbet det lovar jag och svär jag på. Ja' hoppas det är sant Hädanefter ska ja' vara bra ... min mamma var alltid lack du sov hos mig varje kväll ... baby jag svär på mitt liv och på allt du gav Petter mamma sa till mig lyrics. ... Naturligt vacker, inte falsk som dom andra, jag svär på min mamma. Mamma Mia (Swedish Version) Lyrics, ... det är min realitet. Lyrics to 'Miss Decibel' by Medina. Get lyrics of Petter mamma sa till mig song you love. Nej, ... För jag snubblade på. Ken Ring - Kelian Lyrics. Min mamma är underbar, det enklaste sättet att beskriva min mamma på kan man säga med en ända mening, ... jag svär åt dig osv. Här är videon från igår när Silvana Imam gästade Musikhjälpen, körde “Tänd alla ljus” och “Svär på min mamma” och var allmänt fantastisk. min familj , det finns ignet bättre, cash gör mig streessad jag svär det är inte lätt bre/ om ni dör så ta jag sjävlmord direkt, förstår hur ni får mig o känna mig parfekt// min familj, jag svär att ni e smart.lyssna på pappa det e därför han pratar// Mamma mia, det är allt jag vet. Så fin så fin så fin yeaaay Jag svär på min mammas grav att det är sant! Jamkid, Lokal & Patryk Yeah, GLA, All Green Lokal, Jamkid, Fiidow, Patryk, lets get it Ey jag svär på min mamma de finns bara en Naturligt vacker, inte falsk som dom andra, jag svär på min mamma. REF: Så fin så fin så fin yeaaay Du är min, vill inte ha någon annan, det finns ingen som dig så hos dig ska jag stanna. Refräng. Så fin så fin så fin yeaaay Du är så fakkin fin så fin så fin så fin yeaaay Du är så fakkin fin så fin så fin så fin yeaaay Naturligt vacker, inte falsk som dom andra, jag svär på min mamma. Lyrics to 'Min Häst Har Blivit Sjuk' by Ola Magnell. Lämnar notes på min iPhone / Som jag vore hennes idol / Nu sitter hon front row på min liveshow / Fyrverkerier när hon kommer fucking lightshow Discovered 5633 times using Shazam, the music discovery app. Hov1 Lyrics "Sex" [Dante Lindhe:] Jag ber dig att se mig för den ja' är Säg vem den vackraste tönten är ... Ja' svär på min mamma Lovar att töja mig, lova att älska mig Så, Zinkensdam, vi springer väll in i varann? du får barnvakt på barnvakt varenda jävla helg bara för mamma hon är lack och pappa valt en annan tjej. Hon sa det själv. Thanks to c for these lyrics . Lyrics to "Redo" song by Hov1: ... Svär på det, svär på det ... Kolla på mig Ingen annan finns här Där står min mening med livet Lyrics to "Redo" song by Hov1: ... Svär på det, svär på det ... Kolla på mig Ingen annan finns här Där står min mening med livet Share your thoughts. Lyrics of BRYTER TYSTNADEN by Ken Ring: (Den här låten är tillägnad Cilene Nätterö och Anette Andersen, ... jag svär på min mamma… Kunna försörja mig själv och stå på egna ben . 24 Likes, 1 Comments - @spokpandabarnet on Instagram: “Jag svär på min mamma” Lyrics to 'Svär På Min Mamma' by Silvana Imam. Play on Spotify List contains Petter mamma sa till mig song lyrics of older one songs and hot new releases. ... Svär du är mitt allt de klart jag aldrig lämnar dig ... Vill aldrig se min son gå på nån häktning Antwan - JAG lyrics + dunder ljud kavlite Antwan finns ingen som kan mäta sig med honom. Min häst har blivit sjuk, min mamma går på fenedrin / Min pappa har låst in mej i sin slåttermaskin 94 Likes, 5 Comments - Café (@cafemagazine) on Instagram: “Vi svär på våra mammor att vi älskar @silvanaimam 's låt Svär På Min Mamma. Labyrinth - Fakkin fin Lyrics.