Enkelt va? Hon är svart färgad och väldigt gosig och tycker om uppmärksamhet. Jag vill filtrera bort det, det gick på gamla versionen av fb- har hittat guider för det. Sociala medier handlar om relationer och igår fick jag frågan hur man tar bort personer från Facebook utan att såra någons känslor. Våran familje medlem har v... arit borta sedan i onsdags. Men hur gör man nu.. Om en vän "gillar" en sida, då kan jag klicka bort så jag slipper se inlägg från jsut den sidan. Facebook har uppdaterat reglerna kring tävlingar på facebook. Jag blev blockerad i 7 dagar från att publicera eller kommentera något på Facebook, ... har andra forum att ta upp detta på. Jag vill inte veta det. Genom att dela din dröm på dreamcatch.se godkänner du att Fotografiska publicerar ditt bidrag på Facebook, ... att ta bort bidrag som ... någons dröm. ... Ta bort interaktion. Vill du ta bort alla dina sökningar så ingen kan råka se ... någons profil utan att riskera att ... Vilka ignorerar din vänförfrågan på Facebook? Om du vill ta bort alla cookies klickar du på Ta bort alla längst ned i dialogrutan. Som rubriken säger, hur får man bort "gilla"-saker från Facebooksida? ... Preliminära startlistor kommer endast att publiceras i på Facebook under lördagkvällen. 6. Det går inte att ta bort andras like ... Om jag hakar av för publisering på facebook kommer ... Hej! Tänk på att sidor är offentliga och de som du har tagit bort kan välja att gilla sidan igen. Rasmus Ringdahl. ... skickar ut saker till mina vänner på facebook hela tiden. Facebook Twitter E-post. ... du kan klistra in länken till själva blogginlägget på Facebook. Vill du ta bort alla dina sökningar så ingen kan råka se vad du sökt efter på Instagram? Att "ta bort" något från en bild som man ... en finne i någons ... Här ser du ett exempel på hur verktyget kan användas. Det fixar du snabbt! ... Löste vi just någons problemeller hittade vi på ett nytt sätt att bygga en webbsida? Ibland ångrar… 4. June 2 at 10:05 AM. 8. från facebook? Jag blir lurad att någon vill vara social när händeseikonen lyser, men så det bara ett slöklick på Gilla! När du tar bort personer som gillar sidan innebär det att de inte gillar den längre. Sv: Kan man se att jag har besökt någons profil på facebook… testat att blocka dom men det finns fortfarande där. ... Det är för att vi ska slippa få mail när någon råkar ta bort sin inlägg. Jag antar att andra kan se dem. Trycker man på aktivitetslogg på sin profilsida kan man ta del av allting som man gör på Facebook. Men ha vännen kvar. Där kan du klicka bort de filter du inte vill se. M. ... 9 Nov 2008 #6. Share. Ta bort Gilla! ... Ta bort som vän Allt från likes till vad man sökt efter. 1 röster. Klickar du på den får du en lista på alla dina vänner och vid varje vän finns ett kryss som du använder för att ta bort den vännen. Rensa din sökhistorik. 1. Det enda du kan och b?r g?ra ?r att dels ta bort applikationen fr?n ditt konto och dels rapportera den. Finns facebook på svenska? Kan jag ta bort en annan persons gilla-markering på mina statusar? Be the first to like this. ... Jag blir lurad att någon vill vara social när händeseikonen lyser, men så det bara ett slöklick på Gilla! Tja en polare tog min telefon och "hashtaggade" mina bilder så har typ 20 likes nu från folk som ja inte känner, går det att ta bort deras "likes" på något sätt? Det går inte stänga eller ta bort, men man kan avaktivera det. Like Creeper är en enkel webbtjänst med vilken man slumpmässigt kan gilla någons ... x22god sakx22 med ett like på Facebook. Views. Hur gör jag med en vän som "delat" bilder från sidor. Den berörda personenkan såklart ta bort den taggningen ... Kan man ge bort gratis gåvor på Facebook? Ibland kanske du tröttnat på vissa personers uppdateringar på Facebook eller på ständigt återkommande meddelande om ... Jag råkade ta bort min statusuppdatering. Admin får ta bort om detta inte är okej. Dölja annonser du inte vill se ... Scrolla längst till höger och klicka på "Hantera". 25 augusti Jag kan inte koppla min blogg till facebook även om jag går via inställningar sen widgets och sen ... 8 juli Om jag kommenterar på någons inlägg, hur ser jag då om personen svarar mig? Ja ... En virtuell knuff för att få någons uppmärksamhet 1 svar. No Downloads. Tradera hade någon bugg för ett tag sedan och min man som har automatinloggning på Facebook "gillar" sedan dess ett antal prylar jag tittade på på Tradera utan att någon tryckt på något "gilla".