9,203 Likes, 213 Comments - Kungahuset (@kungahuset) on Instagram: “"Varmt tack för all uppvaktning på min födelsedag. Tack så hjärtligt för all uppvaktning på min födelsedag! Tack för uppvaktningen på min födelsedag! Tack för all uppvaktning på min födelsedag! Håkan Remnehed, Linköping Ev uppvaktning ... Ett innerligt och varmt tack för all uppvaktning på min högtidsdag. Ring 070-277 64 44 SPF Seniorerna Storumanbygden inbjuder till BUSSRESA TILL IKEA Tack för all uppvaktning Jag vill tacka alla som på ett eller annat sätt uppvaktat mig på min 50 ... att inte göra någon "större affär" av min födelsedag. Tack för att ni gjorde den 10 mars 2003 till en oförglömlig dag. Allt bara bra här i Peking, har min födelsedag idag!! Tack för all uppvaktning på min födelsedag! Är rörd och glad över. Födelsedagskort; ... Hjärtligt tack för all uppvaktning och omtanke när vi gifte oss. Tack för all uppvaktning Jag vill tacka alla som på ett eller annat sätt uppvaktat mig på min 50 ... att inte göra någon "större affär" av min födelsedag. Ni gav oss alla en minnesrik dag Är rörd och glad över. Tänkte tacka de som uppvaktade mig med telefonsamtal eller presenter när jag fyllde år MEN hur skriver jag?? Hjärtligt tack för att uppvaktning på min högtidsdag. Blev rätt chockad över all uppvaktning jag fick på min födelsedag. Tack för all uppvaktning på min födelsedag! Nu har jag kommit dit när jag inte längre kan sjunga ”Will you still need me, will you still feed me, when I´m 64 … för nu är jag ju det. Det blev en bra dag om än saknaden efter Hans nog gjorde dagen lite extra tung. H.M. Drottningens födelsedag Den 23 december firas H.M. Drottningens födelsedag med allmän flaggdag samt salut från Skeppsholmen kl. … Maj, 2012 av Lollo in Föreningsinfo. Universitetsstyrelsen uppvaktade … All ev uppvaktning på födelsedagen undanbedes ... till släkt och vänner för uppvaktningen på min födelsedag. Tusen tack alla underbara, för alla gratulationer. Här 8 stycken enkla tackkort med kuvert. TACK UPPVAKTNING UNDANBEDES Hjärtligt tack för all uppvaktning på min födelsedag! Jag fick en riktigt riktigt bra födelsedag på bästa tänkbara sätt. Stort tack för uppvaktningen och fin present på min födelsedag! Tack alla ni som grattade mig – som kom och fikade – som skickade grattis på FB mm. Är det inte så de som blivit uppvaktade brukar skriva i tidningen. Födelsedag. Det blev en bra dag om än saknaden efter Hans nog gjorde dagen lite extra tung. Den enda som saknades var min C men honom får jag äntligen träffa nästa vecka. Är det inte så de som blivit uppvaktade brukar skriva i tidningen. Dagen började med att mina närmaste arbetskamrater uppvaktade med tal och en fantastisk träskulptur av konstnären Vildhjärta. 66 Likes, 28 Comments - Maria Wahlberg (@miawahl66) on Instagram: “Tack alla mina fina vänner för all uppvaktning på min födelsedag ️” "Varmt tack för all uppvaktning på min födelsedag. Ett hjärtligt tack för all uppvaktning på min födelsedag! Gäller alla både före och efter. Skicka ett tackkort efter uppvaktning på födelsedag, pensionsdagen. Ni förgyllde min dag! Tack snälla, allihop! KJÄLL PERSSON!!) All eventuell uppvaktning på min födelsedag undanbedes vänligen men bestämt. Jösses vad tiden har gått fort … Det är för sorgligt … Vänner! Blåvägen i Storuman Hyra 1950:-/mån. Anita Johansson Stor kram och varmt tack till all personal på Tallbacka, avd Fjällvivan, för god och kärleksfull omvårdnad av … Passar även på att önska en riktigt god jul och ett gott nytt år!" Stort Tack till Familjen, som kom med trevligt sällskap och fina presenter. Ingen uppvaktning på min födelsedag tack. Kurt S Varmt tack för all trevlig uppvaktning på min födelsedag! Tack för uppvaktningen på min födelsedag Vi tackar för grattis och stämning god! -LIGT TACK för all uppvaktning i samband med min födelsedag. Publicerat den 15. Tack alla ni underbara vänner, bloggvänner, familj och släkt för alla gratulationer och all uppvaktning som jag fått. Hej hej på tiden att skriva lite i dagboken.. var ett tag sen! ... Kolla på det här: interflora.se. Tack alla ni som grattade mig – som kom och fikade – som skickade grattis på FB mm. Känner mig alldeles varm om hjärtat. Har haft en helt underbar födelsedag med alla underbara människor som ville fira mig. Tack så hjärtligt för all uppvaktning på min födelsedag! Silvia tackar för alla gratulationer på ... ett varmt och hjärtligt tack för alla vänliga hälsningar och gratulationer i samband med min födelsedag! i trave Anders Landström 070-327 76 21 LÄGENHET SÄLJES! BERNT STOLPE HJÄRTLIGT TACK för uppvaktningen på min födelsedag. Tusen tack alla underbara, för alla gratulationer. - Bengt Fredriksson BJÖRKVED SÄLJES! Svensk-Grekisk Tapasbuffé Tack alla snälla läsare för all uppvaktning igår.