för uppvaktningen på min 70-årsdag. Världens bästa present! Om du tror att ett tack försätter dig i underläge, så har du fel, det blir tvärtom respektfullt. 5,995 Likes, 306 Comments - Soraya Lavasani (@sorayalavasani) on Instagram: “Min första födelsedag som mamma... den bästa hittills ? Tack för uppvaktningen älskade…” Jag blev sååå glad. ... ÖSTMARKS HEMTJÄNST HJÄRTLIGT TACK för uppvaktningen på min 95-årsdag. 4,00 kr exkl. Hälsningar Wania #25. Hjärtligt tack. ... Till min älskade på årsdagen 2016-11-15 | Tack alla ni som trotsade vädergudarna och kom hit till oss och firade vår 10-årsdag den 10 november. till alla som kom ihåg mig på min 60-årsdag. Fem pärmar har hon under de gångna åren skickat mig med renskrivna kopior av brev, reseberättelser och almanackor. Gunnar Petersson Ett stort tack till OKG och alla arbetskamrater för uppvaktningen med present, blommor och middag i samband med min pensionering. Blev rätt chockad över all uppvaktning jag fick på min 40 årsdag. Till alla mina vänner,släkt och arbetskompisar. Martha Hellgren Skellefteå Malte. Kalle Abresparr. Uppvaktad blev jag i dagar tre, det trodde jag aldrig skulle ske. Holger Oxenwaldt med fru Ett varmt tack för uppvaktningen på min 60-årsdag! Vill jag tacka ännu en gång för att ni förgyllde min dag som blev fantastisk och minnesrik. 8042 ... Varma gratulationer på 60-årsdagen. Uppvaktad blev jag i dagar tre, det trodde jag aldrig skulle ske. Tack för uppvaktningen. Oftast så brukar man utgå från vad det är för typ av tack som man vill skicka. Nej Öppet hus i Societeten istället och det kom många från när och fjärran. eller. Tack Denna märkliga resa i spåren efter Lotty Bruzelius hade jag inte kunnat göra utan min syster Christina Kihls hjälp. Sophia Maria Victoria (även Viktoria) [1] av Baden, född 7 augusti 1862 i Karlsruhe, död 4 april 1930 i Rom, var Sveriges drottning från 1907 genom sitt äktenskap med kung Gustaf V.. Victoria föddes som prinsessa av Baden och var dotter till storhertig Fredrik I.Då hon gifte sig med Sveriges kronprins Gustaf blev hon svensk kronprinsessa och så … Med vänlig hälsning, Pär Hedlund Med vänliga hälsningar/Leif K #26. Inget smitande denna gång som det var på 60-årsdagen då familjen stack iväg till Oslo. ... vänner och underbara arbetskamrater för uppvaktningen på min 60-årsdag. Hjärtligt tack för den fina tavlan som jag fick på min 80-årsdag. Hej och tack för ditt goda råd tidigare, ... tackar jag för avtackningen inför min pension, eller tackar jag för uppvaktningen vid avtackningen? Jag kommer att avnjuta min 60-årsdag på annan ort utan gäster och presenter.Tack för visad hänsyn. Logga in. Tack alla för uppvaktningen på min 90-årsdag. Kram, Karin Strandberg. Ulf Wilen TACK TILL ALLA! Hjärtligt tack för uppvaktningen på min 85-årsdag. Tack alla för uppvaktningen på min 90-årsdag. Du kan alltid säga tack till allt och alla. Tack alla goa vänner för hälsningar :-) Glad blir jag! Mitt varma tack till ordförande och kamrater i Kunglig Hälsinge Regementes Kamratförening för uppvaktningen på min 70-årsdag. Glömt kontot? Tack snälla, allihop! Skapa nytt konto. Tack för uppvaktningen på min 40årsdag. Wania Halen Tack till veteranföreningen för uppvaktningen på min 75-årsdag. Vill på det här sättet tacka för uppvaktningen på min 60 årsdag. Tack alla för uppvaktningen i samband med min 60-årsdag!/ Ulla På Terrierderbyt blev Axbor La Paloma BIR- och BIS-3 valp! Inte nu. för en härlig vecka på Teneriffa och 60 årskalaset på Sjösala. Kalle Abresparr. Stort TACK för alla gratulationer på min 70-årsdag! Tack. Hjärtligt tack för uppvaktningen på min 85-årsdag. 2017-02-27 07:37. Tack för ett fantastiskt fint arbete. Är så himla kul att plocka hallon. Visa mer av Sveriges Ridgymnasium på Facebook. moms. Idag ska vi ut igen för nu ska vi plocka till likören. Ingrid Utsi. Ni förgyllde min dag! ... mina tre barn m. fam. Här om kvällen var Ethel, jag och mamma ut en sväng och fick ihop tio liter tillsammans på bara nån timme. Stort tack för den vänliga uppvaktningen på min 50-årsdag !!! Hipp hipp hurraaaaaaaaaaa grattis på din stora dag Min tvillingsyrra Kajsa "Kanin" bjuder på smarrig tårta, och även hon fyller år just i dag. Tack till ... grannar för uppvaktningen på min 80-årsdag. Vimmelfotograf Harri Kantola Ja, så var den stora dagen inne! Tack kan lika gärna uttryckas till busschauffören, sjuksköterskan, butikspersonalen eller serveringspersonalen. 2017-05-03 18:14. Ett tackkort som skickas för att man vill tacka för uppvaktningen på sitt bröllop kanske bör vara mer genomarbetad än vad ett tackkort till sitt barns fröken på skolavslutningen. Martha Hellgren Skellefteå Vill på det här sättet tacka för uppvaktningen på min 60 årsdag.