Välkommen till Tranås-posten - nyheter och annonser för norra Småland och södra Östergötland! Så här fixar du de vanligaste felen. Varning utfärdas till fastighetsägare i Tranås. Tappat Iphone i vatten, toaletten eller handfatet? Du tappar mobilen i asfalten eller vattnet och en stor del av ditt "liv" är borta. Jag har kanske muttrat en del om detta då jag anser att låsen inte är tillfredställande, samt att jag inte vet hur många kopior som finns på drift. Så här gör du för att rädda den. Information om Tele2 Trygghetsavtal - en försäkring för din mobiltelefon eller annan hårdvara du köpt från Tele2. Genom att fortsätta använda hemsidan accepterar du att vi använder cookies. Du kan följa instruktionerna som anges nedan. Tappat telefon i vatten! Det är ett ögonblicks verk. Detta med anledning av ett företag nu ringer runt och vill boka in hembesök för att göra ventilationskontroll. Skriv svar 1. Försäkra din mobil. Hej! Sök. I den BRF som jag bor i säger de att jag inte får byta ut låset i min dörr, av olika skäl så måste tex vicevärlden kunna komma in. Att hålla telefonen i detta tillstånd kommer bara skada den går att reparera. I den BRF som jag bor i säger de att jag inte får byta ut låset i min dörr, av olika skäl så måste tex vicevärlden kunna komma in. Försäkra din nya mobil hos oss så är du i trygga händer när olyckan är framme. Lägg inte telefonen där det kan stänka vatten, till exempel handfatskanten och låt ... Hade själv en mobil som jag inte tappade i vatten men som fick ett par droppar igenom ... Apple iPhone 8 64GB. Akta din iPhone – var femte mobiltelefon skadas varje år ... 3. Vi använder cookies för att förbättra upplevelsen i vår portal. Jag har lyckats att tappa min mobil från balkongen rakt ner i asfalt och snö. iPhone ; Tappat iPhonen i toan ... Däremot kan FÖRSÄKRING ... in i butik och tror att det ska gå på garanti efter dom tappat den i toan eller i vatten öht?