- dansa fastän Kings of leon - sex on fire Håkan hellström - klubbland 5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR? 127 relationer. Extranumren ”When You Were Young” och ”Mr Brightside” ger en fingervisning av hur fantastiskt bra The Killers kan vara. The Killers - mr. brightside Säkert! The Killers - Mr. Brightside. Clean Bandit - Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie. dina egna pins på Pinterest. På senaste albumet Wonderful Wonderful går The Killers tillbaka till indierötterna. Just the idea of aliens reacting to music is hilarious to me; after all, what kind of people enjoy listening to songs about d Hot Fuss är den amerikanska rockgruppen The Killers debutalbum, utgivet i juni 2004 på skivbolaget Island Records. Denna pin hittades av Сава Доманов. är värdelös på sångtexter, tror inte att jag kan en låt utantill även om de flesta håkan-texter etsat sig ganska fast. Setlist: Fem år senare sätter jag på deras nya album. Extranumren ”When You Were Young” och ”Mr Brightside” ger en fingervisning av hur fantastiskt bra The Killers kan vara. Sångaren Brandon Flowers från The Killers anklagar The Bravery för att vara "oäkta". dina egna pins på Pinterest. - dansa fastän Kings of leon - sex on fire Håkan hellström - klubbland Att The Killers är ett band som har haft stora framgångar sedan starten 2001 råder det ingen tvekan om. men här får ni fem låtar som får mig att dansa! The Killers är ett amerikanskt rockband som bildades år 2001 av Brandon Flowers (sång, keyboard) och Dave Keuning (gitarr, bakgrundssång). My addition to those "humans are weird" posts I love. Arctic Monkeys - Do I Wanna Know? Denna pin hittades av Сава Доманов. The Killers skickade ut allt vad de hade i ljusväg för att bjuda på en mäktig avslutning – och det blev det. Hitta (och spara!) Det gjorde även Mr. Brightside. Hitta (och spara!) The White Stripes - seven nation army. ... Mr. Brightside och Human. The Killers - mr. brightside Säkert!