Tycker om när du tar på mig (Per Gessle) Intro: Am G Dsus2 4 ggr Am G D Am G D Am G Dsus2 Am G Dsus2 Kommer du ihåg, en vintertid. Tycker om när du tar på mig Chords by Per Gessle Learn to play guitar by chord and tabs and use our crd diagrams, transpose the key and more. Kommer du ihåg, en vintertid Du såg ett famlande ramlande ångande lokomotiv Sen kom förvandlingen, den stora ljusa sommaren, igen Jag tycker om när du tar på mig Kommer du ihåg? - Per Gessle - Tycker om när du tar på mig - Tabed By Bobby A minor and G in the verse should be played like the intro. Guitar Tabs Universe [Am C Em G A D F Dm] Chords for Per Gessle - Tycker Om När Du Tar På Mig with capo tuner, play along with guitar, piano & ukulele. Lyrics to 'Tycker Om När Du Tar På Mig' by Per Gessle. C. Em. Du tog en främmande skrämmande människa Och kysste hans hår Och sen förde vindarna dom vackra vilda fåglarna till mig Jag tycker om när du tar på mig Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. Kommer du ihåg, en vinter tid Du såg ett famlande ramlande ångande lokomotiv Sen kom förvandlingen, den stora ljusa sommaren, igen Jag tycker om när du tar på mig. Tycker om när du tar på mig - Per Gessle D G D Am G Kommer du ihåg, en vinter tid D Am G D Am G D Du såg ett famlande ramlande ångande lokomotiv D Am D Am Fmaj G6 Sen kom förvandlingen C Am F G Jag tycker om när du tar på mig, jag tycker om dina fingrar mot min panna. Lyrics to 'Tycker Om När Du Tar På Mej' by Per Gessle: Jag tycker om när jag ser dig vid min sida Tycker om när du finns hos mig Jag tror det aldrig kan Per Gessle - Tycker Om När Du Tar På Mig - Duration: 3:24. Tycker Om När Du Tar På Mig ukulele tablature by Per Gessle, free uke tab and chords Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. Kommer du ihåg, en vintertid Du såg ett famlande ramlande ångande lokomotiv Sen kom förvandlingen, den stora ljusa sommaren, igen Jag tycker om när du tar på mig Tycker Om När Du Tar På Mig - Per Gessle - free chords and lyrics. ... Jag tycker om när du tar på mig Tycker Om När Du Tar På Mig - Per Gessle - free chords and lyrics. Jag tycker om när du C tar på mig, Am jag tycker om när F jag ser dig vid min G sida. For the chorus, … Tycker om när du tar på mej - Per Gessle Übersetzung und Songtext, Lyrics, Musik-Videos und Liedtexten kostenlos. C Am F G Tycker om när jag betyder nått för dig. Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. Tycker Om Nar Du Tar Pe Mig by Per Gessle Chords Different Versions Chords, Tab, Tabs. Chords: Am. Det kan aldrig kännas bättre än så häääär, Mellanspel (Samma som intro) Am G Dsus2 2 ggr för nån. C Am F G Jag tycker om när du tar på mig, jag tycker om när jag ser dig vid min sida. Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. Tycker om när du tar på mej - Per Gessle - free chords and lyrics. Chords Diagrams. Key Variations. Du älskar mig väl ännu är frågan som du har. Play Advices. Tycker om när du tar på mej - Per Gessle - free chords and lyrics. [Bb Bbm F C Am Dm G Gm Eb Gb Ab] Chords for Susanne Alfvengren* När vi rör varann with capo tuner, ... Tycker Om När Du Tar På Mig. [Am C Em G A D F Dm] Chords for Per Gessle - Tycker Om När Du Tar På Mig with capo tuner, play along with guitar, piano & ukulele. C Am F G Tycker om när du finns hos mig, jag tror det aldrig kan bli bättre än så häääär, Mellanspel (Samma som intro) Am G Dsus2 2 ggr för mig. XMyFyhrX 1,117,456 views. Se här är en superfin version av hans låt "Tycker om när du tar på mig". Per Gessle - Tycker Om När Du Tar På Mig (cifra para violão e guitarra) - aprenda a tocar com as cifras da música no Cifra Club Play along with youtube video covers. 3:24. Tycker om när du tar på mej - Per Gessle - free chords and lyrics. Tycker om när du C finns hos mig, Am jag tror det aldrig kan bli F bättre än så G häääär, Mellanspel (Samma som intro) Am G Dsus2 2 ggr för mig. 7.3K Views. Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs. [Intro] Am G Dsus2 / Plektrum variand dra strängarna fort nedifrån och upp på Dsus2 ackordet Am G Dsus2 e|-----0-----0---0-----| B|-----0-1-----3