Chords ratings, diagrams and lyrics. 24 december. 24 december. Och hade stan vatt öppen. 4.5 / 5 (6) playlist. att jag kan göra fel Det ger mig trygghet i stanken, bedragen ... att du tvivlar Vart jag mig i världen vänder står jag här ... efter något som kan rädda mig Vart jag mig i världen. Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Längtar efter något som kan rädda mig När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen Övriga kommentarer: Blev avslöjad av att en skrev de riktiga på facebook, ganska pinsamt när jag även kommenterade det jag trodde va rätt. List contains Vart du Än går chords song lyrics of older one songs and hot new releases. Jag stannar här i kylan. Och hade stan vatt öppen. Vart jag mig i världen vänder Lyrics: Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet / Har alltid kunnat tappa min skalle till marken / Har alltid varit säker på att jag … Free printable and easy chords for song by Den Svenska Bjornstammen - Vart Jag Mig I Varlden Vander. Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet / Har alltid kunnat tappa min skalle Men jag sjöng: Vart jag mig i världen vänder står jag här och matar änder. Landet jag är van vid: LANDET JAG ÄR VAN VID (Jan Hammarlund 1975) Hej cirkus, här är jag med mitt brustna hjärta igen och ett nytt totalt fiasko ur mitt liv. Landet jag är van vid: LANDET JAG ÄR VAN VID (Jan Hammarlund 1975) Hej cirkus, här är jag med mitt brustna hjärta igen och ett nytt totalt fiasko ur mitt liv. Lyrics to 'Vart Jag Mig I Världen Vänder' by Den svenska björnstammen. Så hade jag gått nånstans och druckit mej full. The Lyrics for Vart Jag Mig I Världen Vänder by Den svenska björnstammen have been translated into 1 languages. Jag stannar här i kylan. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-). Vart Jag Mig I Världen Vänder This song is by Den Svenska Björnstammen and appears on the album Vart Jag Mig I Världen Vänder (2011) and on the album Ett Fel Närmare Rätt (2012). Den Svenska Björnstammen - Vart jag mig i världen vänder lyrics. Hela natten, hör hur staden lever. Deras genombrott kom 2011, när gruppen gav ut låten "Vart jag mig i världen vänder" vilken blev etta på Sverigetopplistan för singlar och fick höga placeringar på Itunes- och Spotifylistorna. Så hade jag gått nånstans och druckit mej full. Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer. Även den följande singeln ’’Svalkar vinden’’ har klättrat högt på topplistor i … Allting kommer bli bra lyrics Den Svenska Björnstammen. 4,023,912 views Till kvinna blev du född Santa Maria Solens ö med snövita stränder Vart jag mig i världen än vänder Ska jag aldrig glömma det du gav Santa Maria men om jag tar mig ifrån en sviken dröm och hit igen så kanske jag kan känna meningen med tystnaden. Vart jag mig i världen vänder Songtext von Den svenska björnstammen mit Lyrics, deutscher Übersetzung, Musik-Videos und Liedtexten kostenlos auf Songtexte.com Jag vakade ensam i natten i huset där mänskorna sov Där ute var sommaren gången och luften var kylig och rå En fågel flög in genom fönstret Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet Har alltid kunnat tappa min skalle till markn Har alltid varit säker på att jag kan göra fel. 9,285 4.4 / 5 (98) playlist. Vart jag mig i världen vänder - Den Svenska Björnstammen lyrics. Vart du Än går chords lyrics. Hela natten, hör hur staden lever. Get lyrics of Vart du Än går chords song you love. Jag vakade ensam i natten i huset där mänskorna sov Där ute var sommaren gången och luften var kylig och rå En fågel flög in genom fönstret svalkar vinden värmer solen ... Vart Jag Mig I Världen Vänder lyrics Den Svenska Björnstammen.