Jag pratar bland annat om funktionen ”Stories”, som är i det närmaste identisk med Snapchats grundfunktion ”Story”. lady8006 @radegaard men oj så kränkt man kan vara! Jag har märkt att om du har instagram kopplat till fb, så kan du se vilka personer som tittar på ditt konto och även vems konto du tittat mest. Ämnen. Kan upplysa dig om att 98% av de män jag umgås med råkar vara vita män, min man är också vit, så även min pappa, farfar, morfar o resten av mina manliga släktingar. ... Dessutom har han blockat alla som följer mig på bloggen, ... Hur kan han veta vem som är vem? Instagram har stängt ... häromdagen och han blev mycket kränkt och sa att han skulle anmäla mig. Vad gäller Myspace kan jag inte uttala mig, jag är inte användare där. Akta, det är ett virus. Så här lägger du till eller tar bort en blockering på Instagram. Det är först när du känner till dem som du kommer reagera när hen gör något avvikande (och det avvikande kan vara en indikation på att hen har ett annat haff). ... tittar på din profil, och Instagram har ... att se vem som följer dig. Jag har skrivit en guide för Instagram. ... som att det är nåt allvarligt fel med mig. På Instagram publicerade ... – Då såg jag att hon hade blockat mig. Nu kan du se vilka som stalkar dig på Instagram. Som jag skrev i inlägget finns det inga möjligheter för utvecklare av applikationer till Facebook att använda (anropa) en funktionalitet som visar vem som har kollat på någon annans profil. Få saker kan vara så frustrerande som att inse att din vänlista plötsligt inte längre är vad den var utan att veta vem det egentligen är som har tagit bort dig som vän på Facebook. Tv-profilen Filip Hammar har upprepade gånger kritiserat festfixaren Micael Bindefeld. ... Bloggen drivs av PR-experten Hans Kullin och du kan följa mig och bloggen via … Jag vill väldigt gärna veta hur man ser vem/vilka som har varit inne på min profil/tidslinje och tittat och som inte är vän med mig på FB? Hur kan han veta vem … Så kan det gå! Tur vi ändå kan se hur hennes följarantal krymper på Instagram ... Har säkert blockat typ 100!! Dessutom har han blockat alla som följer mig på bloggen, det är väldigt konstigt. Där kan man tydligen se vilka som har blockat en på msn, jag provade det för något år sedan och tyckte det stämde överens hyffsat bra. Kommentera Avbryt svar. Vem är Taylor Swift? Isabella Löwengrip och Hampus Jarlbo har dessutom varit på flera romantiska resor ihop, bland annat till Maldiverna, en weekend i Köpenhamn och en resa till Italien. Redan nu använder 15% av svenskarna Instagram, enligt Svenskarna och Internet 2013 . Jag sköter mig själv och brukar klara det, det här är ett riktigt hemskt påhopp. Instagram slog världen med sin enkelhet när tjänsten lanserades 2010 och ägs sedan en tid tillbaka av Facebook. "Hon har blockat mig på Instagram." ... har kapat Maria Montazamis konto på Instagram. och de som är högst upp verkar vara de som kikar din/ de som du kikar på mest. Kortfattat handlar mina tips om att skapa dig en uppfattning om vad personen har för rutiner just där. Hej titta på min sida i instagram jag har 170.000 followers .hoppas jag är en av de 100 konton som har mer än 100.000 followers. På Alla hjärtans dag fick Isabella Löwengrip nämligen inte bara ett par, utan två par, Chanel-skor av Hampus Jarlebo. Vem hittar vi på Instagram? Nu avslöjar Filip Hammar att Bindefeld blockat honom på Instagram. Här kan du läsa mer om Isabella Löwengrips miljonbluff – enligt juristen kan det röra sig om bedrägeri. Nu har hon 1,3 ... och berättar vem som har tagit ... jag håller mig till den stil jag har. Norska superstjärnan Ada Hegerberg, 23, har slutat spela i landslaget. Så kan det gå! See Instagram Photos and Videos ... Har han blockat mig eller har han tagit ... - Senaste du körde var väl ABCD och det var på -90-talet. 79 Likes, 8 Comments - Petter Boding (@petterboding) on Instagram: “Sorgligt att Anna Book har blockat mig på insta, men mindre sorglig är denna” ... Instagram : ... massa tips och allt som faller mig in. Dessutom får du svaret på om användarna kan se att du blockat dom! Se vem som avföljt dig på Instagram ... Vi har testat en app som ger dig total kontroll över aktiviteten på Instagram. Nu har hon tagit bort mig från snapchat och blockat mig på instagram. Vem är du att förminska mina upplevelser av sexuella trakasserier? Vem har blockat dig på msn? Om man blockar någon på instagram, kan den se något man gör där eller är det som att min instagram inte finns för de? Jag är bara skeptiskt av mig, ... app som absolut visar vem som har spanat ... att se vilka som har besökt din profil på Instagram. Här kan du läsa mer om Isabella Löwengrips miljonbluff – enligt juristen kan det röra sig om bedrägeri. Andrea Brataas skapade sitt konto på Instagram i januari förra året. De används på ett fake facebook konto och på fake Instagram ... konto på mig som ska vara mamma till EJ. (Eller?). du klickar på sök och bjud in vänner, väljer facebook kontakter. Sedan t.ex om någon som följer mig gillar mina bilder och den personen jag blockar följer den personen, kan den se då också? Att Instagram får allt fler funktioner som är obestridligt lika andra sociala appar är något som vi har vant oss vid och accepterat. ... Instagram har blivit blockat i Kina, ... Vill du ha utförligare statistik, mejla mig på tofflan(snabel-a)home.se. "Hon har blockat mig på Instagram."