Storslagen inredning och en värdig avlutning på produktdesignens gyllene decennier. Så fort man står på scengolvet känns det som det inte gått så många år. Ingela Birgitta "Pling" Forsman, född 26 augusti 1950 i Essinge... wikipedia - 18 Nov 2017 Ingela Birgitta "Pling" Forsman, född 26 augusti 1950 i Essinge församling, Stockholm, är en svensk musiker.Hon har tidigare varit verksam som sångerska, musikproducent och sångarrangör, men är numera mest känd som sångtextförfattare inom populärmusiken. Jag har haft en idé om att en skiva kan innehålla mycket blandning. Bland de låtar han sjöng från scen inför en jublande publik fanns klassiker som "Blue Hawaii", "Du är min sommar Marie", och Frank Sinatra-hiten "My Way". Har haft fullt upp. The Sounds – … Inte minst med att springa på sommarfester. Plattan har en del låtar som man inte kan dansa så bra till men är bra att lyssna på. Bandet har haft tiotalet låtar på Svensktoppen. Marit Bergman – 3.00 AM Serenades. jag har även en kompis som heter Svein som har varit med på era filmer men han vågar inte gå på er i dag för han är rädd att ni ska hitta på något för honom. LÄS OCKSÅ: Isabella Lundgren minns Sandgrundskonserterna. Allt utom just dansbanden. Jag har förstått hur bra de här låtarna är, fortsätter han. Dansbanden eliminerar allt motstånd när det kommer till kreativ obegåvning. Awa Manneh – Sounds Like Me. Ett tag var det en champagnesponsrad fest varje kväll eller så var det Grillmässa i Kungsträdgården. Det är mycket traditionell Sannex men även lite modernare. Den största hiten är "Inget stoppar oss nu" även kallad "Inatt inatt". Sedan starten 1956 har Sven-Ingvars haft över 50 låtar på … jag … Melody Club – Music Machine. Sångaren var … Sångaren somnade in i lördags, 68 år gammal. Det finns en magi i musik som håller både musikanter och de som lyssnar vitala. Årets Nykomling. Men här kommer mitt hittills matigaste inlägg med en bildbonanza från veckorna som gått som heter duga. I dag: Har 130 spelningar varje år. Brolle Jr – Rebellious Heart. För några år sedan berättade sångaren Tony Ljungström att han var förföljd. Bo ”Bosse” Möllberg , före detta sångare i det kultförklarade dansbandet Streaplers, är död. Karriär: Gruppen är baserad på det dansband som filmen "Black Jack" av Colin Nutley från 1990 handlar om. – Jag känner en enorm saknad, säger ”Bosses” fru Eva Möllberg. Sorry för dåligt bloggande. Det är den starkaste kraften näst intill kärleken. Endast frisörer är jämförselsvis lika värdelösa på att namnge sin business. – Det är en platta med en salig blandning. hej på er jag har en vän till mig som gillar er jätte mycket som ska åka på er i kväll i Överums folkespark.jag skulle bli jätte glad om ni spelade en låt för min kompis Sara malmgren. Allt har ett kool över sig på bilder från 70-talet. – Jag tycker att de här låtarna är bättre nu än när Vikingarna var på topp. Grymma kläder.