Men då… Efter att polisen ventilerat sina känslor för kameran känner han att det är dags att faktiskt bevisa för tittarna hur sakta det går. FÖRSÖK ATT INTE SKRATTA [SVENSKA-KLIPP] Talves você goste de. Den här videon är inte tillgänglig. Vid det här laget kan brandmännen inte längre låtsas som ingenting och en av dem vänder sig om i ett försök att förstå vad … 69.7K views 6 days ago William Segerdahl och Bragi Bergssons grupp tokhyllade av juryn i Idol 2018 - Idol Sverige (TV4) Newsner » Häftigt » Försök att inte skratta när komikern imiterar. Share on Facebook Share on Twitter! 24 bilder som visar att barn har en otrolig fantasi – försök att inte skratta! Folk som gör bort sig #1 (Pinsamma Ögonblick) @Livhacks. Vi själva försökte att se videon utan att skratta men vi klarade oss inte längre än en minut! Det är lätt att skoja om chemtrailstroende, ... Försök att inte skratta... ... youtube.com 'Chemtrail' activist confronts local official. Polis konfronterar gammal gubbe som kör för sakta – när han vänder på kameran kan jag inte sluta skratta Men han är en otroligt rolig komiker. FÖRSÖK ATT INTE SKRATTA ÅT SÖTA DJUR w/ DOLLY ... Hur mycket tjänar jag på YouTube? Ettgottskratt . När YouTube inte kan göra det du vill kan ett felmeddelande visas på skärmen. Något gick fel. Med Sara Danius besked angående Svenska Akademien. För oss stela ”gamlingar” är det nog tyvärr för sent att satsa på en OS-medalj, så vi får helt enkelt hoppas på att våra barn eller barnbarn visar sig ha den rätta fysiken och smidigheten. Här får du bland annat se Robert De Niro, George Bush, Bill Clinton, Scooby Doo och många fler – i en och samma person. Ett gott skratt » Lista » 24 bilder som visar att barn har en otrolig fantasi – försök att inte skratta! Du kan också skapa ditt eget quiz. Newsner ger dig nyheter som berör! Animals Babies Beautiful Cats Creative Cute Dogs Educational Funny Heartwarming Holidays Incredible. Blir dubbelt så motiverad till att göra fler videos då! Försök att inte skratta när komikern imiterar. Jag godkänner att Eurosport och övriga företag inom samma grupp kan komma att skicka nyheter och marknadsföring om dess produkter och tjänster. Försök att inte skratta när den här komikern gör imitationer. Försök att inte skratta! Det här inlägget kommer inte att visa upp ett för stunden stylat hem, inte något loppisfynd, inte någon sydd påse eller annan gammal grej. 7 mesi fa. Där vet man inte det jag skriver om här. Gillade just du videon? Ifall du är en person som tycker om att surfa mycket på internet så har du säkert hört talas om internetforumet reddit. Det har hänt alla, men förr i tiden fanns inga mobiler och nuförtiden så kan… 3 mesi fa. Newsner ger dig nyheter som berör! Bästa imitationerna jag sett! Det var som att första säsongen av Jills Veranda var beviset. Quiz.Me är en sida där du kan göra tester om nästan vad som hellst. Om ni har en katt hemma eller om ni någonsin har tagit hand om en så kommer ni att känna igen dessa stunder från vardagen. Folk som kan dissa sig själva och skämta om sig själva är kul. Sluta lyssna på allmänna investeringsråd - 10% sparande är för mesar. Medan de är upptagna med sitt arbete börjar plötsligt någon att skratta och ... sig om i ett försök att ... inte låta bli att skratta! Det har ju gått några år sedan dess. Det blev nästan komiskt det här. Tryck om du vill försöka igen. Här kommer en liten filmsnutt på mina underbara pojkar. Det är omöjligt! Det bästa ur Vem vet mestg5dhdfdA. Hur mycket tjänar jag på YouTube? 4 mesi fa. Det här klippet är några år gammalt men hans imitationer av olika kända människor är helt fantastisk. Och visst får det oss vuxna att skratta ibland. ”Försök att ha självdistans och humor i dina videos. Det finns vissa barn som är bråkmakare och som gillar att göra hyss. Försök att inte skratta med!! Jocke & Jonna. september 17, 2014. Nu så utmanar vi dig att kolla på detta extremt roliga videoklippet utan att skratta – lycka till! Frank Caliendo är nog inte känd för särskilt många personer i Sverige. Här kommer en liten filmsnutt på mina underbara pojkar. Den här bonden har nog hört de flesta djurljud som finns, men det roliga är att när han skrattar låter han nästan som en höna som galer. Det här inlägget kommer inte att visa upp ett för stunden stylat hem, inte något loppisfynd, inte någon sydd påse eller annan gammal grej. Bästa imitationerna jag sett!. LÄS BESKRIVNINGEN INNAN NI FRÅGAR NÅGONTING!! Alla älskar ju humor och att skratta, liksom. Felmeddelandena kan ha olika orsaker. 11 mesi fa. | Q&A |Gurkis. Försök att inte skratta när komikern imiterar. Sub4Sub network gives free YouTube subscribers. FÖRSÖK ATT INTE SKRATTA ÅT SÖTA DJUR w/ DOLLY STYLEVlad Reiser. Ingenting by Konniichiwa 621,625 views; 3:23 Kändisar gråter (försök att INTE bli ledsen) by Kim Åsberg 1,924 views; 0:54 försök att inte... skratta - YouTube … Newsner . Många av dem, som en dålig internetanslutning och otillräckligt minne på enheten, har inte med YouTube att göra. SVÅRARE FÖRSÖK ATT INTE SKRATTA CHALLENGE **FOTBOLL EDITION**, Twitter: ... Popular on Youtube - Sweden. Den här artisten har en Youtube kanal som heter 'Simon's cat' och som ni måste lära känna. januari 26, 2017. ... försök att inte skratta Bästa imitationerna jag sett!. Tumma gärna upp den! ... en plats som polisen slutat offentliggöra självmordsstatistiken i ett försök att ... inte att göra det heller. Att gå fram och prata med den gamla mannen gav inte något resultat, så polisen var i en tuff situation där han inte riktigt kunde göra något mer. Medan de är upptagna med sitt arbete börjar plötsligt någon att skratta och skrattet växer allt starkare istället för att avta, som att personen inte kunde hålla tillbaka det...och plötsligt hoppar även andra in och börjar skratta. Bianca Ingrosso blåst av fejktaxi i Talang - Talang (TV4)Talang i TV4. När du har sett det här klippet lovar vi dessutom att du kommer att skratta åt dina försök till rörlighetsträning och stretching. Last Most Popular Related Videos.