Free printable and easy chords for song by Lisa Nilsson - Handens Fem Fingrar. Chords ratings, diagrams and lyrics. Handens Fem Fingrar by Lisa Nilsson Chords Different Versions Chords, Tab, Tabs. Men så liten mitt i natten När ingen ser, när ingen vet Kommer gråten mitt i skratten Fem fingrar ska skydda dej Ett är månen Ett är solen Play Handens Fem Fingrar Ukulele using simple video lessons Du är mitt kött och blod. Key Variations. Men så liten mitt i natten När ingen ser, när ingen vet Kommer gråten mitt i skratten . Det var en gång en glad och modig liten hund som hade en matte. Lyrics text of song Handens Fem Fingrar by Artist Lisa Nilsson Lyrics to Handens Fem Fingrar by Lisa Nilsson from the Till Morelia album - including song video, artist biography, translations and more! Lyrics mitt i natten, all the songs with mitt i natten lyrics or containing mitt i natten in the title songs about mitt i natten. Men så liten mitt i natten När ingen ser, när ingen vet Kommer gråten mitt i skratten ref: Fem fingrar ska skydda dig Ett är månen Ett är solen Fem fingrar ska skydda dig. Diskoteket var i mysrummet och Alice var oerhört blyg, men trygg i sin pappas armar. Transposed 6 Semitones Up. För att lyssna krävs att du har Spotify på din dator. Mitt I Natten - Torsson Jag känner dig, jag känner dig så väl. Play Advices. Handens Fem Fingrar Ukulele - Lisa Nilsson, version (1). Hemmamamma och fru som njuter livet på landet i Högakusten. Handens Fem Fingrar Chords - Lisa Nilsson, version (1). Renovering av 1800-talsgård och småbarnsliv i en salig röra. Handens Fem Fingrar Ukulele - Lisa Nilsson, version (1). Dina fasor, dina våndor finns också i min själ. Lyrics mitt i natten, all the songs with mitt i natten lyrics or containing mitt i natten in the title songs about mitt i natten. Så stor och stark på dagen, men så liten mitt i natten, när ingen ser, när ingen vet, kommer gråten mitt i skrattet. Play Handens Fem Fingrar Chords using simple video lessons Så hade det alltid varit, men en dag på vintern hände något hemskt. Mitt I Natten - Torsson See the lyrics and sing karaoke to Handens fem fingrar by Lisa Nilsson. Mitt i natten, nästan midnatt ... Nästan så man ibland får hålla hennes händer i styr. Find your favorite song lyrics with Smule now! Dina fasor, dina våndor finns också i min själ. Guitar Tabs Universe Här kan du lyssna på populära doplåtar. Chords Diagrams. I lördags, för drygt en vecka sen, var Alice på sitt första disco. Handens Fem Fingrar Chords by Lisa Nilsson with guitar chords and tabs. LetsSingIt is a crowdsourced lyrics database, created by and maintained by people just like you! This is me playing my version of the song Handens fem fingrar by Lisa Nilsson/Peter Lemarc in a Church nearby Uddevalla, Sweden. Lyrics to Handens Fem Fingrar by Lisa Nilsson from the Till Morelia album - including song video, artist biography, translations and more! Best version of Handens Fem Fingrar Chords available. ”Jag känner dig, jag känner dig så väl. Fem fingrar ska skydda dig Ett är månen Ett är solen Du är mitt kött och blod. Play Handens Fem Fingrar Ukulele using simple video lessons