Vi har testat åtta kap-/geringssågar som kostar från … Kap- och Geringssåg Bosch GCM 800 S eller DeWalt DW777. Kap- och geringssåg Makita DLS714Z SOLO Visa varianter. Proffsmagasinet har sedan 2007 tillhandahållit ett brett sortiment proffsverktyg, skydd och mätinstrument på nätet. Såg en Bosch PCM 8 S för 2690:- som jag nästan köpte, men ångrade mig för att jag ville jämföra olika. Proffsmagasinet har sedan 2007 tillhandahållit ett brett sortiment proffsverktyg, skydd och mätinstrument på nätet. Köp verktyg som sticksåg, vinkelslip, skruvdragare mm från Makita via vår webbshop eller butik i Stockholm. GCM 10 SD Kap- och geringssågar & arbetsbänkar ... Här hittar du snabbt och enkelt de passande reservdelarna för ditt Bosch-verktyg för hantverkare. Givetvis är sågarna felfria. Vi är stolta över våra produkter och det är viktigt för oss att du som kund blir nöjd. Jag är med på jakt efter en kap/geringssåg. Hej! Bordslängden kan bli upp till 3,8 m (med förlängning) för långa brädor och upplägget med rulle och anslag ger perfekt stöd för långa arbetsstycken. Sågen är utrustad även med LED-arbetsbelysning. Artikelnr: 456742 ... Kap- och geringssåg Bosch GCM 80 SJ Visa varianter. Toppmodellen med linjelaser, en Kompakt allroundsåg som tar liten plats och är enkel att transportera. Hos marknadsledande Swedol kan proffsen inom bygg-, entreprenad-, åkeri- och industrisektorn,och andra som väljer proffskvalitet, handla vad de behöver. Makita Kap- och gersåg med laser LS0815FL +++Obs, kan förekomma någon skada på förpackningen. Jag hade tidigare en ELU motsvarande 777:an och en nackdel som jag märkte var när man vill göra urspårningar i trästycket. Såg en Bosch PCM 8 S för 2690:- som jag nästan köpte, men ångrade mig för att jag ville jämföra olika. Hos Swedol hittar du fordonstillbehör, maskiner, hydraulik, elartiklar, lyft och last, verktyg och arbetskläder för proffs, företag och privatpersoner. Möt Bosch PCM 8 S - en användarvänlig och välutrustad 216 mm kap/gersåg som är idealisk för både stora och små sågprojekt i hemmet. Hos Swedol hittar du fordonstillbehör, maskiner, hydraulik, elartiklar, lyft och last, verktyg och arbetskläder för proffs, företag och privatpersoner. Det är viktigt, när du t.ex. KAP- & GERSÅG BOSCH GCM 8 SDE . Makita grundades i Japan 1915 och började sin verksamhet med försäljning och reparation av belysningsutrustning, motorer och transformatorer. Vi utmanar den fysiska bygghandeln genom att leverera fantastisk och kompetent service i samtliga våra försäljningskanaler. Försedd med inbyggd laser. Hej! Bänken har höjdinställbara stödben som ger stabil uppställning även på ojämna underlag. Jag är med på jakt efter en kap/geringssåg. +++ 216mm. Därför lämnar vi 2 års garanti på de allra flesta av våra produkter förutom varor av förbrukningskaraktär, och i vissa fall lämnar vi upp till hela 25 års garanti. Köp verktyg som sticksåg, vinkelslip, skruvdragare mm från Makita via vår webbshop eller butik i Stockholm. En bra allround såg. Eftersom DWns gejdrar inte löper parallellt med bordet så är detta inte lika lärt som på exvis Boschen. Du kan enkelt ställa in klingan i många olika vinklar och såga helt exakta snitt. Kompakta mått, låg vikt och flyttbara sidostöd! Kap-/geringssågen är ett fantastiskt verktyg om du arbetar mycket med trä. sågar virke till ett staket, paneler, golv eller träbeklädnad. Proffsmagasinet har sedan 2007 tillhandahållit ett brett sortiment proffsverktyg, skydd och mätinstrument på nätet. Maskinfästena med säkerhetslåsning ger en snabb och säker montering av maskinen.