Lyrics for Sång till friheten by Björn Afzelius & Mikael Wiehe. Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna, som blommorna på marken. LÅTTEXTER Det gåtfulla folket Barn är ett folk och dom bor i ett främmande land, detta land är ett regn och en pöl Över den pölen går pojkarnas båtar ibland, och dom glider så fint utan köl Svensk text: Björn Afzelius, musik: Silvio Rodriquez . du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna, som blommorna på marken. Du är det finaste jag vet, Du är det dyraste i världen. [G C D Em E] Chords for Björn Afzelius - Tusen Bitar with capo tuner, play along with guitar, piano & ukulele. ... Du är det dyraste i världen. Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna, som blommorna på marken. Du är det finaste jag vet. Björn Afzelius - Sång till friheten ackord på gitarr. Du är min ledstjärna och vän, du är min tro, mitt hopp, min kärlek. Lyrics to 'Sång Till Friheten' by Björn Afzelius. Du är mitt blod och mina lungor, mina ögon, mina skuldror, mina händer och mitt hjärta. Du är det finaste jag vet, du är det vackraste i världen. Sång Till Friheten (översatt cover av "El día feliz que está llegando") This song is by Björn Afzelius (singer/writer Silvio Rodríguez Domínguez) and appears on the album Innan Tystnaden (1982) by Björn Afzelius and on the live album Sång & gitarr (1984) by Björn Afzelius. Du är min ledstjärna och vän. Det hörs ju på titeln vad den handlar om. Det hörs ju på titeln vad den handlar om. Du är det finaste jag vet lyrics: Du är det finaste jag vet, Du är det dyraste i världen. View the 122 full and accurate lyrics we have for "Björn Afzelius" on LyricsBox.com. (Kommentar från Björn Afzelius 95 sånger, 1996) Du är det finaste jag vet Du är det dyraste i världen Du är som stjärnorna som vindarna som vågorna som fåglarna som blommorna på marken Du är min ledstjärna och vän Du är min tro, mitt hopp, min kärlek du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna, som blommorna på marken. Björn Afzelius - S Till Friheten lyrics lyrics: Du är det finaste jag vet. Du är det finaste jag vet, Du är det dyraste i världen. Björn Afzelius - Två Ljus. Sång till friheten - Björn Afzelius D G A D G A. Han sjunger ju "Du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen" och då syftar han på friheten antar jag. BJÖRN AFZELIUS - Du Är Det Finaste Jag Vet [1998-audio]. Du är det finaste jag vet Du är det dyraste i världen Du är som stjärnorna Som vindarna Som vågorna Ackord. Du är det dyraste i världen. Sång till friheten, av Björn Afzelius. C F G Dm Am7 ... Du är det finaste jag vet. Du är det finaste jag vet. ... Du är Det Finaste Jag Vet Björn Afzelius: Originalversionen, "Tusind Stykker", skrevs … I got it! Find them now! Han sjunger ju "Du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen" och då syftar han på friheten antar jag. / Du är det dyraste i världen. Du är det finaste jag vet, du är det vackraste i världen. Detsamma händer i mig och jag mår så bra av skogspromenaderna. Du är det dyraste i världen. Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna, som blommorna på marken. Björn Afzelius - Señor Martinez Mondragons bekännelse. Musikvideo till Björn Afzelius "Tusen Bitar" - en av hans mest kända och älskade låtar. Du är det dyraste i världen. Du är min tro, mitt hopp, min kärlek. / Du är som stjärnorna, / som vindarna, som vågorna, / som fåglarna, / som blommorna på marken. Du är min tro, mitt hopp, min kärlek. YouTube-video. Du är det dyraste i världen. highlight lyrics to add meaning... Du är det finaste jag vet. Du är min ledstjärna och vän. Oktober, du är så härlig att leva i, när naturen stillnar och lägger sig till ro. Du är som stjärnorna, som vindarna, Du är det finaste jag vet. som blommorna på marken. Du är det finaste jag vet. [D A G Bm Em] Chords for Bjørn Afzelius - Till min kära with capo tuner, play along with guitar, piano & ukulele.