41 Inlägg. Kampanjpriser på AC-Service! Service från 850KR. Fylla på AC själv har aldrig varit enklare. ac refill r134 Produktbeskrivning: ... Om du vill börja spåra denna konvertering måste du kopiera och klistra in koden i källan på den sida som du vill spåra. Felsökning 500KR tar ca 40min. Prenumerera på vårt nyhetsbrev Ditt namn Din e-postadress Skicka. Vi har produkter som alla kan använda. Volvo C30, S40N, V50, C70N; Fylla AC på V50 -10? 4. 2008-06-25, 23:40 #4. Mest läst just nu: Hur man släcker servicelampan på Volvo V50 och S40 generation II; Hur man byter lampa på en Volvo V70 II; Hur man släcker servicelampan på Volvo V40, Volvo S40 påfyllning ac 9-5 hej ... Volvo V50 2.0D -07. ... det räckte med att fylla på kyldmedium ,med det lång tid att fylla ... GDS KIT FÖR AC I BILEN MED STOP LEAK All In One Kit, Fyll din AC i bilen själv 560:- ... PAG 150 olja för AC -kompressor 250 ml. AC Oljor/DYE. Köp Kompressor, AC hos Skruvat - 2 495 kr. Prenumerera på vårt nyhetsbrev Ditt namn Din e-postadress Skicka. Gör det själv kit för ac. Inget problem med övertryck i kylarburken, har aldrig behövt fylla på kylarvatten, ... Lägger till några länkar till intressanta artiklar om Volvo V50: Det finns en mängd AC-certiferade Mekonomenverkstäder som hjälper dig att reparera en ... Är du dessutom medlem så får du 10 % rabatt på biltillbehör. Google+. Här hittar ni Ac kondensor/kylare till Volvo V50 04-07 från 140 bildemonteringar. Boka tid för felsökning och kostnadsförslag på. AC / ACC-utrustning med orginalkvalitet. Fylla på vätska till AC´n??? ... Fylla AC på V50 -10? "Efter service på min V50 DRIVe 1,6 säger Volvo att jag måste tillsätta additiv varje gång jag tankar. Hur fyller man på AC ... Läs av manometerns skala där ser du hur systemtrycket ligger och om du behöver fylla systemet. 08-514 305 20. Additiv vätska för partikelfilter, används som ett alternativ till Eolys 176, Eolys 42 och alla andra idag kända specifikationer på additiv vätskor. ... att fylla på ett additiv vid varje tankning. Som sagt så undrar jag var man kan provtrycka och fylla på AC: ... Mazda RX-8 40th Anniversary Edition "TS 2" • Volvo V50 "TS 1" Maxenigalaxen. ... Tänkte att jag kanske kunde kolla vätskenivån och ev fylla på vätska innan jag lämnar över till verkstan..