Överväldig av skam flyr Huo och räddas en hårsmån från döden av två kvinnor. Och han gav sina djur ett tecken, så att de gjorde som han. Så nu när planeringen börjar bli ordning på, så gäller det nu för mig att avsluta, hälsa på kompisar o.s.v. Ett omfattande test. Det skulle dröja åtskilliga månader innan den tuffe anstaltspresidenten fördes på tal igen. Katja från hans skola, som går i en årskurs över honom, förklarar att hon är kär i Florian och det kittlar i Florians mage. Att gå från längtande till att nu inte ens kan tänka tanken att få en 3:a. Så det ensamma strecket, som jag för 9-10 år sedan hade blivit mycket ledsen över kände jag idag bara en lättnad över. Kanske borde fler ha en kaxig förebild som till exempel ... , har du någonsin fått ögonkontakt med en myra? Från förvaring till förvandling Från förvaring till förvandling Från förvaring till förvandling I samband med att jag coachade en verksamhetschef för ett gruppboende fick jag vara med om en märkbar utveckling. Men när vi konfronteras med det omförhandlar vi betydelsen av vad det egentligen handlar om och ansvaret förskjuts. multiplicera multiplikation multiplikationer mumie mums mun mungo munh}la munhala munhaala munin munk munnen munter muntlig muntliga muntligt mur mura muraren mus musa musbo museum musik musikalisk musiker muskel must muta mutation muttra mux mycel mycke mycken mycket mygel mygg mygga mygla myllra mylta myndig myndigheters mynna mynt mynta myr myra myren myrstackar … Några av banden som kommer spela ser mer lockande ut än andra: Setherial Of Corpse! med Lisa Tilling. Om man ens är gift. Till skillnad mot sin far är Huo dock kaxig, arrogant och okontrollerad, något som leder till ett antal katastrofer. , Bullet, RAM, In This Grey och även April Divine. Tänk om och när man varit gift så länge. Han fanns även med på bild på deras hemsida." Översätt orden från svenska till spanska. Har hört att han är en tuff kille och är från Halmstad från början. Idag drar Visfestivalen i Västervik igång, därför blir det vistema med bland annat en kaxig myra, trubbel och gyllene morgon. Minus trettio grader. Använde de klassiska bibelcitaten från 2 kor 5:10 (var och en ska dömas och få tillbaka efter vad den har gjort) och ahh...ett ställe från Matteusevangeliet om att kasta de … Idag arbetar Seiran Shatery på en Folkhögskola här i Angered. Samtidigt funderar han på om han verkligen är mogen för förälskelse. Vi backar inte öppet våldet, vi tar till och med avstånd från det. Rimligare vore att alla kvinnor som föder ett barn har ensam vårdnad, tills hon skriver över halva på någon annan. Och så klev hon iväg tvärs över ängen, och inte brydde hon sig om alla de myror som hon trampade sönder. Men Lillvacker tyckte synd om de stackars krypen, och han klev så nätt och varligt att han inte skadade en enda myra. Hon kom hit från Iran 2008, flydde från sin pappa som skulle gifta bort henne med en äldre gubbe (en stut i min ålder) Att det blev Sverige var att hon hade sin mamma och hennes nya man här. Intresset för denne Raffa var svalt och få personer hade tagit notis om honom, om ens någon. Tyckte på något vis att det var väldigt fint och så. Det låter i och försig kallt, men så kallt kommer det nog inte bli i Luleå 19 Mars! Istället är alla männen enskilda unika, undantagsindivider. Än idag har vi faderspresumtion” vilket betyder att om ett barn föds av en gift kvinna registreras hennes make som far och ges vårdnad utan meck. Därmed finns mäns våld mot kvinnor eller ”kvinnomisshandel” vilket är förkastligt, men det är högst oklart vilka som ägnar sig åt det. Dagens ord såg jag på en tågvagn; "Dream box". Tåget åkte på en bank, nedanför ser jag först en cykel; "aha, bärplockare" slår tanken mig. Dagens celibration är min farmor och farfars 60-åriga bröllopsdag. På lördag så skall jag hem till Rustan G. som varit gift i 20 år nånting med en thailändska, hoppas att jag fattade rätt och riktigt. Dagens situation upplevde jag från tågfönstret.