... Hur hitta min iPhone i ”Den här datorn”? Jag undrar lite grejer som jag inte kan hitta på hemsidan... Hur lägger man över bilder från iPhonen till datorn (PC - Windows)? Om du behöver det, vi kommer också att gå över processen för export dem tillbaka till din Android-enhet. I denna guide, låt oss se hur man överföra foton från Android till PC. Välj ”för över bilder till mapp” 3. Svara gärna med tydliga instruktioner för jag är amatör. Det är klart en av de bästa programvara som kan användas för att se till att bilder från Mac eller PC överförs till iPhone med effortlessness. Tidigare när jag kopplade in min iPhone till datorn så öppnades automatiskt ett fönster där jag kunde välja att importera bilder. Del 1: Använda Wondershare TunesGo Retro för dataöverföring från PC/Mac till iPhone . Här kommer jag överväga exemplet med iCloud för dig, ... Du kan få alla dina iPhone-filer på datorn. Hur som helst, jag köpte en skiva till dottern (som inte finns på Apple Music), brände över den till mitt musikbibliotek och tänkte synka över den till hennes iPhone. När jag själv har tagit en bild med mobilen, har jag en rad alternativ som att skicka till mejl, dela på facebook etc. kom upp för mig sa dom att jag var tvungen att uppdatera min nya iphone till senaste uppdateringen innan jag kunde återställa till den andra säkerhetskopian. Om du behöver det, vi kommer också att gå över processen för export dem tillbaka till din Android-enhet. ... Vad har jag för … Hej! Obs: iTunes kunde inte överföringskontakter, icke-köpta musik och de filmer / bilder Not på kamerarullen för dig. Välj sedan säkerhetskopian av din iPhone 5 / 5C/5S, och återställa det till din nya iPhone 6/iPhone 6 Plus/iPhone SE/iPhone 7/iPhone 7 Plus. Svämmar din telefon över av nya och gamla bilder? ... Men utöver detta är det kabel som gäller för att föra över bilder och filmer till din Mac eller PC. Hejsan. En förmodligen väldigt dum fråga kmr här för jag börjar seriöst få damp. WhatsApp. Nu händer ingenting.