Kurmanji Sorani Dictionary – travel dictionary to translate Kurmanji to Sorani displaying a list of matching words. ... på kurdiska : Här hittar du översättningar till mer än 50 viktiga ord och uttryck från dari till svenska. [love] Senaste; ... Jag älskar dig! Meny Sök. jag älskar dig översättning i ordboken svenska - Kurdiska vid Glosbe, online-lexikon, gratis. Jag heter Maria och har fyra barn födda 2004, 2006, 2008 samt 2013 och jag arbetar som förskollärare med de yngsta barnen. ... persiska och kurdiska och en politisk debatt på engelska. Ser ut som regn i GA. ... Jag älskar dig. Så att du är förberedd på bästa sätt inför din resa till Afghanistan! Lär dig dessutom siffror och tal på dari! Öppna Svenska valsystemet. Jag accepterar ... kurmanji och sorani. Böcker för dig som är sådär 7-12 år. Jag saknar dig vakna upp mig på det sexigt sätt ... låter som du är upptagen i dag. ... Jag förstår. Lär dig här de viktigaste orden på dari! English. Kolla på www.natuniversitetet.se om det finns några kurser där. Det finns flera sorters kurdiska, två vanliga är Sorani och Badini. Jag har två speltokiga barn som är födda 2006 och 2009. ♥Engelska ... ♥Kurdiska.....Xoshm awet! Forumet - [love] Jag älskar dig - På olika språk!! Hur säger man ”Jag pratar inte dari” på dari? På val.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Det där betyder "Jag gillar dig riktigt mycket, vad jag än säger är fortfarande inte nog" Jag älskar dig är Asheghetam (?) jag tycker att det är roligt att lära sig säga jag älskar dig på olika språk. Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Annars är det väl privatlärare som gäller men det är ju dyrare än 1000:- i alla fall. Jag är inte väck, du skrev ju att jag älskar dig på persiska var "banna LOLOL" så vem är det då som är väck? hej jag ska lägga upp en video som en svenska tjej sjunger på kurdiska hon har jätte vackert röst och fint röst också.. Kurdiska språket talas i två huvudsakliga dialekte