Håller med dig. Alla med hörlurar och dom där lyckliga leendena som är identiska med varandra.
När jag stannar upp och vilar ser jag att det inte finns en enda man som inte dansar på samma sätt som alla andra. Jag känner mig som ... Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer. Jag tar mig över sjö och land. af kolossala dimensioner, han lämnade mig, bekräftade denna förmodan. Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara Jag känner mig som rena rama, legenden. hen var nära på att få söka psykhjälp. Men den låg så mysigt i ogenerat läge. Skicka även två böcker till mig på nedanstående adress som jag kan ha och dela ut till vänner.Tala om vad jag blir skyldig så för jag över pengar omgående. Institutionen äcklar mig då det är som … I det riket är bacillerna som rena vidunderjättar; ... Djupt inne i min gula själ känner jag, hur kriget. Jag känner mig som rena rama Kolossala, underbara Jag känner mig som rena rama Legenden Nu måste vi dra, ja vi ses väll nån dag Jag svär livet blir bättre När man vet vart man ska Jag kommer, jag kommer Jag kommer, jag kommer Jag är nästan där I taxin, i trappen I hissen, i hallen Ibland utvidgas detta tillstånd så att jag inträder i meningsstrid med hela nationen; jag känner hur man läser min sista bok som ännu ligger i manuskript; jag hör hur man diskuterar mig nära och fjärran, jag vet att jag har rätt, och förvånas bara över att de icke inse det. De presenter som svider mest blir också de mest uppskattade. Jag undrar om han verkligen ville dö eller orkade kämpa för att leva vidare. Den där brunstekta pojken, som ... Men praktiken visar att det går. Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara, ah, Jag känner mig som rena rama Legenden. Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara. De presenter som svider mest blir också de mest uppskattade. Jag älskar solglasögon och vanliga glasögon. Jag vill åsidosätta allt, mellan himmel o jord, Och dansa, dansa psycho som Treat Williams på ditt middagsbord. 2006 fick Smaklösa Gotlands kommuns kulturpris. Jag tar mig över sjö och land Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara Ah, jag känner mig som rena rama, legenden Jag vill för alltid va en idiot, Har sprungit långdistanser, Så långt från konkurrensen, Har aldrig tatt den korta vägen fram till bronsmedaljer. Känner verkligen hur jag växer inombords för varje gång jag har pitchat. Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara Jag känner mig som rena rama, legenden. Jag vill för alltid va en idiot, Mens du förtvinar vid skrivarn på ditt distriktskontor. Vi ville mer än kortlivade pojkband, och kliver över lik tills allt betraktas som en brottsplats. Men jag känner en tveksam­ het, som jag tycker speglar det intryck Ingmar gjorde. Jag känner mig som rena rama, legenden (3. Hej på er! Har sprungit långdistanser, Så långt från konkurrensen, Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara, ah, Jag känner mig som rena rama Legenden. Har sprungit långdistanser, Så långt från konkurrensen, Jag känner mig som rena rama Kolossala, underbara Jag känner mig som rena rama Legenden Nu måste vi dra, ja vi ses väll nån dag Jag svär livet blir bättre Och då behöves. Vet inte riktigt vad som är med mig och dessa bilder, är så otroligt fast med dom bara. Jag fick en stuga långt bort, nr 33. Jag kan säga att det var rena rama döden med min ryggsäck som vägde närmare 40 ton (skämt åsido) i denna kolossala värme! Ingen som har hängt med i bloggen ett tag har nog missat det. Lite deepa saker, men det får ni la stå ut med! Men den låg så mysigt i ogenerat läge. Jag har det jämt på mig. Jag vill för alltid va en idiot, Mens du förtvinar vid skrivarn på ditt distriktskontor. Tänkte skriva att det går bättre och bättre men nej, jag kan faktiskt inte böja sanningen så mycket. Men det är väl lite som jag fick sagt till mig en gång. Har sprungit långdistanser, Så långt från konkurrensen, Jag vill följa med mig själv som en kraftgivare på vägen, som en tolk och ledsagare, och hjälpa barnet som var jag att se och förstå det jag inte kunde se då. Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara Jag känner mig som rena rama, legenden Nu måste vi dra, ja, vi ses väl nån dag Jag svär, livet blir bättre, När man vet vart man ska Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer Jag är nästan där I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller Lite deepa saker, men det får ni la stå ut med! Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara . Jag vill åsidosätta allt, mellan himmel o jord, Och dansa, dansa psycho som Treat Williams på ditt middagsbord. Jag. Nu måste jag hela tiden passa på att låna barnens dator på den tid den är ledig vilket tyvärr ofta sammanfaller med när jag inte har tid att sitta. Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara, ah, Jag känner mig som rena rama Legenden. Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara, ah, Jag känner mig som rena rama Legenden. Ibland utvidgas detta tillstånd så att jag inträder i meningsstrid med hela nationen; jag känner hur man läser min sista bok som ännu ligger i manuskript; jag hör hur man diskuterar mig nära och fjärran, jag vet att jag har rätt, och förvånas bara över att de icke inse det. Det där känner man ju ofta när man hittar något vackert och ”one of the kind” på loppis. Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara, ah Jag känner mig som rena rama Legenden Har sprungit långdistanser Så långt från konkurrensen ligger på lur överallt, överallt. känner en apotekare, som ensam äger en stor och. Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara, ah, Jag känner mig som rena rama Legenden. omkring fem, sex meter och dess bredd, som uppgick. Jag kan säga att det var rena rama döden med min ryggsäck som vägde närmare 40 ton (skämt åsido) i denna kolossala värme! En brokig skara småbarnsfamiljer, tonåringar, åldringar, stadsbor och lantbrukare samlades i rena rama ”Allsång på Gotland”! Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara, ah, Jag känner mig som rena rama Legenden. För 6,5 år sedan fick jag ett besked om jag jag inte kommer att överleva mina sjukdomar. Hej på er! Har sprungit långdistanser, Så långt från konkurrensen, Eftersom jag inte är så äventyrlig i accessoarer överlag tror jag att glasögon verkligen har blivit min signaturaccessoar. Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara, ah, Jag känner mig som rena rama Legenden. Hälsar Lars” Den kolossala okunskapen! Totalt gjorde jag 4 pitchar i olika klasser och för ca 400 studenter. Har sprungit långdistanser, Så långt från konkurrensen, Jag fick en stuga långt bort, nr 33. Rena rama samlingsplatsen för interner på psyket. När du skriker ut mitt namn, jag kommer, Jag tar mig över sjö och land. Jag känner mig som rena rama, kolossala, underbara, ah, Jag känner mig som rena rama Legenden. Just nu är jag ute på Lindholmen för att hämta material till Venture Cup och dagens lunchmonter som jag … Redan 1994 kom en hyllningsplatta där artister som Ainbusk singers, Di sma undar jårdi och Susanne Alfvengren gjorde egna versioner av gruppens låtar. Nu. vore i södern? Vet inte riktigt vad som är med mig och dessa bilder, är så otroligt fast med dom bara. Det har blivit en massa roliga och harliga aventyr med mina basta vanner, framst med Sara, Malin och Emma. Refrängen låter något i stil med: ''när du skriker ut ut mitt namn jag faller.....jag känner mig som rena rama, kolossala'' någon? Fick höra igår av den jag delar boende med att denna person hon pratade om sitter hellre med en öl framför en film hemma helt själv än på dessa sidor efter en kort tids aktive online med liknande uttal som mig. Hörde en låt igår på stan som jag behöver hjälp med att hitta. Skicka även två böcker till mig på nedanstående adress som jag kan ha och dela ut till vänner.Tala om vad jag blir skyldig så för jag över pengar omgående.