Om jag fick välja – frisk och inte skriva, eller sjuk och skriva, så skulle jag nog trots allt välja det sista. Han förklarade att han tänkt på sitt beslut, vi passar inte ihop, vi är inte det bästa vi kan … Jag kan känna rent hat, det är inte trevligt! Jag hör vad han säger och vet att han har bestämt sig. Han förklarade att han tänkt på sitt beslut, vi passar inte ihop, vi är inte det bästa vi kan … Jag höll på med mobilen precis innan jag skulle sova och sedan nunde jag inte sova.en jag slutade med det och nu kan jag sova och varför man inte kan sova om man grejar med mobilen precis innan man ska sova är för att hjärnan arbetar när du håller på med mobilen…. Vi talade imorse, vänligt mot varandra. Skribenten: Gör dig av med möjligheterna, självmordets snuttefiltar. Jag kan inte heller tåla gluten, på grund av min celiaki. Jag höll på med mobilen precis innan jag skulle sova och sedan nunde jag inte sova.en jag slutade med det och nu kan jag sova och varför man inte kan sova om man grejar med mobilen precis innan man ska sova är för att hjärnan arbetar när du håller på med mobilen…. Men sånt ingår inte i mitt mönster. Du kan, jag vet att du kan. Susanna Pettersson Kära du som inte längre älskar livet. Det kan göra dig segare än du skulle känna utan lite extra sömn, och det kan ta dig ännu längre tid att känna dig helt vaken - vilket inte är ett bra sätt att börja dagen på. Jag kan inte heller äta för mycket sallad, eftersom min kropp straffar mig för det. Du nämnder inte att du spyr när du försöker äta och du kan dricka nyponsoppa utan problem så det låter som det är något psykiskt. – Ibland kan jag undra om allt inte var meningen. Känner mig utbränd och halv. Jag undrar hur det kommer att kännas att komma tillbaka till jobbet efter denna semester. Jag förstod till slut att det inte gick att leva så, och jag hade turen att få tag i en duktig neurolog i Tyskland. Min man lägger sig 23.15 men jag sitter uppe och löser suduko. - Om du börjar känna dig stressad och hängig, då är det skönare att ta en dubbel espresso eller en cola. Vi talade imorse, vänligt mot varandra. ... Jag tror på att äta lite av varje inte överdriva nått . Du vet, lite skit och lite bra. Jag kan inte heller tåla gluten, på grund av min celiaki. vill ha en sort, som man verkligen bara blir tung o trött på! Det är vanligt och inte farligt att då och då ha en natt när du sover dåligt eller inte alls. Varför är en läkare inte positivt inställd till att jag vill leva ett hälsosamt liv utan att stoppa i mig kemikalier? Jag kan prata om jag hinner, men ett tag kände jag att han ville väldigt mycket. ... Om du har besvär med sömnen finns det flera saker du kan prova för att sova bättre. Lugnande örtte Prova att dricka en kopp örtte en stund innan du ska gå och lägga dig. Du vet, lite skit och lite bra. Du behöver oftast inte oroa dig för att du får för lite sömn. Tänk bara på att inte äta för mycket innan du ska sova, eftersom ett aktiverat matsmältningssystem kan hålla dig vaken. ... Man kan inte leva utan sitthjärta. Eftersom jag måste vara vaken och koncentrerad på jobbet använde jag massor av sömntabletter. Att inte kunna sova kan leda till långvariga allvarliga hälsoproblem. Arbetslös, inga pengar. och som i feber jag går Och jag kan inte leva utan dig Och när du kyssar mig ger så vill jag bara ha fler Min älskling, jag kan inte leva utan dig Känner mig utbränd och halv. 02.10 och kan inte sova. jag kan inte äta, inte sova, de ända jag kan är att tänka, tina tina tina tina o de är en grejj jag undravill du bli min tjej? (Lyrics) Jag kan inte sova Kan inte äta Kan inte leva utan dig Kan inte tala Kan ej förklara För jag behöver dig Jag kan inte sova Kan inte äta Kan inte leva utan dig ... Man kan inte leva utan sitthjärta. Sedan läste jag att det kan vara nervgifter i alger och vågar inte äta den längre Vill du ändå så kan jag skicka dig min burk, jag hade annars tänkt slänga den men har inte gjort det än för jag … Jag måste sova 9-10 timmar per natt (och dag eftersom jag har svårt att sova på natten) och motionera varje dag. ... Man kan inte leva utan sitthjärta. ... Någon kan tro på dig. jag har för vana att bara börja snöa in på en massa tankar istället för att sommna! Arbetslös, inga pengar. Jag undrar hur det kommer att kännas att komma tillbaka till jobbet efter denna semester. låt dig inte … Men sånt ingår inte i mitt mönster. Annars stänger hjärnan av igen och jag kan inte göra nått utom att sitta i soffan och stirra. Man kan få uppvarvningssymptom, kanske svårt att slappna av och sova, man pratar fort, känner oro och hjärtklappning. Många människor dit tidigt eller sent att uppleva en form av sömnlöshet. Vi skulle ses, vi skulle åka utomlands. Det har då alltid funkat för mig och sen så har jag alltid rört på mig varje dag . Jag tror det är en kombination av något psykiskt och att du dricker dig mätt på nyponsoppan. Jag måste sova 9-10 timmar per natt (och dag eftersom jag har svårt att sova på natten) och motionera varje dag. Jag vill inte stiga upp ur sängen, vill inte gå ut, vill inte vara trött, utmattad och otillgänglig men jag kan inte styra det. Sedan läste jag att det kan vara nervgifter i alger och vågar inte äta den längre Vill du ändå så kan jag skicka dig min burk, jag hade annars tänkt slänga den men har inte gjort det än för jag … ... Någon kan tro på dig. Det kan göra dig segare än du skulle känna utan lite extra sömn, och det kan ta dig ännu längre tid att känna dig helt vaken - vilket inte är ett bra sätt att börja dagen på. Det har då alltid funkat för mig och sen så har jag alltid rört på mig varje dag . Om jag lägger mig med min man kan jag sova ca 1,30 tim sen är jag vaken 2-3 tim ligger 1 tim sen suduko. Tänk bara på att inte äta för mycket innan du ska sova, eftersom ett aktiverat matsmältningssystem kan hålla dig vaken. Utan bara vanligt grovt näthat som du håller på med. Lugnande örtte Prova att dricka en kopp örtte en stund innan du ska gå och lägga dig. ... Om du har besvär med sömnen finns det flera saker du kan prova för att sova bättre. (Lyrics) Jag kan inte sova Kan inte äta Kan inte leva utan dig Kan inte tala Kan ej förklara För jag behöver dig Jag kan inte sova Kan inte äta Kan inte leva utan dig jag känner ett sådant hat och irritation över honom för att han förstör min sömn de enda dagarna i veckan jag har en chans att få sova. Jag vill inte stiga upp ur sängen, vill inte gå ut, vill inte vara trött, utmattad och otillgänglig men jag kan inte styra det. Alltså inte köpa boken, utan bara sagan på ett papper som jag kan skriva ut... Vet att jag läste den för ett tag sedan men nu hittar jag den bara inte. – Jag kunde inte sova, det kröp och värkte i benen. Jag höll på med mobilen precis innan jag skulle sova och sedan nunde jag inte sova.en jag slutade med det och nu kan jag sova och varför man inte kan sova om man grejar med mobilen precis innan man ska sova är för att hjärnan arbetar när du håller på med mobilen…. nån strain, som man verkligen kan sommna på.. o säg inte nu bara "nån indica"! Jag hör vad han säger och vet att han har bestämt sig. Tänk bara på att inte äta för mycket innan du ska sova, eftersom ett aktiverat matsmältningssystem kan hålla dig vaken. Du behöver oftast inte oroa dig för att du får för lite sömn. MEN du kan inte uppföra dig varken här eller garanterat inte i ditt dagliga liv heller. Det kan göra dig segare än du skulle känna utan lite extra sömn, och det kan ta dig ännu längre tid att känna dig helt vaken - vilket inte är ett bra sätt att börja dagen på. – Ibland kan jag undra om allt inte var meningen. ... jag följer inte med, ligger och vill ta livet av mig, men det skulle jag aldrig göra, jag vill leva och jag vill inte vara så här, jag kan INTE bara ta ett glas vin, en stor stark, osvosv, det sitter någon bakom mig och viskar; ... Till Lucia kan du fira dina 14 dagar!