Några program kan man köpa och installera på sin dator. Ladda upp videor. Flytta skjutreglaget till 10 MB. Den enda funktionen som är exklusiv till hemsidan är att du kan hämta en länk till din Instagram att klistra in på ställen där du vill göra reklam för dig själv. Det finns många olika slags datorer och TV-apparater. ... Om du inte har klickat på Publicera kan inte andra personer se din video. Att Infoga ett inbäddat videoklipp är praktiskt men gör presentationen större. Hur andra webbläsare klarar det vet jag inte, men det finns vägar runt alla spärrar, annars skulle man inte kunna se videoklippen. Det rör sig bland annat om dina egna inlägg, samtal, delade inlägg, bilder, videoklipp, telefonnummer, vänner, födelsedagar och den reklam du har klickat på. På SVT Play kan du se SVT:s program och sändningar när och där du vill. Hur kan jag titta på DVD-filmer på datorn Digital Versatile Disc eller DVD är det mest populära formatet för filmer . Andra kan man ladda ner och använda dem först gratis (i några dagar eller månader), men sedan ska man i alla fall betala för att fortsätta använda dem. Problem ... På den här sidan kan du ändra lagringsinställningarna för … ... När datorn är ihopkopplad med TV:n kan du sitta i TV-soffan och se program från SVT Play - när du vill. Jag har problem med att se Youtube-klipp i Facebook. Gå in på en webbplats, till exempel www.sonymobile.com, och kontrollera att datorn är ansluten till Internet. Tänk på att andra enheter med Windows 10 kanske inte har stöd för vissa funktioner, som möjligheten att ta foton och spela in videoklipp och ladda upp dem. På den här sidan kan du ändra lagringsinställningarna för webbplatser du har besökt. Du kan även se en uppmaning på iOS-enheten som uppmanar dig att Lita på den här datorn. Testa följande tips om du inte kan visa eller spela upp videoklipp på datorn: Prova med en annan USB-port på datorn och kontrollera att enheten är ansluten direkt till den USB-porten. S: Om du vill använda "PlayMemories Home" för att visa foton och sparade videoklipp utan att använda "PlayMemories Home" måste du använda "PlayMemories Home" för att ange mappen där bilderna och videoklippen är sparade. Flash Player-information Om Flash Player har installerats på datorn visas Flash Player- och operativsystemsversionen i följande ruta. Hej! Totalt 0. Vet inte om det säger något men ni kanske kan se några siffror. Hör du ljudet i en YouTube-video men ser en grön skärm? Prova med en annan USB-kabel för att säkerställa att kabeln inte är skadad. Hjälp mig! Och innan ni skriver något: Nej, jag vill inte köra Firefox då det är segare än den värsta kola. Hämta den senaste versionen av Flash Player. Klicka på "Spara som". Du kan publicera din video senare i Videohanteraren. Hur du kontrollerar internet och datorn historia beror på vilken webbläsare du använder , och även vilken version av Windows du har . ... Varför fungerar inte svtplay.se på min TV? Jag har gjort en omstart av datorn samt … Mitt problem är att helt plötsligt så kan jag inte surfa in på några hemsidor eller kolla på youtube video. När du har den utrustning du behöver kan du testa ljudet och bilden med en olistad video för att se till att livestreamen flyter på ordentligt. Andra HP-ikoner kan finnas kvar på Windows-skrivbordet eller i Start-menyn. Flash Player. Ytterligare information Utgiven av Det finns också onlinetjänster som man inte behöver installera på datorn. Hej har som så många andra problem med win 8.1. Kontrollera om Flash Player är installerat på datorn .... 2. När uppladdningen är klar får du … Vänster klicka på denna hyperlänk skulle låta dig se videon, men just att klicka på det öppnas en rullgardinsmeny. ... Om datorn inte har en inbyggd kortläsare kan du använda en extern USB-kortläsare som är … I exemplet har jag kopplat upp mig på WiFi men det blir samma resultat buffringsmässigt om jag använder kabel. Om du inte kan titta på våra filmklipp kan det bero på att du valt fel format eller att du inte har den programvara du behöver för att titta på filmklippen. Kopiera. Om det inte finns någon Internetanslutning kontrollerar du kabeln, routern och Internetleverantören. Tryck på Lita på för att fortsätta. Efter det är gjort, med korrekt video redigerande mjukvaran, kan du redigera dina videor på datorn som en professionell eller bara titta på dem på TV med familjen och vänner. Du kan välja de objekt som du vill importera och välja var du vill spara dem. Dessa är separata program som kanske installerats under första installationen av skrivarprogramvaran. Om du inte har gjort några ändringar i datorn, inte installerat om Windows, inte har bytt hårdvara INNAN ljudet har slutat fungera så borde du först undersöka om alla kablar sitter i som de borde, tänk på att vanligtvis så används den gröna kontakten i datorn för att koppla in högtalare. Välj Importera > Från en USB-enhet och följ sedan instruktionerna. F: Foton och videoklipp som har sparats på datorn kan inte visas i "PlayMemories Home". Klicka på Ladda upp längst upp på sidan. Alla denna information och data kan du själv hämta som en zip-fil som sparas i datorn. Välj Ladda upp video. För bara en månad sedan köpte vi en ny dator, en Samsung. Förutom att du inte kan ladda upp fotografier via hemsidan kan du till exempel inte heller hålla dig uppdaterad på vem som gillar dina foton. Se upp för varningar om svag signal och dålig ljudkvalitet. Om Flash Player inte har installerats visas ett felmeddelande. Med flera tjänster kan du ladda ner från Youtube och se lokalt. Mitt problem är att helt plötsligt så kan jag inte surfa in på några hemsidor eller kolla på youtube video. Twitter 0. Se Inga videoklipp spelas upp längst ned ... "Det är möjligt att YouTube blockeras om du har installerat programvara som blockerar annonser och popup-fönster i datorn. Följ anvisningarna nedan och ladda upp videor från datorn eller en mobil enhet. Det står bara och snurrar tills det kommer upp: An error accurred. Figur : ... den stöder samma typ av kort som finns i kameran kan du använda minneskortsläsaren för att få åtkomst till fotona på datorn. Du behöver inte ha tillgång till internet för att använda tjänster som Youtube. Om du använder ActiveX-filtrering eller spårningsskydd kan vissa spel eller videoklipp vara inaktiverade. Det beror på ett par saker och du kan själv räkna ut vad det handlar om. Om man kikar in i hörlurshålet kan man då se ett ljussken och det beror på att datorn inte förstår att hörlurarna har pluggats ur. Använd inte en USB-hubb eller en USB-förlängningskabel. Tryck på Lita på för att fortsätta. Med gratisprogrammet VLC Media Player kan du se video på datorn i så gott som alla ­format – utan krångliga tilläggsprogram eller codecar. Kan inte längre se filmklipp som vi har filmat med digitalkameran, och kan inte heller se bilder som man lägger in i Windows Movie Maker. Kan någon hjälpa mig eller bara säga vad det är som är fel. Välj en katalog på din dator där du vill att din video sparas och klicka sedan på knappen "Spara" för att ladda ner videoklipp till din dator.