Jag är vad jag äter. I år ser vi ett nytt ansikte i programledarrollen; hälsogurun, träningscoachen och före detta proffsdansaren Annika Sjöö. I … Tittarsuccén "Du är vad du äter" har under åren motiverat många till att äta hälsosammare och röra på sig mer. Vid programledarrodret hittar vi hälsogurun, träningscoachen och den före detta proffsdansaren Annika Sjöö. Här hittar du alla recept från Anna Skipper och TV-programmet Du är vad du äter, där hon hjälper människor att gå ner i vikt. Köket.se. Känner du dig trött och hängig? Från 2016 sänds programmet återigen på TV3 men med Annika Sjöö som kostexpert/programledare. Let’s Dance”-profilen Annika Sjöö, 35, är van vid att medverka i tv. Jag älskar dem!  ”Du är vad du äter” gör comeback i rutan i höst. Nu kommer en andra säsong med kostexperten, träningscoachen och före detta pro sdansaren Annika Sjöö som programledare. Du får i boken flera olika träningsprogram som du kan använda på olika sätt beroende på vad ditt mål med träningen är. Vill ni boka en föreläsning med Annika Sjöö kring kost, hälsa & träning? Ny programledare för populära TV-programmet Du är vad du äter! Varför inte överraska någon du tycker om med en lyxig frukost hemlevererad till dörren? Sommaren är här vilket innebär mer tid för goda, härliga och långa frukostar! Inspirerad av "Du är vad du äter" ska jag nu starta det nya året med lite nya vanor. Han beskriver alla övningar på ett bra sätt och bilderna är … Du är vad du äter är en av TV3:s största tittarsuccéer någonsin – och återvände hösten 2016 i en ny, spännande tappning. Nu kommer tittarsuccén Du är vad du äter äntligen tillbaka till TV3 – i en ny, spännande tappning och med hälsogurun Annika Sjöö som programledare. Mellan 2011 och 2012 sändes programmet i TV4 Plus/Sjuan även då med Anna Skipper. Mat: Maten är mitt konstnärliga verktyg som professionell men det är också oerhört viktigt för mig privat att äta god och nyttig mat. Lastbilschauffören Eva är beroende av coca-cola och får i sig 17 500 sockerbitar per år från läsken. Men när hon nu gör programledardebut i den nya säsongen av ”Du är vad du äter” får hon visa en helt ny sida av sig själv. Nu kommer tittarsuccén Du är vad du äter äntligen tillbaka till TV3 – i en ny, spännande tappning och med hälsogurun Annika Sjöö som programledare. Hej! Du är vad du äter är en av TV3:s största tittarsuccéer någonsin – och återvände hösten 2016 i en ny, spännande tappning. Varför inte överraska någon du tycker om med en lyxig frukost hemlevererad till dörren? När julen städades ut på tjugondag Knut (13 januari) tog jag och rensade kylskåp och skafferi i typisk "du är vad du äter"-anda. – Jag är hård men inte elak. I säsongsstarten av ”Du är vad du äter” möter vi Matilda som kämpar för att bli gravid. Du är vad du äter” gör comeback i rutan i höst. Är inte förvånad att jag gillade det jag älskar både citron och ingefära. Nu är jag inne i sådär konstiga rutiner igen? När Lilleman är med så kan det hända att jag somnar vid 19:30-20:00. När jag och Annika Sjöö var uppe på SPA-avdelningen på Varbergs stadshotell så serverade de varm citron/ingefäradryck och det var sååååå gott! Här ska Annika träffa svenskar med rejält osunda vanor som får en unik chans att förändra sina liv med skräddarsydda kost- och träningsplaner.  Du är vad du äter är ett TV-program som ursprungligen sändes på TV3 mellan 2005-2007 med Anna Skipper som kostexpert/programledare. Du är bloggare, jag är bloggare. Aktuell: Med ny säsong av ”Du är vad du äter” och nya inspirations- och hälsoresor till Turkiet i vår. ... När julen städades ut på tjugondag Knut (13 januari) tog jag och rensade kylskåp och skafferi i typisk "du är vad du äter"-anda. I år ser vi ett nytt ansikte i programledarrollen; hälsogurun, träningscoachen och före detta proffsdansaren Annika Sjöö. ⭐️Erbjudande i samarbete med Linas Morgonleverans⭐️. I år ser vi ett nytt ansikte i programledarrollen; hälsogurun, träningscoachen och före detta proffsdansaren Annika Sjöö. Ikväll är det premiär för andra säsongen av ”Du är vad du äter” och jag träffar det här fantastiska och ljuvliga prästparet! ?Godmorgon? Hoppas att du sovit gott… ☺️Jag släckte ner lååååångt efter midnatt…. Annika Sjöö: “Du är vad du tänker ... Hennes nya roll som programledare för “Du är vad du äter” är ett drömuppdrag, men det tar på krafterna. Men TV3 har bytt ut Anna Skipper - i stället tar Annika Sjöö över. – Man kommer definitivt få se en strängare sida av mig än tidigare, men jag är inte elak! © Bonnier Magazines & Brands AB, 105 44 Stockholm. Vad vill du laga idag? Tittarsuccén Du är vad du äter har under åren motiverat många till att äta hälsosammare och röra på sig mer. Hej! Tittarsuccén "Du är vad du äter" har under åren motiverat många till att äta hälsosammare och röra på sig mer. Har du svårt att hitta motivation och tid till träning?  Det är dags för nystart, både för programmet och för deltagarna. Du är vad du äter med nya programledaren och före detta proffsdansaren Annika Sjöö. ”Du är vad du äter” är en av TV3:s största succéer någonsin. Mellanmål Här hittar du alla recept från Anna Skipper och TV-programmet Du är vad du äter, där hon hjälper människor att gå ner i vikt. Sneglade på ett avsnitt av du är vad du äter och måste säga att jag blev positivt överraskad Annika Sjöö. Men TV3 har bytt ut Anna Skipper - i stället tar Annika Sjöö över. Hur FAN kan man tillåta den mobb, och det drev som sker i … Det jag har med mig från min Let’s dance-tid är att jag är van att jobba med hopplösa fall, säger Annika Sjöö och skrattar. Krånglar magen? Båda är vi människor, med både fel och brister. Ikväll är det premiär för andra säsongen av ”Du är vad du äter” och jag träffar det här fantastiska och ljuvliga prästparet! Gå till innehåll. Annika Sjöö, känd från "Let's dance" tar över programledarrollen från Anna Skipper i nya "Du är vad du äter" i TV3. ”Let’s Dance”-profilen Annika Sjöö, 35, är van vid att medverka i tv. – Man kommer få se en mer bestämd Annika… Erbjudande i samarbete med Linas Morgonleverans Sommaren är här vilket innebär mer tid för goda, härliga och långa frukostar! Okej. Se Du är vad du äter i TV3 Play! Nåja, jag är väl inte lika sträng som Annika Sjöö men nu finns inga kakor eller glass kvar i alla fall. Nu är tv-klassikern tillbaka – i en ny tappning.