Gold Glassic Styler från ghd tar plattängerna från ghd till en ny nivå och utsågs själv som vinnare i Swedish Beauty & Cosmetics Awards 2012. Man behöver bara lära sig tekniken, så har man fräsiga lockar på nolltid. GHD äger!!! 2014 februari 11 » MICHALIE Ta sedan passé för passé (inte mer än 2 cm bred och ca 5 cm lång) borsta igenom och locka håret med en mellan stor korn formad locktång. De keramiska plattorna ger inte bara mer värmeskydd jämfört med andra modeller utan gör att håret glider enklare och sliter mindre. Om du vill äga en plattång från GHD med standardfunktioner, men gärna vill spara pengar, så är GHD IV Styler ett bra alternativ. KMS Curlup Hot Spiral Spray - Arbetsspray innehållande apelsin & mint, skapad för att använda tillsammans med locktång eller diffuser för att förstärka lockar. ... Börja nerifrån och sätt upp håret med clips så har du kontroll på det och missar ingen slinga. För er som undrar vad jag använder för verktyg så är det en styler från ghd. Min frisör använder denna och hon visade mig hur enkelt det är att locka håret med den (det finns även bra videor på youtube om detta). Ghd är kända för att göra stylers med hårets välmående i fokus. Som namnet kanske antyder så är detta plattång framtagen för att antingen platta eller locka håret. Båda alternativen fungerar ypperligt bra och smidigt med ett resultat som liknar de dyrare produkterna. Jag brukar locka mitt hår med min tång och det är precis lika enkelt som att platta med den. Ghd plattänger funkar också jättebra att locka med men jag tycker lockarna håller mycket bättre med riktiga locktänger. Att locka håret med plattång är easy peasy, och det går SNABBT. Att locka håret med plattång är easy peasy, och det går SNABBT. Skyddar håret vid värmestyling ghd Pretty In Pink Limited Edition - en av de bästa plattängerna (eller stylingtängerna) på marknaden. Det praktiska är ju att den går att locka med också och det blir alltid jättebra lockar med den plattången i både mitt hår och andras som jag har provat på! Ghd® plattänger är en av de absolut populäraste plattängerna i världen! På denna sida har vi listat de bästa locktängerna och mest populära modellerna i Sverige. Produkterna har använts av både experter och vanliga personer. För att göra lockar med en plattång klämmer man åt slingan vid hårfästet, vrider lite och drar tången neråt. Det går snabbare att platta/locka med högre värme... men som sagt, det sliter något mer på håret … Lägger man locktången med håret som på fel-bilden får man det här resultatet som ni ser på min lugg till höger. Mitt stylingjärn kommer från GHD och är min älskling! Att locka håret kan vara lika enkelt, om inte enklare, att göra med en plattång och det finns dessutom större möjligheter att göra olika typer av lockar med en plattång. I så fall är du kanske på jakt efter en riktigt bra locktång. ... Fungerar bra till att både platta och locka håret. En annan fördel med ghd V Gold Classic Styler är att det följer med ett skyddande skal som sätts över plattorna som fungerar som värmeskydd. Plattång – bäst i test! /My styling-iron is from GHD and is the the best on the market if you ask me! Att locka håret med plattången kan spara dig massor av pengar då du kan använda samma verktyg för flera olika frisyrer. Våra tester utförs så som produkterna är tänkta att användas i verkligheten. Jag använder en själv efter varje hårtvätt och lockarna sitter i nästan en vecka, tills jag tvättar håret igen. Ghd curl wand ger dig en locktång som lockar håret snabbt och enkelt, utan problem. Videoblogg – Att locka håret med plattång! Hur bra det går beror så klart på vilken plattång man har, men med en ghd är det inga problem. Flera av våra plattänger är speciellt anpassade för att också kunna locka ditt hår med extra bra resultat. Från Ghd till Babyliss och Obh Nordica, Damernas Värld har testat sig fram till de bästa plattängerna på marknaden just nu. Ghd soft curl tong skapar mjuka och stora lockar som håller hela dagen och kvällen. Psst? /My styling-iron is from GHD and is the the best on the market if you ask me! Uncategorized. KMS Curlup Hot Spiral Spray - Arbetsspray innehållande apelsin & mint, skapad för att använda tillsammans med locktång eller diffuser för att förstärka lockar. I videon ovan demonstrerar stylist från ghd hur du kan använda deras ghd Eclipse för att göra vågigt hår.. Innan du i all hast tar fram din plattång och provat själv så skulle vi starkt rekommendera att du kontrollerar så inte kanterna på dina plattor är vassa. Med en plattång från ghd kan du platta håret till perfektion men du kan också använda plattången till att skapa volym i håret, locka det eller göra vågor. Båda alternativen fungerar ypperligt bra och smidigt med ett resultat som liknar de dyrare produkterna. En bra plattång kan användas för mer än att bara att platta håret. Man behöver bara lära sig tekniken, så har man fräsiga lockar på nolltid. För er som undrar vad jag använder för verktyg så är det en styler från ghd. Är plattången skonsam mot håret, hur lång tid tar den att värma upp och kan man även locka med den? Skyddar håret vid värmestyling ghd Pretty In Pink Limited Edition - en av de bästa plattängerna (eller stylingtängerna) på marknaden. GHD har dock satsat på detta lite extra. Här kommer tre olika sätt att locka håret med plattång:). Med en välvd baksida i en något större storlek än hos konkurrenterna kommer Platinum Styler att ge dina lockar en större omkrets och alltså ett större svall. Recension på den finns här: GHD PLATTÅNG RECENSION ghd V Gold Classic Styler, eller bara Gold Classic Styler som ofta är namnet i vardagligt tal, är uppföljaren till ghd IV Styler som vunnit flera tester. Vi har testat plattänger. Att locka håret med plattång är easy peasy, och det går SNABBT. Den ligger lätt i handen och är enkel att arbeta med. Vill du locka håret och få snygga Hollywood-lockar? Betydligt enklare och mindre tidskrävande än en traditionell locktång. Med en ghd locktång lockar du håret snyggt och enkelt. Det innebär att det är nu ännu lättare att locka håret med en plattång. Uncategorized. Man behöver bara lära sig tekniken, så har man fräsiga lockar på nolltid. Med deras hårredskap finns det oändliga möjligheter för hur du kan styla ditt hår. Å andra sidan har jag i många år själv haft en Ga Ma CP1 (innan jag bytte till ghd platinum) och varit väldigt nöjd. GHD är medvetna om att man snabbt kan bränna sig på handen när man plattar håret med en plattång, och därför är GHD Eclipse försedd med Aerogel-isolering i handtaget som gör att det blir svalare för handen. Håret bakifrån! Som namnet kanske antyder så är detta plattång framtagen för att antingen platta eller locka håret. Dessutom gör precisionsplattorna fjällskiktet plattare under stylingen och ger ett sunt och mer friskt utseende. En plattång som även lockar håret är snabb att jobba med. Plattång / locktång: 8 produkter i test - Experternas betyg - urden.swskin.se Ghd platinum är en innovativ styler som gör håret rakt och har mer rundande kanter än deras tidigare modeller.