Köp säkert och bekvämt med betal/kredit-kort, Swish, direktbetalning, Masterpass eller på 14-dagars faktura. Dagsprogram. Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23xPlatina och haft sjukt många listettor. Magnus Uggla - Varning på stan ... Till min nya show på Göta Lejon som har premiär hösten 2018 lägger jag mig platt. Pris från: 3 560:-Dagar: 3. 1 100 kr :-Storstäder; Teater/Evenemang "Till min nya show på Göta Lejon som har premiär hösten 2018 lägger jag mig platt. Magnus Uggla på Göta Lejon Avresedatum : 10 november, 2018 Boka resa Pris per person: 2290:- inkl. Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23xPlatina och haft sjukt många listettor. Magnus Uggla - Varning på stan nu mår kung i baren illa igen! Pris… Magnus Uggla - Varning på stan nu mår kung i baren illa igen! bussresa, kaffe & kaka, hotell, ... ny show med Magnus Uggla på Göta Lejon. 23-25 nov Pris:3295:- del i dubbelrum på S candic Malmen - Enkelrumstillägg 950:- Det ingår Parkettbiljett rad 20 eller 21. Sök Visa alla. Ny show med Magnus Uggla på Göta Lejon! Se starttid ovan vid datum och spelplats. Upplev Magnus Uggla med Dacke Buss! Magnus Uggla på Göta Lejon Avresedatum : 10 november, 2018 Boka resa Pris per person: 2290:- inkl. Ticketstarter uppdaterar alla priserna flera gånger om dagen. Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23xPlatina och haft sjukt många listettor. Köp biljetter till Magnus Uggla på Göta Lejon i Stockholm den 1 november 2018 20:00. 20.00. På kvällen ser vi showen ”Varning på stan nu mår kung i baren illa igen” med Magnus Uggla på Göta Lejon. Ny 2 dagar. Ny show med Magnus Uggla på Göta Lejon med premiär den 11 oktober! Magnus Uggla - Göta Lejon Ny show med Magnus Uggla på Göta Lejon. MAGNUS UGGLA - Varning på stan nu mår kung i baren illa igen. ... Ny show med Magnus Uggla på Göta Lejon! Resa i modern turistbuss, bro-, vägavgifter. I höst kommer Magnus Uggla till klassiska Göta Lejon och ställer sig på scen med något han aldrig gjort förut- en hitshow.. Magnus Uggla har levererat hits under 40 … Med premiär 11 oktober ställer sig Magnus Uggla på vår scen med något han aldrig gjort förut- en hitshow.. Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt Efter föreställningen en kort bussresa tillbaka till hotellet. Magnus Uggla kommer till Göta Lejon i Stockholm med den helt nya showen ”Varning på stan för nu mår kung i baren illa igen ... Letar bästa möjliga pris. middag. Dessa återförsäljare är verifierade av oss, därför kan du säkert köpa dina biljetter till Magnus Uggla online. Magnus Uggla - Varning på stan 19-20 januari 2019 på Göta Lejon. Intresserad att hyra Göta Lejon? Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23xPlatina och haft sjukt många listettor. Vår vision är att erbjuda dig ett unikt utbud av upplevelser inom sport & nöje och det till ett oslagbart pris. Pris 1460 kr. Följ med på en härlig weekendresa till Stockholm, som bjuder på avkoppling, sightseeing, shopping och show med Magnus Uggla på Göta Lejon. Våran biljettgaranti gäller. Månad: ... Magnus Uggla – på Göta Lejon i Stockholm. Magnus Uggla - Stockholm. Slipp barköerna – förbeställ! Följ med oss på en underbar weekend till Stockholm och se "VARNING PÅ STAN NU MÅR KUNG I BAREN ILLA IGEN" på Göta Lejon. Köp biljetter till Magnus Uggla på Göta Lejon i Stockholm den 1 november 2018 20:00. De kan hända att en av återförsäljarna har ett lägre pris till konserten med Magnus Uggla … ... Vi samlas i utanför hotellet för en kortare bussresa till Göta Lejon där föreställningen börjar 18.00. Göta Lejon 26/1 -19. Varning på stan, nu mår kungen i baren illa igen, ny show med Magnus Uggla på Göta Lejon. Pris 1 550 kr inkl. Magnus Uggla – Varning på stan för nu mår kung i baren illa igen . Boka resa. Trots detta har hans tidigare shower alltid baserats på ny musik, ”ingen gammal skåpmat”, för att citera Uggla själv. Konferens och event. Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23xPlatina och haft sjukt många listettor. Intresserad att hyra Göta Lejon? MAGNUS UGGLA - Varning på stan nu mår kung i baren illa igen. HALLÅ! Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23 x … I resans pris ingår: • Bussresa t/r • En hotellövernattning ... Magnus Uggla på Göta Lejon… POPMUSIK, KICKAR Å KLÄDER är en … Pris från: 295:-Dagar: 1. Ny show med Magnus Uggla på Göta Lejon. Slipp barköerna – förbeställ! 23-25 nov Pris:3295:- del i dubbelrum på S candic Malmen - Enkelrumstillägg 950:- Det ingår Parkettbiljett rad 20 eller 21. Pris: (per person) Nyheter. Legendariska Samtidssatiriska låtskrivaren, pop&rock sångaren Magnus Uggla är tillbaka med en monolog show. Insläpp: meddelas. Ny show med Magnus Uggla på Göta Lejon med premiär den 11 oktober! Trots detta har hans tidigare shower alltid baserats på ny musik, ”ingen gammal skåpmat”, för att citera Uggla själv. ... Pris: 13/10, 27/10, 3/11 2295:- Njut av den förtrollande julstämningen på Tivoli eller på det berömda Ströget. MAGNUS UGGLA VARNING PÅ STAN NU MÅR KUNG I BAREN ILLA IGEN Magnus Uggla har ... Till min nya show på Göta Lejon som har ... Göta Lejon i Stockholm. Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23xPlatina och haft många listettor. Magnus Uggla på Göta Lejon VARNING PÅ STAN NU MÅR KUNG I BAREN ILLA IGEN Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, … Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23xPlatina och haft sjukt många listettor. "Till min nya show på Göta Lejon som har premiär hösten 2018 lägger jag mig platt. Göta Lejon 26/1 -19. Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23xPlatina och haft sjukt många listettor. middag. Trots detta har hans tidigare shower alltid baserats på ny musik, ”ingen gammal skåpmat”, för att citera Uggla själv. Ny show med Magnus Uggla på Göta Lejon med premiär den 11 oktober! Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23xPlatina och haft sjukt många listettor. Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23xPlatina och haft sjukt många listettor. Bussresa Del i dubbel Frukost dag 2-3 Biljett Magnus Uggla - 20/10 kl 18.00 Göta Lejon Boka resa. 2 dagar. ... Uggla på Göta Lejon i höst! Till den nya showen på Göta Lejon skall publiken få vad publiken vill ha, och det med råge. Trots detta har hans tidigare shower alltid baserats på ny musik, ”ingen gammal skåpmat”, för att citera Uggla själv. Pris fr. Pris per person: 2290:- inkl. I resans pris ingår: Bussresa t/r; Pris 1 550 kr inkl. Showen startar kl. Magnus Uggla weekend i Stockholm - Följ med oss på en underbar weekend till Stockholm och se "VARNING PÅ STAN NU MÅR KUNG I BAREN ILLA IGEN" på Göta Lejon. Magnus Uggla har levererat hits under 40 år, sålt 23xPlatina och haft sjukt många listettor. Uggla på Göta Lejon i höst! Konferens och event. Magnus Uggla - Varning på stan 17-18 Nov Göta Lejon. Trots detta har hans tidigare shower alltid baserats på ny musik, ”ingen gammal skåpmat”, för att citera Uggla själv. Magnus Uggla weekend i Stockholm - Följ med oss på en underbar weekend till Stockholm och se "VARNING PÅ STAN NU MÅR KUNG I BAREN ILLA IGEN" på Göta Lejon. 23-25 nov Pris:3295:- del i …